بهترین مودم برای گیمینگ و بازی آنلاین در ایران

اگر گیمر هستید و آنلاین گیم بازی می کنید حتما به دنبال بهترین مودم برای گیمینگ و بازی آنلاین هستید اما واقعا کدام مدل بهتر است؟ از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ در این مقاله همراه داتیس نتورک باشید تا علاوه بر معرفی مدل های مناسب گیم، بهترین فروشگاه آنلاین خرید Modem در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم، همراه ما باشید.

از کجا مودم بخرم؟ معرفی فروشگاه آنلاین خرید مودم همراه و ثابت

بهترین مودم برای گیمینگ و بازی آنلاین در ایران کدام است؟

اینترنت جزء جدایی ناپذیر زندگی ما شده است و بسیاری از فعالیت های روزمره بدون کمک گرفتن از این فضا سخت و زمان بر است. بنابراین تصور دنیای بدون اینترنت دیگر قابل تحمل نیست.

بخش قابل توجهی از جوانان و نوجوانان و حتی میان سال ها گیمر هستند و جذابیت بازی های آنلاین باعث شده گیمرها به فکر استفاده از بهترین تجهیزات و ابزارهای لازم برای کسب موفقیت بیشتر و لذت هنگام بازی کردن باشند.

زمانی که واژه آنلاین مطرح می شود سرعت اینترنت نیز مورد توجه قرار می گیرد. هرچه سرعت اینترنت بهتر باشد هنگام بازی کردن سرعت عمل بهتری خواهیم داشت. اگر می خواهید بهترین سرعت عمل را داشته باشید باید مودم گیمینگ و بازی آنلاین خریداری کنید.

مودم دستگاهی است که امکان اتصال ما به اینترنت را فراهم می کند و تفاوت اصلی آن ها در نوع فناوری ارتباطی است که پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال اگر شما از طریق خطوط تلفن و سرویس ADSL بخواهید به اینترنت متصل شوید لازم است مودمی خریداری کنید که از این فناوری پشتیبانی کند و اصطلاحا به این نوع مودم ها ADSL Modem گفته می شود. یا مثلا اگر بخواهید از اینترنت ۴G استفاده کنید باید مودم همراه و جیبی ۴G/5G خریداری کنید.

مودم، دستگاهی است که کارش دریافت و تبدیل داده‌ها منتقل شده توسط روش‌های مختلف ارتباطی است.

مودم داده‌هایی را که از طرف شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت دریافت می‌کند به داده‌هایی تبدیل می‌کند که می‌توانند توسط موبایل، لپ‌تاپ یا هرگونه تجهیزات شبکه دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

اسم مودم از ترکیب ابتدای دو واژه Modulator و Demodulator ساخته شده است.

همچنین برند های مختلفی اقدام به تولید مودم می کنند که بسته به اعتبار برند قیمت محصولات نیز متفاوت خواهد بود اما معروف ترین ها TP-Link و  D-Link و تندا و یوتل و … می باشند.

اینترنت و فضای مجازی این روزها با زندگی روزمره ما گره خورده است و بدون اتصال به اینترنت بسیاری از فرایندهای ما غیرقابل انجام است.

برخی از مودم های اینترنت قابلیت هایی دارند که به کمک گیمرها خواهد آمد، بنابراین اگر آنلاین بازی می کنید لازم است قبل از خرید مودم اینترنت نکاتی را مد نظر قرار دهید

باید برای داشتن یک اتصال پرسرعت و پایدار، اقلامی نظیر مودم، روتر، کابل‌های شبکه و … خود را از بهترین نوع آن‌ها انتخاب کنید و یک اینترنت پرسرعت هم داشته باشید تا از شر لگ‌های درون بازی رها شوید.

مناسب ترین انتخاب برای سخت افزار، انتخاب بهترین مودم های مخصوص بازی است.

از کجا مودم بخرم؟ معرفی فروشگاه آنلاین خرید مودم همراه و ثابت

از کجا مودم گیمینگ و مخصوص بازی آنلاین بخرم؟

حتما این سوال در ذهن شما هم نقش بسته است و انتخاب فروشگاه و محل خرید مودم شاید دشوار باشد.

اگر می خواهید خیال شما راحت باشد باید از فروشگاهی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب داشته باشد. فروشگاه داتیس نتورک با داشتن مجوز های قانونی فعالیت در فضای مجازی و داشتن نماد اعتماد الکترونیک و پروانه کسب و ارائه ضمانت سلامت کالا و گارانتی های معتبر بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید مودم مخصوص گیم است.

