افزودن و ساخت آزمون دلخواه تایپ

یکی از قابلیت های بسیار جالب نرم افزار انگشتان طلائی قابلیت ساخت آزمون دلخواه است. شما می توانید متن مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و آن را تمرین کنید.

 

 چگونگی ساخت آزمون جدید در نرم افزار انگشتان طلائی را مشاهده کنید.

 

پس از وارد کردن متن مورد نظر می توانید آن را ذخیره کرده و سپس هر زمان که مایل باشید آن را تمرین کنید. همچین از دو گزینه “برون بری آزمون” و “درون ریزی آزمون” می توانید آزمون های خود را بصورت فایل ذخیره یا وارد نرم افزار کنید. شما این فایل را می توانید به دوستان خود نیز بدهید.

اگر تا کنون آزمون هایی را خودتان ساخته اید می توانید آن را از طریق سایت با کاربران به اشتراک بگذارید

در پنجره ساخت آزمون نرم افزار، همچنین سطح آزمون ساخته شده و یکسری مشخصات دیگر در مورد آزمون را به شما نمایش می دهد، تعداد اعداد، حروف ، فاصله ها و …

۳ گزینه ای که در بالای پنجره ساخت آزمون قرار دارند به ترتیب از راست به چپ کار حذف تمرین،ذخیره و بارگزاری فایل متنی را انجام می دهند.جهت حذف آزمون دوبار بر روی گزینه حذف آزمون کلیک کنید.

 

ساخت آزمون تایپ,آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,نرم افزار انگشتان طلائی

 

وارد کردن فایل متنی به نرم افزار جهت ساخت آزمون

فایل متنی خود را با فرمت txt را می توانید از طریق گزینه “وارد کردن” وارد نرم افزار کنید. توجه داشته باشید فایل متنی در حالت ANSI ذخیره شده باشد. که معمولا بصورت خودکار  فایل های متنی txt با این فرمت ذخیره می شوند.

تمرین کردن آزمون های ساخته شده

شما می توانید پس از ساخت آزمون مورد نظر بر روی گزینه سبز رنگ واقع در گوشه سمت راست پنجره ساخت آزمون کلیک کنید تا آزمون شما به پنجره متن تمرین منتقل شود. همچنین از طریق منوی بالایی نرم افزار از گزینه “تمرین” می توانید آزمون های ساخته شده خود را انتخاب کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


دسته بندی تایپ ده انگشتی کلمات کلیدی , , , , , , , .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.