۵ مزیت سرور مجازی ویندوز برای کسب و کار شما

5 مزیت سرور مجازی ویندوز برای کسب و کار شما

سرور مجازی ویندوز، vps ویندوز، خرید سرور مجازی ویندوز

۵ مزیت سرور مجازی ویندوز برای کسب و کار شما

سرور مجازی این روزها به طور کاملا صعودی در بین دارندگان وب سایت به محبوبیت رسیده است. در میزبانی سرور مجازی یک سرور فیزیکی بزرگ، به چندین سرور مجازی تقسیم می شود. هر یک از سرورهای مجازی دارای RAM، CPU و فضای HDD اختصاصی هستند.

از آنجا که هر سرور مجازی محیط خصوصی مستقل از نسخه های مشابه خود را اجرا میکند، عملکرد یک وب سایت تحت تأثیر سایر وب سایت های موجود در همان سرور فیزیکی قرار نمی گیرد. VPS همچنین بسته به نیازهای شغلی شما انعطاف پذیری بالایی را برای پیکربندی محیط شما ارائه می دهد.

میزبانی VPS از این قابلیت برخوردار است تا مزایای میزبانی مشترک و اختصاصی را با هم ترکیب کند و به همین علت توانسته این روزها به گزینه ای بسیار پرطرفدار تبدیل گردد.

میزبان VPS بسته به نوع سیستم عاملی که سرور شما از آن استفاده می کند ، می تواند دو نوع باشد:

  1. سرور مجازی لینوکس
  2.  سرور مجازی ویندوز

با توجه به تعداد سرویس های میزبانی موجود در بازار ، انتخاب یک میزبان قابل اعتماد و ارزان Windows VPS ممکن است دشوار باشد. برای انتخاب یک برنامه میزبانی مناسب ، باید درک کاملی از مزایا و معایب میزبانی ویندوز VPS داشته باشید. به همین علت قصد داریم تا در ادامه این مطلب به صورت کامل به بررسی این موضوع بپردازم و بتوانید از مزیت های سرور مجازی ویندوز برای کسب و کار خودتان استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید.

مزایای سرور مجازی ویندوز

۱) راه حلی مناسب برای بودجه

با گسترش فعالیت شغلی شما ، وب سایت شما بازدید بیشتری را به خود جلب می کند و ممکن است به ارتقا نیاز داشته باشد. به روز رسانی برنامه میزبانی مشترک موجود در صورتی که وب سایت شما منسوخ شده باشد ، می تواند تصمیم بسیار ضعیفی باشد که شما می توانید از آن استقبال کنید اما اگر پس از این شما نمی خواهید برای وب سایت خود بیش از حد یک سرور اختصاصی هزینه کنید و میزبانی کنید، از گرفتن این دسته از تصمیم ها دوری کنید. وب سایت شما فقط نیازی به یک گزینه ندارد. یک برنامه میزبانی ارزان Windows VPS برای وب سایت هایی که شروع به گسترش دارند مناسب است.

۲) عدم اشتراک منابع

یکی از بزرگترین نقاط ضعف میزبانی مشترک این است که منابع مختلفی توسط چندین وب سایت استفاده می شوند. بنابراین ، اگر وب سایتی در سرور مشترک شما به طور ناگهانی در ترافیک افزایش پیدا کند ، به همان اندازه نمی توانید برای کار منابع داشته باشید. در نتیجه، بارگیری سایت شما ممکن است زمان بیشتری را صرف کند و در نتیجه تجربه کاربری نامناسبی را برای بازدیدکنندگان شما ایجاد کند.

سرور مجازی ویندوز، vps ویندوز، خرید سرور مجازی ویندوز

این به نوبه خود می تواند هزینه ها را برای سایت شما افزایش دهد و در طولانی مدت منجر به افت درآمد شود. یک وب سایت با بارگذاری آهسته نیز تأثیر منفی در تصویر شرکت شما دارد.

در میزبانی ارزان Windows VPS ، منابع شما توسط وب سایت های دیگر که در همان سرور فیزیکی میزبانی شده اند خالی و یا به اصطلاح نمی شوند. از آنجا که هر وب سایت تنها برای یک سرور مجازی کار می کند و یک محیط جداگانه را دارد ، وب سایت شما بدون وقفه عملکرد خواهد داشت و یک تجربه کاربری عالی را برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد نمود.

۳) امنیت شدیدتر

در میزبانی مشترک ، اگر یکی از سایتهای سرور شما به بدافزار آلوده شود یا از نقض امنیت رنج ببرد ، می تواند بر سایت شما نیز تأثیر بگذارد که یک امر بسیار مهم به شمار می رود.

برعکس ، در میزبانی ارزان ویندوز VPS هر سرور مجازی محیط خصوصی خود را دارد. در نتیجه ، داده های موجود در سرور از طریق سایر کاربران در محل مخصوص خود باقی می مانند و همین مورد باعث خواهد شد تا از انتشار بیشتر بدافزارها بین کاربران جلوگیری نماید و یا حداکثر به انجام رسیدن این کار دشوار باشد.

۴) کنترل بهتر سایت

از آنجا که یک سرور خصوصی مجازی از سرورهای دیگر مستقل است ، شما کنترل بیشتری بر وب سایت خود خواهید داشت. میزبانی VPS به شما امکان می دهد به تمام منابع و پرونده های موجود دسترسی داشته باشید.

با میزبانی ارزان Windows VPS ، می توانید یک سرور متناسب با نیازهای خود داشته باشید. همچنین می توانید نرم افزارهای اضافی را در صورت لزوم نصب کنید. در نتیجه ، از این قابلیت برخوردار خواهید بود تا سطح کدگذاری پیشرفته را با حداکثر سهولت امتحان کنید.

۵) سهولت در استفاده

سرورهای مبتنی بر ویندوز برای صاحبان مشاغل کاملاً کاربر پسند در نظر گرفته می شوند که دانش فنی کمی دارند. Windows VPS دارای رابط کاربری گرافیکی است و بنابراین برای مبتدیان مناسب است. رابط و کنترل های مورد استفاده برای مدیریت ، انتشار و تغییر محتوای وب سایت برای استفاده و مدیریت راحت هستند. از این رو سرور مجازی ویندوز می تواند برای کسب و کار های شما بسیار مناسب باشد.

سرور مجازی ویندوز، vps ویندوز، خرید سرور مجازی ویندوز

جمع بندی

با گسترش تجارت شما ، ممکن است از شما خواسته شود که در مورد نیاز میزبانی خود تجدید نظر کنید. یک برنامه میزبانی ویندوز VPS عالی، می تواند یک راه حل مناسب برای بودجه باشد که دارای چندین مزیت عمده است. Windows VPS علاوه بر سطح بالایی از امنیت، کنترل بهتری را بر وب سایت شما ارائه می دهد.

سرور مجازی ویندوز یک محیط خصوصی را برای شما فراهم می کند که به شما امکان می دهد از منابع به طور انحصاری و خصوصی استفاده کنید. با توجه به رابط کاربری گرافیکی آن ، مدیریت آن بسیار آسان است. از طرف منفی ، VPS از سرور اختصاصی کمتری برخوردار است و به کمی دانش فنی نیاز دارد.

 

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات, مقالات سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.