درباره ما

به نام یکتا خالق هستی

بهترین علم آن است که مفید باشد. امام علی علیه السلام


گروه نرم افزار فرازسافت

گروه نرم افزار فرازسافت از آغازین سال ۸۹ خورشیدی فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و از همان روزهای اول با قدرتی مثال زدنی وارد عرصه برنامه نویسی شد و با عرضه نرم افزار انگشتان طلائی که نرم افزاری در زمینه آموزش تایپ بود توانست توجه کاربرانی زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جلب کند.

فراز سافت حاصل یک تفکر تحول گرا و نوین است. و با هدف تولید نرم افزارها و محتواهای آموزشی پا در عرصه خدمت نهاد. یکی دیگر از اهداف فرازسافت ترویج و تشویق افرد به دانش برنامه نویسی و تدریس مهارت های دیگر کامپیوتر می باشد.

ویژگی های نرم افزارهای فرازسافت

ما همیشه سعی می کنیم نرم افزارها را مطابق استاندارهای جهانی طراحی و پیاده سازی کنیم. این نرم افزارها با عشق، ایده و جذابیت خاصی خلق می شوند.

همیشه سعی کرده ایم و سعی می کنیم متفاوترین و بهترین نرم افزارها را تقدیم شما کاربران عزیز کنیم.ما ادعا نمی کنیم که بهترین هستیم ولی تمام سعی خود را خواهیم کرد که بهترین باشیم.

ما را به دوستان خود معرفی کنید

انتشار رایگان نرم افزارهای خود

از آنجا که از ابتدا بهترین مبلغین نرم افزارهای ما کاربران عزیز بوده اند، اکنون از شما می خواهیم که پس از دریافت هر نرم افزار اگر آن را مفید یافتید آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنید نرم افزارهای فرازسافت را تهیه و استفاده کنند. اگر واقعا نرم افزارهای فرازسافت را مفید می دانید این توصیه هم به نفع دوستان شما خواهد بود و هم به ما در ادامه راهمان کمک خواهد کرد. چگونه می توانم از فرازسافت حمایت کنم ؟

پشتیبانی فرازسافت

همیشه و همه جا ما با شما هستیم

ما همیشه تلاش خواهیم کرد که در کنار تان باشیم و در تمام مراحل کار یار و همراه بمانیم حالا چه شما از محصولات ما خرید کنید یا از محصولات رایگان ما استفاده کنید ما وظیفه ی خود میدانیم که به شما خدمت کنیم. در صفحه پشتیبانی می توانید به پل های ارتباطی ما دسترسی پیدا کنید. ما در کنارتان هستیم

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


دسته بندی دسته‌بندی نشده کلمات کلیدی , , , , , , , , , , .