ارز دیجیتال theta چیست ؟

ارز های دیجیتال بسیار متنوعی در بازار کریپتوکارنسی وجود دارند و اغلب آن ها دارای اهداف و برنامه هایی در زمینه های مختلفی هستند. یکی از ارز های دیجیتالی که پروژه ها و اهداف جالب و قابل توجهی دارد و توانسته در طی سال های اخیر توجه فعالان بازار کریپتوکارنسی را جلب کند، ارز دیجیتال theta می باشد که در طی توضیحات زیر در رابطه با آن بیشتر پرداخته شده است.

ارز دیجیتال theta

در سال های اخیر امکان پخش آنلاین و زنده از طریق پلتفرم های مختلفی مانند یوتیوب، اینستاگرام و یا برخی از سایت ها بسیار رواج پیدا کرده است و کاربران بسیاری با استریم کردن یا ایجاد محتوای ویدیویی در اینترنت درآمدی برای خود کسب می کنند. به عنوان مثال برخی از گیمر های دنیا از طریق استریم در یوتیوب و به اشتراک گذاشتن بازی های رایانه ای خود، بازدید های زیادی را دریافت می کنند و از طریق تبلیغات در آن درآمدی برای خود ایجاد می کنند.

theta

 

در زمان داغ شدن بازار رمز ارز و بلاک چین، موضوع استریم کردن و تولید محتوای ویدیویی در پلتفرم های مختلف بسیار رواج پیدا کرده بود. همین موضوع باعث شد تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال theta به فکر ترکیب این دو با یکدیگر بیفتند و این امکان را فراهم کنند تا کاربران بتوانند ویدیو های خود را در شبکه بلاک چین به اشتراک بگذارند.

به این ترتیب شبکه بلاک چین تتا به مکانی برای ارسال ویدیو ها از طریق کاربران و همچنین دریافت پاداش توکن تتا تبدیل شد. یعنی کاربران می توانند با به اشتراک گذاشتن ویدیو های جالب و کاربر پسند، از طرف کاربران و شبکه بلاک چین تتا، پاداش دریافت کنند.

البته شبکه ارز دیجیتال theta برای دادن پاداش به کاربران شرایطی را در نظر می گیرد و در صورت انجام آن از طرف کاربر، پاداش تعلق می گیرد.  به عنوان مثال کاربر باید حتما کیفیت و سطح اتصال خود به شبکه تتا را در بالا ترین سطح خود نگه دارد و کیفیت ویدیو های ارسالی بالا باشد.

در سیستم شبکه تتا این امکان فراهم شده است که کاربران بازدید کننده ویدیو ها نیز بتواند در صورت پسندیدن ویدیو یک کاربر، به آن پاداش بدهند. تمامی پاداش ها با استفاده از توکن ارز دیجیتال تتا انجام می شود و به حساب کیف پول آنلاین آن انتقال می یابد.

هدف اصلی ارز دیجیتال تتا

هدف اصلی ابداع ارز theta ایجاد امکان تبادلات مالی و دادن انعام و پاداش در داخل شبکه آن می باشد. بنابراین با بالا رفتن تعداد کاربران شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال، تقاضا و خرید و فروش آن نیز بالا می رود که طبیعتا موجب افزایش ارزش قیمتی ارز تتا خواهد شد. امروزه اغلب کارشناسان آینده خوبی را در انتظار این رمز ارز میبینند و امکان ترقی و صعود در بلند مدت برای ارز دیجیتال theta را بالاتر می دانند.

این رمز ارز جزو پروژه های خوب و هدفدار بازار کریپتوکارنسی به شمار می رود و تاکنون سرمایه گذاران بسیاری در آن سرمایه گذاری کرده اند. البته توصیه می شود حتما قبل از فعالیت جدی در این بازار حتما آموزش های لازم در زمینه آموزش ارز دیجیتال و آموزش رمز ارز ها را به خوبی پشت سر بگذارید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.