با مانیتورهای صنعتی جی پلاس در کسب و کار خود بهتر دیده شوید

 

با مانیتورهای صنعتی جی پلاس در کسب و کار خود بهتر دیده شوید

 

انواع خاصی از مانیتورها در بازار هستند که ویژگی های خاصی را برای کاربردهای خاص در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند. این نمایشگرها  که در بازار با نام مانیتور صنعتی شناخته شده اند، امروزه در مراکز اداری، تجاری تفریحی، فروشگاهی و حتی رستورانی برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری مورد استفاده قرار میگیرند و از قابلیت های متنوع و چشمگیری برخوردار هستند. در اغلب مشاغل و صنایع به دلیل حجم کاری بالایی که دارند نیاز به روشن ماندن مانیتور به صورت مداوم دارند و مانیتورهای صنعتی به خوبی از عهده این کار بر می آیند و دچار مشکلاتی از قبیل گرم شدن بیش از حد، سوختن و پیکسل پیکسل شدن در هنگام نمایش نمی شوند. کسب و کارهای کوچک و بزرگ از نمایشگر صنعتی برای جذب و مطلع کردن مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بهره می برند که در حوزه های مختلفی شامل بانک ها، رستوران ها، خرده فروشان و دیگر حرفه های کاری ابزاری ارزشمند برای نقطه نظر فروش و نقطه نظر مکان انتظار برای ارتقای برند و کالای خود مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر نیز مانیتورهای صنعتی بسیاری تحت عنوان برندهای مختلف اعم از خارجی و ایرانی وارد بازار می شوند. بسیاری از این مانیتورها تنها برحسب برندی که دارند با قیمت ‌های بسیار گزاف وارد بازار می شوند در صورتی که بسیاری از برندها با همان مشخصات فنی و یا کیفیت بالاتر در قیمت بسیار مناسب تر وجود دارند که بسیاری از متقاضیان آگاهی لازم را نسبت به این نوع مانیتورها ندارند. در اینجا شما را با یکی از برندهای ایرانی معتبر به نام جی پلاس آشنا میکنیم که یکی از تولیدکنندگان این نوع نمایشگرهای صنعتی در ایران است. محصولات جی پلاس توانسته به خوبی مشتریان زیادی را در کشور و منطقه خاورمیانه جذب خود کند، قیمت محصولات جی پلاس مناسب است و تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌ برد تا محصولات خود را از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی تولید کند.

 

ویژگی های مانیتور صنعتی جی پلاس

ماینتورهای صنعتی جی پلاس کاملا حرفه ای طراحی شده اند و با امکانات و قابلیت های بسیار با نیازهای کسب و کارهای مختلف تناسب دارند. علاوه بر این تصاویر را با کیفیت بسیار بالا پخش میکنند و توجه هر مخاطبی را به خود جلب میکند؛ اگر شما از تصویر ثابتی برای نمایش استفاده می‌ کنید، بعد از گذشت زمان این تصویر در نمایشگر ماندگاری پیدا می کند خصوصیت بارگزاری و رفرش تصویر در این نمایشگرهای صنعتی باعث میشود پیکسل ها کیفیت خود را حفظ کنند. دیگر ویژگی خاص این مانیتورهای شرکت جی پلاس، تعبیه شدن پورت های خاص برای اتصال های مخلتف به دستگاه هاست که باعث میشود از مبدل ها برای دریافت تصویر استفاده نکنید این درگاه ها باعث می شود شما تصویری با کیفیت بالا در نمایشگر خود داشته باشید. ویژگی خاصی که در مانیتورهای صنعتی جی پلاس به چشم می خورد، بهره مندی از پنل های صنعتی LG با تکنولوژی IPS است که دارای درجه حفاظت هستند و در مقابل ورود گرد و خاک و آب و رطوبت مقاوم می کند. از مدل های پر فروش این محصول میتوان به GDS-55KU45 و GDS-49KU45 اشاره کرد.

 

با خرید مانیتور صنعتی جی پلاس کار تبلیغات را برای خود آسان ‌تر کنید. شرکت کیومیتا به عنوان نماینده فروش مانیتورهای صنعتی جی پلاس، آماده ارائه خدمت و مشاوره در این زمینه به شما خریداران عزیز میباشد. با مراجعه به این فروشگاه می ‌توانید با کنترل اولویت‌ های مورد نظر، بهترین مدل را انتخاب کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.