سخنانی با کاربران

روزی که اولین نرم افزارفرازسافت را منتشر کردیم، انتظار موفقیت آن را داشتیم؛زیرا برای خود اهداف بزرگی ترسیم کرده بودیم. تقاضا و حمایت های شما کاربران عزیز چنان هیجانی در ما ایجاد کرده بود که حتی لحظه ای درنگ نکردیم و تولید نرم افزارهای فرازسافت را ادامه دادیم تاکنون موفقیت ما بسیار بیش از آنی بوده که در اهداف اولیه خود ترسیم کرده بودیم. ولی واقعیت این است که هیچ راهی به آسانی طی نمی شود. فرازسافت نیز سختی و فراز و نشیب های بسیار را طی کرده تا به اینجا رسیده است. همانطور که در ابتدای راه، ما با اتکا به نظر سنجی از کاربران خوبمان کارمان را شروع کردیم در ادامه نیز قصد داریم به همین شیوه ادامه دهیم و این امر بدون کمک شما دوستان میسر نمی شود. در این راستا دو خواهش از شما داریم. چکیده این دو خواهش این است: خوبی های ما را به دیگران بگویید و بدی هایمان را به خودمان.

لطفا نظر خود را برای ادامه کار برایمان بنویسید بگویید تا اینجای کار نرم افزار های فرازسافت چه ضعف ها و نارسایی های داشته اند. هر ضعفی را مشاهده می کنید و هر پیشنهادی برای بهبود نرم افزارهای فرازسافت دارید برایمان بنویسد.

 

همانطور که می بینید قیمت نرم افزارهای فرازسافت نسبت به بازار نرم افزار مناسب و معقول است.ما سعی می کنیم در تولید نرم افزارها حداقل سود را برای فرازسافت در نظر بگیریم تا بتوانیم نرم افزارها را ارزان به دست شما برسانیم.ولی این کار باعث شده که سود کم نرم افزارها، عملا توانایی تبلیغات را از ما سلب کند. از آنجا که از ابتدا بهترین مبلغین نرم افزارهای ما کاربران عزیز بوده اند، اکنون از شما می خواهیم که پس از دریافت هر نرم افزار اگر آن را مفید یافتید آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنید نرم افزارهای فرازسافت را تهیه و استفاده کنند. اگر واقعا نرم افزارهای فرازسافت را مفید می دانید این توصیه هم به نفع دوستان شما خواهد بود و هم به ما در ادامه راهمان کمک خواهد کرد.

از شما به دلیل همکاری و همفکریتان تشکر می کنیم و سعی داریم با ساخت و تولید نرم افزارهای هر چه بهتر،لطفتان  را جبران کنیم.

بهترین ها را برایتان آرزومندیم/ بهار 1395

 

چطور می تونی از فرازسافت حمایت کنی ؟

می تونید از راه های پیشنهادی زیر استفاده کنید

ایمیل بفرستید

ایمیل خوب و جذاب برای دوستان خود بفرستید و آنها را به سایت فرازسافت دعوت کنید

شبکه های اجتماعی

اگر با شبکه های اجتماعی سروکار دارید نرم افزارها را به کاربرانتان معرفی کنید.

نویسنده

اگر سایت یا وبلاگ دارید در مورد نرم افزارهای فرازسافت به قلم خوبتان مطلبی بنویسید حتی اگر یک خط ! نرم افزارها را به کاربران و دوستان خود معرفی کنید.

نیاز به راهنمایی دارید؟

از طریق گفتگوی آنلاین یا بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید.