تحلیل رمز ارزها در اخبار ارز دیجیتال

امروزه افراد زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند و به خرید و فروش آن‌ها می‌پردازند. اما برای اطلاع از اخرین وضعیت ارزها، نحوه خرید و فروش، مقدار سرمایه موردنیاز ارزها و تحلیل و ارزیابی آن‌ها نیاز به پیگیری اخبار مربوطه دارند. اخبار ارز دیجیتال خبرهای تازه و داغ این حوزه را به اطلاع تریدرها و افراد فعال در این حوزه می‌رساند تا با تحلیل و بررسی آن‌ها بتوانند به سود مناسبی برسند و از ضرر جلوگیری نمایند. بنابراین خبرهای ارز دیجیتال تاثیر بسیاری در بازار ارزها می‌گذارد که در ادامه به توضیح کامل این مبحث می‌پردازیم.

بهترین منابع اخبار ارز دیجیتال

همانطور که گفته شد، بررسی اخبار ارز تاثیر زیادی در ترید کردن رمز ارزها می‌گذارد و در بسیاری مواقع باعث جلوگیری از ضرر کردن تریدرها و سرمایه‌گذاران می‌گردد. بنابریان پیگیری اخبار و تحلیل آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما بهترین منابع برای دریافت اخبار ارزها چه منابعی هستند؟

می‌توان گفت یافتن بهترین سایت‌های خبری ارز از دغدغه‌های اصلی تریدرها محسوب می‌شود. بازار کریپتوکارنسی همواره در حال گسترش و تکامل است و امکان وقوع اتفاقات جدید در هر لحظه در آن وجود دارد. در بازار ارزها تعطیلی معنا ندارد و اگر افراد طی چند روز از اخبار جدید ارزهای دیجیتال اطلاع نداشته باشند، ممکن است با ورود به بازار تغییرات بسیاری را مشاهده نمایند.

ویژگی سایت‌ های خبری ارزها

الویت سایت‌ها یا رسانه‌های خبری رمز ارزها صداقت در اخبار و بی‌طرفانه بودن نسبت به مسائل اتفاق افتاده است. آن‌ها اخبار داغ و به روز بازار ارزها را به اطلاع افراد فعال در این حوزه و تریدرها می‌رسانند. خبرگذاری‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که در ادامه به معرفی بهترین سایت‌های خبری برای دریافت اخبار ارز دیجیتال می‌پردازیم:

 

 

 

کوین تلگراف (Cointelegraph)

خبرگذاری کوین تلگراف در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز نموده است. تمرکز این رسانه پوشش خبری ارزهای دیجیتال، بلاک چین، برنامه‌های غیرمتمرکز اینترنت مالی و نسل بعدی می‌باشد. این رسانه به دلیل استفاده از خبرها و تصاویر جذاب محبوبیت بسیاری بین افراد پیدا کرده است.

کوین دسک (CoinDesk)

از جمله رسانه‌های مهم و اصلی بین سایت‌های خبری ارز‌های دیجیتال سایت CoinDesk.com می‌باشد. به علت پشتیبانی از رویدادها در رابطه با دارایی‌های کریپتویی و جامعه فناوری دیجیتال و همچنین دسته‌بندی‌های بسیار متنوع و جذاب بازدیدکننده‌های این سایت خبری به بیش از ۱۰ میلیون رسیده است.

 

سی سی ان (CCN)

افرادی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، نئو، لایت کوین و عرضه اولیه کوین‌ها فعالیت دارند، می‌توانند از  سی سی ان که جدیدترین و بروزترین رسانه خبری در زمینه این ارزها به شمار می‌آید، استفاده نمایند.

بیت کوین مگزین (BitcoinMagazine)

رسانه بیت کوین مگزین از قدیمی‌ترین منابع اخبار ارز دیجیتال به شمار می‌آید. این رسانه باسابقه، اطلاعاتی در رابطه با بیت کوین، فناوری‌ بلاک چین و صنعت ارز دیجیتال را در اختیار تریدرها می‌گذارد. بخش آکادمی، تحقیقاتی که بروز ترین اخبار بازار بلاک چین را پوشش می‌دهند و مقالات علمی از مهم‌ترین بخش‌های سایت محسوب می‌شوند.

