افزایش خدمات اینستاگرام | ترفندهایی برای فروش بیشتر

این مقاله برای کسانی نوشته شده است که به فکر پیشرفت کسب و کار خود هستند. اگر در شبکه‌ی مجازی اینستاگرام فعال هستید و اگر به دنبال موفقیت در تجارت آنلاین می‌گردید، باید برای خود برنامه ریزی کنید. در این مقاله یاد می‌گیرید که چگونه افزایش خدمات اینستاگرام را در برنامه خود قرار دهید.

بالاخره تصمیم گرفتید تا پیج اینستاگرام خود را توسعه دهید و فروش خود را بیشتر کنید؟ این بهترین تصمیمی است که هر کسب و کاری می‌تواند برای افزایش فروش و درآمد خود بگیرد. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اگر با یک برنامه ریزی درست انجام شود، می‌تواند به سرعت باعث رشد برند و تجارت شما شود. اما برای دیده شدن در این شبکه مشکلاتی نیز وجود دارد. اشباع شدن اینستاگرام یکی از مسائلی است که سد راه شما خواهد شد. برای حل این مشکلات راهکارهایی در این مقاله پیشنهاد می‌شود. افزایش خدمات اینستاگرام به راحتی می‌تواند شما را در این برنامه بالا بکشد و به سوی موفقیت بکشاند.

افزایش لایک – افزایش کامنت – افزایش بازدید – افزایش فالوور

چرا باید به فکر افزایش خدمات اینستاگرام  باشیم؟

استفاده از خدمات اینستاگرام می‌تواند برای بسیاری از کسب و کارها مفید باشد. تجارتی را تصور کنید که در ابتدای مسیر خود در این برنامه است. قطعا افراد زیادی به صفحه این کسب و کار اهمیت نمی‌دهند و به سادگی از آن عبور می‌کند، حتی اگر محتوای مفیدی در داخل پیج وجود داشته باشد.

از سوی دیگر هر برندی که در این شبکه فعال است، همواره به دنبال بالابردن نرخ تعامل و سوددهی تجارت خود است. اما همه‌ی این مسائل زمانی که به Instagram نگاه دقیق‌تری کنیم، کمی سخت به نظر می‌رسد. امروز این شبکه مجازی به حالت اشباع رسیده است و مخاطبین خیلی سخت به برندی اعتماد کرده و آن را دنبال می‌کنند. در این مواقع استفاده از استراتژی افزایش خدمات اینستاگرام به ادمین پیج کمک می‌کند تا راه برندسازی و جذب کاربران را میسر کند.

انواع خدمات اینستاگرام

زمانی که صحبت از خدمات اینستاگرام می‌شود، بسیاری از افراد به فکر افزایش فالوور می‌افتند. درست است که بالا بردن دنبال کننده‌های یک پیج کاری بیشترین تاثیر را روی کسب و کار شما خواهد داشت، اما نباید از اهمیت سایر روش‌های خدماتی برای برندسازی و موفقیت در اینستاگرام غافل شد.

در ادامه با انواع خدمات اینستاگرام آشنا می‌شویم:

  • خرید فالوور

خریدن فالوور می‌تواند مهمترین اقدام برای رشد پیج شما باشد. هر فالووری که شما می‌خرید، میزان دنبال کننده‌های پیج‌تان را افزایش می‌دهد، احتمال دارد از شما خرید کند و همچنین سبب افزایش نرخ تعامل و مشارکت در صفحه کاری شما خواهد شد. بنابراین خرید فالوور را باید مهمترین قسمت برنامه برای افزایش خدمات اینستاگرام دانست.

  • خرید لایک

نه تنها خرید فالوور بلکه خریدن لایک نیز به راحتی می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. به عنوان مثال اگر یک ویدیو منتشر کردید که در آن خدمات یا محصولات شرکت خود را معرفی می‌کنید، این محتوا می‌تواند تاثیر زیادی روی تجارت شما بگذارد. چنانچه بخواهید این ویدیو به افراد بیشتری نمایش داده شود و کاربران زیادی جذب آن شوند، باید از خدمات خرید لایک استفاده کنید.

  • خرید کامنت

تنها لایک‌ها سبب جذب کاربر و افزایش نمایش پست نمی‌شوند. کامنت‌ها نیز می‌توانند پست شما را به دست کاربران بیشتری برسانند. یکی از معیارهای اینستاگرام برای تشخیص ارزش پست کامنت است. چنانچه یکی از پست‌های شما کامنت بالایی کسب کند، به راحتی می‌تواند وارد اکسپلور شود و باعث رشد شما شود.

  • خرید رای استوری

چه یک پیج شخصی داشته باشید و چه ادمین یک صفحه تجاری باشید، شرکت در مسابقات نظرسنجی استوری و نهایتا برنده شدن در نظرسنجی می‌تواند به رشد اکانت شما کمک کند. یکی دیگر از ترفندهایی که برای افزایش خدمات اینستاگرام وجود دارد، خرید رای‌های استوری است. بنابراین اگر می‌خواهید همیشه در مسابقات برنده باشید، استفاده از این روش نیز مفید است.

  • خرید بازدید

طبق نظرسنجی فیلم‌ها از عکس‌ها محبوب‌تر هستند. بنابراین با انتشار یک ویدیو خوب و در پی آن خرید بازدید به راحتی می‌توانید کاربران را برای دنبال کردن خود ترغیب کنید. البته سعی کنید ویدیوهایی که برای افزایش بازدید انتخاب می‌کنید، نه تنها برای کاربر مفید باشد، بلکه سبب معرفی شما نیز بشود.

 

در هر صورتی شما باید یک برنامه برای افزایش خدمات اینستاگرام داشته باشید و مطابق آن برای پیج خود فالوور بخرید، لایک و کامنت اضافه کنید و بازدیدهای ویدیوها را بالا ببرید. البته فراموش نکنید که موفق شدن در اینستاگرام به فعالیت ارگانیک نیز نیاز دارد. بنابراین در کنار استفاده از چنین روش‌هایی، حتما محتوای خوبی تولید کنید و تمام اصول شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را رعایت نمایید.

 

افزایش خدمات اینستاگرام با آیم فالوور

افزایش خدمات اینستاگرام

اگر به فکر رشد پیج خود هستید و می‌خواهید از روش‌های گفته شده کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهید، باید یک شرکت معتبر پیدا کنید. نیازی نیست وقت خود را تلف کنید و یک ارائه دهنده خدماتی پیدا کنید، چرا که آیم فالوور به شما کمک می‌کند تا در اینستاگرام به راحتی پیشرفت کنید. بنابراین برای استفاده از انواع خدمات اینستاگرام کافی است از سایت آیم فالوور استفاده کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.