تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فرازسافت بوده و کپی برداری از مطالب، مقالات و محتویات سایت تنها با ذکر منبع و لینک به سایت فرازسافت مجاز می باشد.

حق نشر، عرضه، اجرا و حق بهره برداری مادی و معنوی نرم افزار رایانه ای متعلق به پدیدآورنده اثر گروه نرم افزاری فرازسافت می باشد . نحوه تدوین و ارائه داده ها در محیط قابل پردازش رایانه ای نیز مشمول احکام نرم افزار خواهد بود.

نام، عنوان و نشانه ویژه ای که معرف نرم افزار است از حمایت این قانون برخوردار است و هیج کس نمی تواند آنها را برای نرم افزار دیگری از همان نوع یا مانند آن به ترتیبی که القای شبهه کند بکار برد در غیر این صورت به مجازات مقرر در ماده (۱۳) قانون جرائم رایانه محکوم خواهد شد

تهیه نسخه های پشتیبان و همچنین تکثیر نرم افزاری که به طریق مجاز برای استفاده شخصی تهیه شده است چنانچه به منظور فروش و دریافت هزینه نباشد بلا مانع است

طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری از اثر با هدف فروش آن ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت همچنین امتیاز فروش این نرم افزار و سایر نرم افزارهای فراز سافت تنها در انحصار گروه نرم افزار فرازسافت می باشد.

در صورتی که از نسخه کپی شده نرم افزارها استفاده می کنید می توانید به صورت قانونی و با رضایت پدیدآورندگان اثر آنها را از سایت فرازسافت www.farazsoft.ir دریافت کنید.

برخی از نرم افزارها فقط قابل نصب بر روی یک سیستم می باشند و برای نصب بر روی سیستم های بیشتر نیاز به تهیه لایسنس/کدفعالسازی می باشد. نرم افزار انگشتان طلائی از این قبیل نرم افزارها می باشد.

در حال حاضر پس از دریافت هر نرم افزار به روز رسانی های آن به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد. مگر اینکه تغییری در سیاست های سایت صورت گیرد.

فرازسافت موظف است شما را از دریافت تا نصب و اجرای نرم افزار راهنمایی کند. شما می توانید از بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید.

تمامی حقوق مادی و معنوی نرم افزارها فرازسافت برای پدیدآورندگان آنها محفوظ می باشد.

تمامی قوانین فوق تا اطلاع ثانویه تغییر نکرده و در حال اجرا می باشند.