آموزش تایپ با نسخه ۴٫۴ نرم افزار انگشتان طلائی ?

آموزش تایپ فارسی و انگلیسی به شیوه ای آسان و سریع. نسخه ۴٫۴ از سرعت بیشتری برخوردار شوید! بر روی قدرت آموزش تایپ فارسی نرم افزار در این نسخه بیشتر کار شده است.

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,تایپ کردن,آموزش تایپ فارسی

با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران عزیز وبسایت فرازسافت، به اطلاع می‌رسانیم امروز در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ نسخه جدید نرم افزار آموزش تایپ فارسی و انگلیسی انگشتان طلائی بر روی سایت قرار گرفته و برای کاربران عزیز نیز ارسال شد. البته نسخه ۴٫۳ نرم افزار انگشتان طلائی قرار بود در ماه قبل منتشر شود ولی با توجه به نظرات و ایده‌های کاربران عزیز ، تصمیم گرفتیم ویرایش‌ها و تغییرات بیشتری  به نرم افزار اضافه کنیم. برای همین زمان بیشتری نیاز بود. در حال حاضر به جای نسخه ۴٫۳ ، نسخه کاملتر، یعنی نسخه ۴٫۴ بر روی سایت قرار گرفت. نسخه ۴٫۴ نرم افزار آموزش تایپ انگشتان طلائی قابلیت‌های بسیار جالب دیگری را برای شما فراهم آورده است. در ادامه با تغییراتی که در این نسخه صورت گرفته و همچنین ویژگی‌های جدید نرم افزار انگشتان طلائی بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

در این مطلب ویژگی‌های جدید نسخه ۴٫۴ نرم افزار آموزش تایپ فارسی انگشتان طلائی را با هم مرور خواهیم کرد.

 

 

خطا یابی و رفع بسیار از باگ‌های نرم افزار

کدهای نرم افزار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و خطاها و باگ‌هایی که کاربران عزیز گزارش داده بودند برطرف شد. همچنین با تغییر برخی کدها، سرعت عملکرد و پاسخگویی نرم افزار نسب به قبل چندبرابر شده است. پس در این نسخه از سرعت بیشتری برخوردار خواهید بود!

 

 

 

گزارشگیری روزانه از مدت زمان تمرین و میزان پیشرفت شما

 

 

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,تایپ سریع

یکی از قابلیت‌های بسیار جالب و خوبی که در نسخه ۴٫۴ افزوده شده است امکان ثبت میزان تمرین روزانه کاربر و همچنین بررسی پیشرفت هر روز است. شما مدت زمان تمرین هر روزتان را خواهید دانست. روزی که به اندازه کافی تمرین کرده‌اید معمولاً بالای ۴۰ دقیقه، رنگ نمودار آن روز به رنگ سبز تبدیل خواهد شد که به این معناست خوب و به اندازه کافی تمرین کرده‌اید. همچنین این قابلیت جدید بیشترین سرعت و دقت هر روزتان را ثبت می‌کند. و در این صورت می‌توانید تشخیص دهید که در چه روزی پیشرفت و یا پس رفت داشته‌اید.

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,نرم افزار انگشتان طلائی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این قابلیت جدید در قسمت گزارشگیری نرم افزار قرار گرفته است. چهار رنگ قرمز،نارنجی، زرد و سبز مدت زمان تمرین را از خیلی کم تا خوب ارزیابی می کنند. مدت زمان تمرین بر حسب دقیقه محاسبه می شود.

 

وضعیت پیشرفت کاربر تا تایپیست شدن !

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید نرم افزار آموزش تایپ انگشتان طلائی، بررسی دقیق وضعیت پیشرفت روزانه و کلی کاربر است.در این قسمت درصد پیشرفت کلی و روزانه مشخص می‌شود. شما پس از استفاده روزانه از نرم افزار و تمرین کردن از درصد پیشرفت روزانه و کلی خود مطلع خواهید شد.همچنین نرم افزار با استفاده از بیشترین سرعت تایپ شما، تعداد صفحات A4  که در یک ساعت می‌توانید تایپ کنید را محاسبه می‌کند. مواردی دیگری از جمله بیشترین سرعت هر روز ، سرعت کلی، دقت، تعداد مدال‌ها، امتیاز زمان استفاده از نرم افزار و … در این قسمت قابل مشاهده می‌باشند.

