آموزش نصب بازی کلش رویال و کلش آف کلنز در موبایل و لپ تاپ

بازی های موبایلی و ویدیویی در دو دهه گذشته به شدت پیشرفت داشته اند و گسترش پیدا کرده اند و امروزه به محبوب ترین وسیله سرگرمی مردم سراسر جهان تبدیل شده اند. هر ساله هزاران بازی در سبک ها و ژانرهای مختلفی تولید و عرضه می شوند که هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و می توانند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشند. شرکت ها و استودیوهای بازی سازی متعددی در سراسر جهان وجود دارند که در زمینه تولید بازی ها فعالیت دارند. کمپانی سوپرسل از معروف ترین و مشهورترین شرکت های بازی سازی دنیاست که بازی های باکیفیت و محبوبی به بازار عرضه کرده است.

بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال را می توان بهترین و معروف ترین بازی های این شرکت دانست که در چند سال اخیر همواره در فهرست پردانلودترین بازی های سال حضور داشته اند. کمپانی سوپرسل این بازی ها را برای پلتفرم محبوب و پرطرفدار گوشی های موبایل طراحی و عرضه کرده است. ممکن است که گیمرها تمایل داشته باشند علاوه بر گوشی های موبایل از این بازی ها بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده کنند. در ادامه مطلب به آموزش نصب بازی کلش رویال و کلش آف کلنز در موبایل و لپ تاپ پرداخته خواهد شد.

بازی کلش رویال

نصب بازی های Clash Royale و Clash Of Clans بر روی گوشی های موبایل

همانطور که گفته شد این بازی از جمله بازی های تولید شده برای گوشی های موبایل هستند و بازیکنان می توانند از آنها بر روی گوشی های اندروید و آی او اس استفاده کنند. اگرچه نصب بازی های ذکر شده بر روی گوشی های موبایلی کار ساده و راحتی است اما ممکن است که تعدادی از بازیکنان برای نصب آنها دچار مشکل شوند. نصب این بازی ها در گوشی های موبایلی به شرح زیر می باشند.

نحوه نصب بازی کلش رویال در موبایل

نصب بازی کلش رویال می تواند کار ساده ای باشد و همانند سایر بازی های موبایلی به سرعت انجام شود. برای نصب این بازی لازم است که مراحل زیر به صورت کامل و دقیق انجام شود.

  • اولین مرحله نصب بازی این است که بازیکن باید بازی و فایل دیتا را از سایت های معتبر دانلود کند.
  • در دومین مرحله لازم است که فایل APK نصب شود.
  • در مرحله بعدی باید فایل دیتا از حالت فشرده خارج شود.
  • در چهارمین مرحله از نصب بازی لازم است که پوشهdts.freefireth در مسیر Android/obb کپی شود.
  • زمانی که بازیکن این مراحل را انجام داد می دهد تواند بازی را اجرا کند.

بازیکنان برای آنکه بتوانند این بازی را بر روی گوشی های IOS نصب کنند لازم است که فایل بازی را از App Store دانلود کنند.

مهم ترین مشکلات و ارورهای نصب بازی کلش رویال بر روی گوشی های موبایل

از جمله مهم ترین و شایع ترین مشکلات و ارورهایی که بازیکن در هنگام نصب بازی کلش رویال بر روی موبایل با آن مواجه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارور و مشکل نداشتن جیمیل یا ایمیل (Email/Gmail) برای راه اندازی بازی
  • پیغام ارور (متاسفانه Clash Royale متوقف شده است)
  • ارور عدم اجرای بازی و خروج از آن
  • خطای App Not Installed

هر کدام از این مشکلات می توانند دلایل خاصی داشته باشند و بازیکن با یک سرچ ساده می توان راه حل آن را پیدا کرده و آن را برطرف نماید. در این بازی بازیکنان می توانند با خرید جم کلش رویال فوری از سایت های معتبر لذت و هیجان بسیار بالایی از بازی را تجربه کنند.

کلش آف کلنز

نصب بازی کلش آف کلنز در موبایل

تقریبا می توان گفت بازیکنان برای نصب بازی کلش آف کلنز نیز باید همین مراحل گفته شده برای نصب بازی کلش رویال را اجرا کنند. برای نصب بازی Clash Of Clans لازم است که بازیکنان حداقل به یک گوشی موبایلی با حداقل اندروید ۴ دسترسی داشته باشند و میزان رم دستگاه نیز حداقل باید ۰٫۵ گیگا بایت باشد. سبک هر دو بازی مشابه است و در آن بازیکنان باید مدیریت یک دهکده و قبیله را بر عهده داشته باشند و از آن محافظت کنند. بازیکنان می توانند با جم کلش اف کلنز سریع در این بازی نیز از تمامی امکانات و آیتم های بازی استفاده کرده و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند.

