آموزش ابزار گوگل تگ منیجر

چطور با استفاده از  ابزار  گوگل تگ منیجر  مدیریت تگ های مارکتینگی خود را آسان تر کنیم و رفتار کاربر  را تحلیل کنیم؟

گوگل تگ منیجر در حقیقت جعبه ابزاری است که همه ابزار ها داخل آن است و این ابزار رایگان میباشد و مدیریت تمامی تگهای مارکتینگی مثل گوگل آنالیتیکس-هاتجر– گوگل ادوردز – کریسپ – بینگ – پوش نوتیفیکیشن نجوا ، ریتارگتینگ یکتانت ، کد رایت چت و… را به عهده دارد همچنین به ما  اطلاعاتی که انالیتیکس به شما نمیدهد را به شما میدهد.

تا حالا شده در خانه‌ای زندگی کنید که زنگ در اصلی خانه خراب است؟ هرکسی پشت در این خانه می‌آید چند بار دکمه زنگ را می‌زند و وقتی کسی جواب نمی‌دهد شروع می‌کند به کوبیدن در.

شما که صاحب خانه هستید هربار که کسی در می‌زند تا در را باز نکنید نمی‌دانید چه کسی پشت در است و هربار پایین رفتن از پله‌ها و باز کردن در و دوباره برگشتن خودش به تنهایی کار سختی است.

حالا تصور کنید در یک خانه بدون دربازکن تصویری و پر رفت و آمد که چند در ورودی دارد روزی ده‌ها بار در بزنند! وبسایت بدون گوگل تگ منیجر همین قدر اعصاب خورد کن، خسته کننده و عذاب آور است.

برای همین ما آموزش گوگل تگ منیجر را در اینجا برای شما قرار داده یام

از جمله مواردی که با استفاده از آموزش گوگل تگ منیجر میتوان فهمید:

  1. چند نفر از افراد وارد سایت شما شده اند و برای مثال دکمه ی سبد خرید یا سفارش در سایت را کلیک کرده اند
  2. اگر یک لینک در جاهای مختلف سایت خود قرار داده اید چند نفر روی آن لینک کلیک کرده اند برای مثال توی فوتر یا هد سایت
  3. اگر یک کمپن راه اندازی کرده اید یا کال تو اکشنی قرار داده اید چند نفر روی آن کلیک کرده اند
  4. اگر ویدئویی در سایت قرار داده اید چند نفر تا انتها ان ویدیو را دیده اند؟
  5. به چه شکل و بدون استفاده از دانش کدنویسی یک سری تگ و کد به صفحات سایتمون اضافه کنیم
  6. معمولا کاربران سایت شما تا کجای صفحات سایت شما را اسکرول میکنند
  7. آیا اصلا کسی به اسلایدر اصلی سایت شما کاری دارد یا کاربر به آن توجهی ندارد؟
  8.  چه تعداد کاربر بر روی دکمه ارسال  در صفحات تماس با ما یا ارسال نظرات کلیک می‌کنند؟ و چند درصد از آن‌ها فرم را پر می‌کنند؟

مزایای آموزش گوگل تگ منیجر:

  • راحتی کار با این ابزار
  • رایگان بودن ابزار
  • داشتن امنیت بالا
  • امکان ایجا محیط شبیه دیباگ (DEBUG) قبل از انتشار
  • امکان ایجاد ورژن های مختلف و برگشت به ورژن قبلی در صورت بروز مشکل
  • داشتن تگ های پیش فرض
  • امکان ایجاد تگهای سفارسی در سایت

فرق بین ابزار آنالیتکس و ابزار گوگل تگ منیجر:

در آنالیتکس داده ها ذخیره میشوند و یک داشبورد کلی موجود است، در تگ منیجر داشبورد داده ای وجود ندارد مانند یک مترجم عمل میکند. تگ منیجر بین سایت ما و ابزارهای مثل آنالیتیکس،هاتجر و … قرار میگیرد و داده ها را به سمت این ابزارها پاس میدهد.

 

 

 آموزش گوگل تک منیجر مناسب چه کسانی است:

  • دیجیتال مارکترها
  • وبسمترها
  • طراحان وبسایت
  • مدیران وبسایتی که به کار فنی علاقه دارن
  • متخصص سئو یا طراح تجربه کاربری

 

این توضیح کوتاهی بود در مورد گوگل تگ منیجر برای آموزش ویادگیری کامل به سایت ما مراجعه کنید

 

 

 

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.