آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

ساخت حساب کاربری اینستاگرام یکی از چالش های کاربران است. بسیاری از افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام ، درگیر این موضوع بوده و میخواهند اکانت جدید برای خود بسازند تا بتوانند در آن فعالیت کنند. ساخت حساب کاربری هم از طریق وبسایت و هم از طریف اپلیکیشن اینستاگرام قابل انجام است که امروز در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم. پس اگر شما نیز به دنبال آموزش این موضوع هستید با ما همراه باشید.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

کمتر کسی پیپدا می شود که این روز ها گوشی هوشمند اندروید و یا ios در اختیار نداشته باشد. تلفن همراه هوشمند تقریبا به عضوی از زندگی افراد تبدیل شده است. پس در ابتدا به ساخت حساب کاربری  اینستاگرام در گوشی می پردازیم. برای این موضوع در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلی و یا سایت های معتبر دانلود و نصب کنید. سپس در ادامه با ما همراه باشید.

  1. بعد از باز کردن این نرم افزار اندرویدی بر روی دکمه sign up with email or phone number در گوشی های اندرویدی و یا create new accoun در ایفون کلیک کنید.
  2. در مرحله بعدی وارد صفحه ای خواهید شد که دو زبانه (تب) مختلف برای ساخت حساب کاربری با ایمیل و یا شماره موبایل دارد. در صورتی که قصد ساخت اکانت با شماره موبایل را دارید روی تب اول یعنی Phone number و یا اگر قصد ساخت حساب کاربری اینستاگرام با ایمیل را دارید به تب Email address مراجعه کنید. حال کافیست شماره تماس و یا ایمیل خود را وارد کنید و روی next کلیک کنید.
  3. در این مرحله یک کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تماس شما ارسال میگردد. آن را در کادر مربوطه وارد کنید و باز هم بر روی دکمه next لمس نمایید تا وارد مرحله بعدی شوید.
  4. در این مرحله دو کادر به شما نمایش داده خواهد شد که باید نام کاربری خود را در کادر اول و رمز عبور خود را در کادر دوم وارد نمایید. توجه کنید از رمزی استفاده نمایید که کمی سخت باشد ولی آن را فراموش نکنید. البته اگر مرحله مربوط به شماره تماس و یا ایمیل را به طور درست رد کرده باشید، در صورت فراموشی رمز عبور به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود بر روی Continue and Sync Contact و یا Continue without Syncing Contact کلیک کنید. در صورت کلیک بر روی دکمه اول تمامی مخاطبین تلفن همراه شما توسط instagram سینک شده و در صورتی که مخاطبان شما از این شبکه اجتماعی استفاده کنند اکانت آن ها جهت دنبال کردن به شما نمایش داده خواهد شد.
  5. در مرحله پنجم از ساخت اکانت اینستاگرام وقت آن رسیده که تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید. ترجیحا سعی نمایید این تاریخ را به درستی وارد کنید. اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمیدانید با یک جست و جوی ساده در گوگل با کلید واژه تبدیل تاریخ به میلادی ، می توانید آن را پیدا کنید. بعد از وارد کردن این تاریخ بر روی دکمه next کلیک کنید.
  6. بعد از پشت سر گذاشتن مرحله قبلی تقریبا فرایند ساخت حساب کاربری به پایان رسیده است. حال بر روی دکمه sign up کلیک کنید.
  7. در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا می خواهید حساب کاربری خود را به فیس بوک متصل کنید تا دوستان خود را در فیس بوک نیز بیابید. اگر قصد این کار را دارید Connect to Facebook را بزنید و در غیر این صورت بر روی skip کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
  8. حال زمان آن رسیده است که مشخص کنید حساب کاربری شما خصوصی باشد و یا عمومی. اگر قصد ساخت حساب کاربری خصوصی را دارید تیک گزینه private را زده و در غیر این صورت گزینه public را تیک زده و بر روی دکمه next کلیک کنید.
  9. شما بعد از دانلود اینستاگرام و نصب آن و ساخت حساب کاربری ، باید برای پروفایل خود یک عکس انتخاب کنید که حال زمان آن رسیده است. بر روی دکمه add photo کلیک کنید. عکسی را انتخاب کنید و سپس next را لمس کنید.
  10. تبریک میگوییم. فرایند ساخت حساب کاربری در اینستاگرام به پایان رسیده و به راحتی می توانید از این شبکه اجتماعی پر طرفدار و قدرتمند استفاده کنید.

دانلود اینستاگرام و ساخت حساب کاربری

ساخت حساب کاربری اینستاگرام از طریق سایت

برای این منظور در ابتدا باید وارد سایت instagram.com شوید و روی گزینه sign up کلیک کنید. در صفحه بعدی اطلاعات خود شامل ایمیل و یا شماره موبایل ، نام ، رمز عبور و … را وارد کرده و مراحل را پیش بروید. روند ساخت اکانت اینستاگرام در سایت ، تقریبا همانند مراحل اپلیکیشن است و تنها در برخی جزئیات تفاوت دارد. از آن جایی که تمامی کاربران این روز ها از گوشی های اندروید و یا ios استفاده میکنند، پیشنهاد ما دانلود اینستاگرام و اسفاده از اپلیکیشن آن است تا کاربری بهتری را تجربه نمایید.

نکات مورد توجه در هنگام ساخت حساب کاربری instagram

  • آدرس ایمیل وارد شده در اینستاگرام نباید قبل از شما توسط شخص دیگری استفاده شده باشد.
  • شماره تماسی که با آن قصد ایجاد اکانت دارید نباید قبلا توسط شخص دیگری در اینستاگرام استفاده شده باشد.
  • رمز عبوری که برای اکانت خود استفاده میکنید باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد. پیشنهاد ما این است که از کاراکتر های خاص نظیر @ و … نیز در رمز عبور خود استفاده کنید و آن را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.

نکات مورد توجه در هنگام ساخت حساب کاربری instagram

  • شما در هر زمان می توانید نام کاربری خود را در اینستاگرام ویرایش کنید. پس در ابتدا نیازی نیست حساسیت به خرج دهید.
  • اگر از ایمیل جهت ساخت حساب کاربری استفاده کردید، حتما در اولین فرصت شماره همراه خود را نیز در instagram استفاده کنید تا امنیت پیجتان افزایش یابد.
  • حتما یک پسوورد امن برای حساب کاربری خود استفاده کنید
  • نام کاربری ای که برای اکانت خود استفاده میکنید باید منحصر بفرد بوده و قبلا توسط کسی استفاده نشده باشید. برای نام کاربری خود می توانید از حروف و اعداد ، نقطه و خط زیرین (ـ) استفاده کنید و کاراکتر های دیگر مجاز نمیباشند.

 

جمع بندی

در مجموع آموزش ساخت اکانت در اینستاگرام در بالا داده شد و همانطور که مشاهده کردید فرایندی بسیار ساده داشته و تقریبا کمتر از پنج دقیقه از شما زمان خواهد برد. نکاتی که در بالا جهت ساخت اکانت ذکر کردیم بسیار با اهمیت بوده و سعی کنید آن ها را رعایت کنید. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم بعد از دانلود اینستاگرام و نصب آن به اندازه از شبکه های اجتماعی استفاده نمایید تا زندگی شما دچار اختلال نگردد. استفاده بیش از حد از فضای مجازی می تواند به تحصیل، شغل و زندگی شخصی شما آسیب وارد کند.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.