رکورد خودت رو ثبت کن ! رقابت تایپ آنلاین

معرفی سامانه پی تایپ رقابت تایپ آنلاین

سامانه سنجش سرعت تایپ

با سلام و تقدیم احترام فراوان,
همانطور که کاربران و دوستان ما اطلاع دارند، یکی از اهدافی که ما به جد دنبال آن هستیم آسان کردن هر چه بیشتر روند یادگیری تایپ ده انگشتی هست و تا کنون تلاش های زیادی کرده ایم و خیلی از این تلاش ها به لطف خداوند مثمره ثمر بوده است. همیشه ما به دنبال راه های جدید بودیم و یا راه هایی که توسط مدارس و سایت های معتبر جهان برای آموزش تایپ ده انگشتی پیشنهاد شده است. چند هفته ای هست که فرازسافت در حال ساخت و راه اندازی سامانه ای برای سنجش سرعت تایپ کاربران و ایجاد رقابت تایپ بین کاربران است. ما اهداف آموزشی فراوانی از ساخت و راه اندازی این سامانه داریم. زمانی که بین کاربران رقابت برای یادگیری باشد در این صورت سرعت یادگیری و همچنین روند آن با هیجان و کیفیت بهتری انجام خواهد شد. در این سامانه که کاملا بصورت رایگان می باشد ابتدا سرعت تایپ کاربران با تایپ متنی که سامانه در اختیارشان قرار می دهد تشخیص داده شده و سپس میزان سرعت و دقت کاربران ثبت خواهد شد. در حال حاضر تقریبا ۵۰% کار این پروژه صورت گرفته است و به امید خدا در اواخر همین ماه یا ماه آتی برای همگان قابل استفاده خواهد بود. ویژگی هایی زیادیی در این سامانه قرار داده ایم ، بر روی کدنویسی، محیط ، ظاهر و سایر ویژگی های فنی دیگر سامانه وقت زیادی گذاشته شده است. در زیر تصاویری از نسخه در حال ساخت این نرم افزار تحت وب را مشاهده می کنید. امیدوارم گامی هر چند کوچک جهت خدمت به فضای وب ایران و آموزش تایپ ده انگشتی برداشته باشیم.

تست سرعت تایپ,سامانه آموزش تایپ,سامانه تست سرعت تایپ,سرعت تایپ,تست سرعت تایپ,شناسایی میزان سرعت تایپ

تایپ ده انگشتی,سرعت تایپ,تست سرعت تایپ,سایت تست سرعت تایپ

شما دوستان و کاربران عزیز فرازسافت می توانید نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارتقای این سامانه با ما در میان بگذارید. چه ایده ای در ذهن دارید ؟

در حال حاضر تقریبا ۵۰% کار این پروژه صورت گرفته است و به امید خدا در اواخر همین ماه یا ماه آتی برای همگان قابل استفاده خواهد بود.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


دسته بندی اخبار سایت, اخبار نرم افزار انگشتان طلائی کلمات کلیدی , , , , , , , , , , , .

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.