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,نرم افزار انگشتان طلائی

قسمت وضعیت کاربر را با کلیک بر روی نام کاربر و یا از طریق منوی بالا گزینه “مشاهده “و سپس گزینه “وضعیت کاربر” می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

چاپ کارنامه

از این به بعد با نسخه ۴٫۴ نرم افزار  انگشتان طلائی می‌توانید کارنامه خود را نیز چاپ کنید. در این قسمت می‌توانید کارنامه همه دروس یا درس‌های خاصی را چاپ کنید یا مثلاً تعیین کنید فقط درس‌های انجام شده چاپ شوند. شاید شما دوست داشته باشید کارنامه خود را چپ کرده و به این صورت وضعیت تایپتان را بررسی کنید. البته این قابلیت برای آموزشگاه‌ها خیلی کاربردی است. در این قابلیت جدید امکان ذخیره کارنامه بدون چاپ کردن نیز می‌باشد. این قابلیت برای انتقال کارنامه به سیستم های دیگر و چاپ آن نیز می‌تواند کاربر داشته باشد.

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,آموزش تایپ فارسی

برای چاپ کارنامه از منوی بالا گزینه “مشاهده” و سپس گزینه آخر “چاپ کارنامه” می‌توانید این کار را انجام دهید. به تصویر زیر دقت کنید. البته برای چاپ کارنامه از قسمت های مختلف جایی که گزینه چاپ کارنامه قرار دارد نیز می توانید اقدام کنید.

 

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,آموزش تایپ فارسی

در کارنامه علاوه بر جداول وضعیت تایپ دروس مواردی همچون نام کاربر، کل مدت زمان تمرین، بیشترین سرعت تایپ، بیشترین امتیاز ، وضعیت کلی ( حرفه‌ای، متوسط، تازه کار) و … چاپ می‌شوند.

 

افزوده شدن صفحه کلید استاندارد فارسی ISIRI 9147

در نسخه ۴٫۴ صفحه کلید استاندارد فارسی نیز به نرم افزار افزوده شده است. در حال حاضر ۳ صفحه کلید متفاوت فارسی در نرم افزار قرار گرفته است. صفحه کلید استاندارد فارسی از طریق ویندوز ۱۰ نیز قابل افزودن است. صفحه کلید استاندارد فارسی با صفحه کلید فارسی پیش فرض ویندوز متفاوت است. استفاده از صفحه کلید استاندارد می تواند امر آموزش تایپ فارسی را برای کاربرانی که به این صفحه کلید عادت دارند ساده تر کند. در صورتی که قبلا با این صفحه کلید کار نکرده اید کار کردن با آن شاید کمی برایتان سخت باشد. ما پیشنهاد می کنیم با هر صفحه کلیدی که احساس راحتی می کنید کار کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این صفحه کلید می توانید اینجا را مطالعه کنید.

 

کلی تغییرات دیگر در محیط نرم افزار برای سهولت کار

علاوه بر تغییرات اصلی و قابلیت‌های جدید اضافه شده، تغییرات زیادی هم جهت استفاده آسان‌تر از نرم افزار افزوده شده است. با کمی کار کردن با نسخه جدید متوجه تغییراتی زیادی که در نرم افزار اعمال شده اند خواهید شد. آموزش تایپ فارسی و انگلیسی با این نسخه ساده تر و سریعتر شده است.

 

دو دقیقه ویدئو معرفی نسخه ۴٫۴ نرم افزار را نیز در مشاهده کنید

 

 

نسخه ۵ چگونه خواهد بود؟ شما بگویید!

آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,آموزش تایپ فارسی

ما بالای چهار سال است که مدام در حال توسعه و ارتقای نرم افزار انگشتان طلائی هستیم، و این کار بیشتر به خاطر استقبال بسیار خوب شما کاربر عزیز از این پروژه بوده است. خواهشمندیم جهت ارتقا هر چه بیشتر نرم افزار نظرات و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم بهترین کیفیت را به شما کاربر عزیز تقدیم کنیم.

از همین‌جا از تمامی دوستان و کاربرانی که با نظرات و ایده‌های خود در امر بالا بردن کیفیت نرم‌افزار با ما همکاری کردن کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کاربر عزیز، نسخه جدید مطابق میل شما طراحی خواهد شد. هر جا اگر احساس کردید نرم‌افزار کمبود و یا نیاز به کار بیشتر دارد خوشحال می‌شویم به ما بگویید. می توانید از طریق بخش پشتیبانی سایت و یا از طریق آیدی تلگرام farazsoft@ نظرات و پیشنهادهای خود را برایمان ارسال کنیم.

 کاملترین نرم افزار آموزش تایپ فارسی و انگشتان طلائی

نرم افزار انگشتان طلائی

آموزش تایپ,نرم افزار انگشتان طلائی,تایپ ده انگشتی,نرم افزار آموزش تایپ

 

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


دسته بندی اخبار سایت, اخبار نرم افزار انگشتان طلائی, تایپ ده انگشتی کلمات کلیدی , , .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.