برای خرید آنلاین مودم و مخصوص بازی آنلاین به وب سایت فروشگاه داتیس نتورک با آدرس www.datisnetwork.com مراجعه کنید و مودم خود را به صورت آنلاین با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید.

نکته مهم درباره فروشگاه داتیس نتورک این است که ما به شما تضمین می دهیم کالای اصل و اورجینال را به دست شما برسانیم و هرگز کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد. با آسودگی خاطر از Datisnetwork.com خرید کنید.

انتخاب مودم ساده نیست زیرا با توجه به قیمت بالای تجهیزات شبکه باید دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۳۶۱۹۱۵ با کارشناسان سایت داتیس نتورک ارتباط برقرار کنید ما به صورت رایگان درخدمت شما هستیم.

انواع مودم

انواع مودم از نظر نوع اتصال به شرح زیر است:

  • ADSL
  • VDSL
  • ۳G
  • ۴G
  • ۵G
  • LTE

از کجا مودم بخرم؟ معرفی فروشگاه آنلاین خرید مودم همراه و ثابت

به چه نکاتی را باید در خرید مودم توجه کنیم؟

با توجه به تنوع بالا در برند و مدل های مودم لازم است در هنگام خرید به نکات به خصوصی دقت کنید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

به طور خلاصه باید مودم را از جوانب زیر بررسی کنید تا بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید:

  • نوع فناوری ارتباطی : پشتیبانی از ADSL یا VDSL یا هردو
  • تعداد پورت Ethernet یا اتصال کابلی : معمولا همه مودم ها پشتیبانی می کنند اما در تعداد تفاوت است.
  • پشتیبانی از فناوری وای فای یا ارتباط بی سیم
  • امنیت و سرعت مودم
  • پهنای باند مودم
  • برند تولید کننده مودم
  • تعداد آنتن وای فای
  • قابلیت ها و امکانات جانبی
  • شبکه های پشتیبانی شده

آشنایی با انواع مودم برای گیمینگ

مودم ها انواع مختلفی داشته اند که برخی از آن ها از رده خارج شده اند و هم اکنون دیگر کاربردی ندارند مثل Dial-Up که در سال های گذشته استفاده می شد.

اما در حال حاضر فناوری های جدیدترین مثل ADSL و VDSL و ۴G و ۵G و LTE و … ارائه شده اند که از نظر سرعت و کیفیت و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند.

مودم های ADSL و VDSL

استفاده از مودم ADSL، یکی از رایج‌ترین روش‌های اتصال به اینترنت است.

ارتباط مودم با سرویس دهنده اینترنت با استفاده از یک پورت متصل به شبکه تلفن انجام می‌گیرد و هنگامی که سرویس دهنده اطلاعات پیکربندی را تایید کرد، امکان اتصال به اینترنت فراهم می‌شود.

انتقال داده‌ها در شبکه به صورت بی‌سیم (وایرلس) و یا بااستفاده از سیم با استفاده از پورت LAN نجام می‌‌شود.

سرویس VDSL جدیدتر است و سرعت بالاتری دارد.

مودم های ۴G و ۵G ثابت یا جیبی همراه

با گسترش شبکه های موبایلی در سراسر کشور کمتر نقطه ای وجود دارد که تحت پوشش اپراتور های موبایل نباشد، حتی دور ترین نقطه های کشور نیز در حال حاضر در پوشش شبکه است.

بنابراین برای نقاطی که خط تلفن ندارند و یا در منطقه آن ها سرویس ADSL یا VDSL ارائه نمی شود یا قصد دارند در بتوانند در هر مکانی از اینترنت استفاده کنند و به طور خلاصه قصد دارند از سرویس ۴G یا ۵G استفاده کنند لازم است به سمت مودم های جیبی همراه بروند که توسط برند های داخلی و خارجی ارائه می شود.

سخن پایانی

توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید هر دستگاه الکترونیکی حتما مشخصات آن را با دقت مطالعه کنید زیرا در صورتی که بدون اگاهی خرید کنید ممکن است آن چیزی نباشد که فکر می کردید.

در این مقاله راهنمای خرید مودم گیمینگ و مخصوص بازی تلاش کردیم به شما آموزش دهیم هنگام خرید مودم اینترنت به چه نکاتی باید توجه کنید، این شما هستید که باید با چشم باز اقدام کنید.

انتخاب مودم ساده نیست زیرا با توجه به قیمت بالای تجهیزات شبکه باید دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره ۰۲۱۶۵۳۶۱۹۱۵ با کارشناسان سایت داتیس نتورک ارتباط برقرار کنید ما به صورت رایگان درخدمت شما هستیم.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.