یادگیری تایپ با طعم انگلیسی !

یکی از قابلیت های بسیار خوبی که در نسخه ۴٫۰ نرم افزار انگشتان طلائی برای کاربران قرار داده شده است، یادگیری تایپ ده انگشتی همراه با یادگیری لغات انگلیسی می باشد. شما می توانید در یک محیط آموزشی و جذاب هم تایپ کردن و هم انگلیسی خودتون رو تقویت کنید! در این نسخه نزدیک به ۱۰۰ لغت انگلیسی پر کاربرد همراه با تصویر و توضیح فارسی قرار گرفته است.

چگونه با این قسمت کار کنیم ؟

خیلی ساده است! ابتدا بخش بازهای تایپ را باز کرده و سپس بازی حدس لغت را اجرا کنید. در حالت پیش فرض سطح بازی بر روی آسان است که به دلخواه می توانید سطح بازی را تغییر دهید. در حالت آسان شما زمان بیشتری برای تایپ کردن لغت خواهید داشت و همچنین بازی نام لاتین لغت را به شما نمایش می دهد و فقط کافیست آن را تایپ کنید. با تغییر سطح بازی برای راهنمایی شما فقط تعدادی از حروف لغت نمایش داده می شود و باید بقیه لغت را خودتان حدس بزنید.

نرم افزار انگشتان طلائی,آموزش تایپ ده انگشتی,بازی های آموزش تایپ

تعداد لغات نوشته شده درست یا غلط نیز به همراه سرعت عمل شما ثبت می شود. همچنین بالاترین رکوردی که توانسته اید ثبت کنید. در صورتی که در تایپ لغت نیاز به راهنمایی داشتید می توانید کلید Enter را فشار دهید. با هر بار راهنمایی کردن مقداری از امتیاز شما کم شده و حرفی از لغت نمایش داده خواهد شد. با بالا بردن رکورد تعداد مدال های بیشتری نیز خواهید گرفت.

با انجام دادن درس ها و بازی های تایپ نرم افزار به سرعت و در کمترین زمان می توانید بر روی تایپ ده انگشتی مسلط شوید. ما همیشه سعی می کنیم که بهترین محیط آموزشی را برای کاربران عزیز فراهم کنیم. در صورتی که سوال یا پیشنهادی در مورد این بخش از نرم افزار دارید. خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


دسته بندی اخبار نرم افزار انگشتان طلائی, تایپ ده انگشتی کلمات کلیدی , , , , , , , , .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.