نصب بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز بر روی ویندوز

بازی های کمپانی سوپرسل محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرهای سراسر جهان دارند و تقریبا همه بازیکنان می توانند از این بازی ها لذت و هیجان بالایی دریافت کنند. همانطور که گفته شد این بازی ها برای گوشی های موبایل تولید شده اند و بازیکنان برای اجرای آنها باید بتوانند به گوشی های اندرویدی یا آی او اس دسترسی داشته باشند. امروزه شرایطی فراهم شده است که افراد بتوانند از بازی های موبایلی بر روی سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ ها نیز استفاده کنند. برای نصب بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال بر روی لپ تاپ و سیستم های ویندوزی می توان به شیوه زیر عمل کرد:

برای نصب بازی های عنوان شده و سایر بازی های موبایلی که برای گوشی های اندرویدی تولید و عرضه شده اند بر روی سیستم های کامپیوتری لازم است که از برنامه های شبیه ساز استفاده شود. یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر برنامه بلو استکس (Bluestacks) است.

آموزش نصب و اجرای کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی

همانطور که گفته شد برای نصب بازی های کلش رویال و سایر بازی های موبایلی بر روی لپ تاپ و کامپیوتر می توان از برنامه شبیه ساز بلو استکس استفاده کرد. این نرم افزار ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد و می تواند با تمامی نسخه های ویندوز از XP تا ویندوز ۱۰ هماهنگی و سازگاری داشته باشد. برای نصب برنامه بلو استکس لازم است که سیستم کامپیوتری از حداقل ویژگی های سخت افزاری زیر برخوردار باشد.

  • پردازنده کامپیوتر و لپ تاپ Intel Pentium 4 و پردازنده گرافیکی آن باید حداقل AMD Athlon 64 باشد.
  • سیستم باید حداقل ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات داشته باشد.
  • سیستم باید حداقل ۱ گیگابایت رم داشته باشد.
  • حداقل نسخه ویندوز برای این نرم افزار ویندوز XP با سرویس پک ۳ می باشد.

بنابراین لازم است که بازیکن ابتدا برنامه بلو استکس را دانلود کرده و نسخه مطابق با ویندوز خودش را نصب کند. نصب این برنامه کار بسیار راحتی است و بازیکن می تواند بعد از نصب آن را اجرا کرده. بعد از آنکه بازیکن برنامه بلو استکس را اجرا کرد باید یک اکانت گوگل در آن فعال کند. برای این کار می تواند بر روی گزینه نمایش داده شده در عکس بالا و سمت چپ کلیک کند و مشخصات اکانت گوگل خودش را وارد کند. بعد از این کار بازیکن می تواند به تنظیمات اولیه دستگاه اندرویدی در بلو استکس دسترسی داشته باشد و زبان خود را انتخاب کند و وارد اکانت گوگل شود.

بازی های موبایلی

نصب بازی کلش رویال و کلش آف کلنز در بلو استکس

بعد از آنکه تنظیمات اولیه نرم افزار انجام شد بازیکن وارد هوم اسکرین اندروید شده و بر روی محیط شبیه سازی شده آن قرار خواهد گرفت. بازیکن در مرحله بعدی می تواند وارد Google Play Store شده و بازی مورد نظر خودش را دانلود و نصب کند. برنامه بلو استکس در سیستم کامپیوتری و لپ تاپ فقط کمتر از ۳۰۰ مگابایت از فضای رم را اشغال می کند و در حین اجرای بازی کلش رویال این فضا به حدود ۴۰۰ مگابایت خواهد رسید. بازیکنان معمولا برای دانلود بازی های مورد نظر خودشان از پلی استور داخل برنامه بلو استکس دچار مشکل می شوند. برای رفع این مشکل بهترین کار این است که بازی را از منبع دیگری دانلود کرده و سپس در برنامه بلو استکس نصب کنند.

برای نصب بازی محبوب کلش آف کلنز بر روی لپ تا و کامپیوترهای شخصی نیز باید همین روند تکرار شود و ابتدا بازیکن نرم افزار شبیه ساز خود را نصب و اجرا کند و سپس بازی مورد نظر خود را در داخل شبیه ساز اندرویدی نصب کند.

خرید جم بازی از ایرانموجو

بعد از آنکه بازیکنان توانستند بازی های کلش رویال و کلش آف کلنز را بر موبایل با لپ تاپ خود نصب کنند و آن را اجرا کنند می توانند برای ارتقای سطح بازی خود، استفاده از همه امکانات بازی، آپدیت کردن آیتم های قدیمی و خریدن آیتم های جدید و … اقدام به خرید جم فوری از سایت های معتبری همچون سایت فروشگاهی ایران موجو بکنند. خرید جم به بازیکنان کمک می کند از پرداخت های درون برنامه ای بهره برده و به سرعت پیشرفت کنند.

سخن نهایی

بازی های Clash Of Clans و Clash Royale از جمله محبوب ترین و پردانلودترین بازی های استراتژیک تاریخ صنعت گیم هستند که همواره در فهرست بهترین بازی های موبایلی هان قرار داشته اند. بازیکنان می توانند علاوه بر گوشی های موبایلی از این بازی ها بر روی سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ های شخصی استفاده کنند. برای نصب این بازی ها بر روی سیستم کامپیوتری لازم است که گیمر ابتدا برنامه های شبیه سازی اندرویدی همچون بلو استکس را بر روی لپ تاپ خود نصب کنند و سپس اقدام به نصب بازی ها و اجرای آنها بکنند.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.