 

ای ام بی کریپتو  (AMBCrypto)

این خبرگذاری جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را منتشر می‌کند و در ماه حدود ۵/۱ میلیون بازدیدکننده دارد.

 

 

 

بیت کوین نیوز  (Bitcoin News)

اگر تمرکز اصلی تریدرها خرید و فروش یا سرمایه‌گذاری بر روی ارز بیت کوین است، اخبار این سایت به شدت کمک کننده خواهد بود. رسانه Bitcoin.com جدیدترین و بروزترین اخبار بیت کوین را منتشر کرده و امکان برقراری ارتباط جامعه در انجمن بیت کوین را راحت نموده است.

 

کوین بیس بلاگ (The Coinbase Blog)

اخبار صرافی کوین بیس بازار کریپتوکارنسی را به طور کامل پوشش داده و به یکی از محبوب‌ترین مکان برای خرید و فروش ارز دیجیتال تبدیل شده است.

نیوز بی تی سی (NewsBTC)

خبرگذاری نیوز بی تی سی در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را در حوزه ارائه اخبار ارز دیجیتال آغاز نمود. محتوای خبری و تحلیلی این رسانه بسیار باکیفیت بوده و بستری منحصربفرد را برای افراد فعال در این بازار فراهم می‌آورد.

بیتکوینیست (Bitcoinist)

یکی دیگر از منابع اصلی مختص ارز دیجیتال بیت کوین رسانه بیتکوینیست می‌باشد. تحلیل‌های دقیق و ارائه اخبار بروز و همچنین تحلیل قیمت تکنیکال در رابطه با ارز بیت کوین موجب افزایش بازدیدکننده‌های این سایت شده است.

کویت آیدل  (Coin Idol)

افرادی که به دنبال رسانه فعال درحوزه بیت کوین، آلتکوین‌ها و بلاک چین هستند، رسانه کویت آیدل بسیار مناسب این ارزها است. علاوه بر انتشار اخبار ارز دیجیتال جدیدترین راه‌حل‌های فناوری دفتر کل توزیع شده، فناوری مالی و نوآوری‌های مالی در بازار جهانی را نیز پوشش می‌دهد.

کویت اسپیکر (Coinspeaker)

از جمله سایت‌های پزبازدید در بازارهای آلتکوین‌ و بیت کوین به شمار می‌آید. ارائه جدیدترین اخبار، بروزرسانی روزانه و هفتگی بازار، مصاحبه‌ها و… از جمله مزیت‌های این سایت می‌باشند.

بی تی سی منیجر (BTCManager)

رسانه بی تی سی منیجر اخبار ارز دیجیتال را کاملا صادقانه، درست و عاری از هرگونه تعصب پوشش داده و از رسانه‌های تاثیرگذاری در خصوص اخبار بیت کوین، نظرات حوزه ارز دیجیتال، عرضه اولیه کوین‌ها و صرافی‌ها محسوب می‌شود.

بهترین سایت ارائه دهنده اخبار ارز دیجیتال

از بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال کریپتو پنیک(Crypto Panic) می‌باشد. ترافیک بالای آن، ظاهری شلوغ، عدم استفاده از تصاویر جذاب و مواردی دیگر ممکن است در نگاه اول استفاده از آن سخت و غیرقابل تحمل به نظر آید، اما با کمی جستجو در این سایت قابلیت‌های فوق‌العاده نظرها را به خود جلب می‌کند. همچنین این سایت حجم زیادی از اخبار ارز دیجیتال را پوشش می‌دهد که همین باعث محبوبیت و رضایتمندی زیاد آن شده است.

توجه به اخبار ارزها، کسب سود بیشتر و جلوگیری از ضرر!

همانطور که گفته شد، پیگیری اخبار ارز دیجیتال برای تریدرها و افراد فعال در این حوزه بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه این بازار همواره در حال توسعه، تغییر و تحول می‌باشد و افراد باید اطلاعات خود را بروز نگه دارند تا از ضرر جلوگیری شود. سایت‌های خبری یا خبرگذاری‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند مورد اطمینان هستند و سعی می‌کنند جدیدترین اخبار و اطلاعات در خصوص ارزها را در اختیار کاربران قرار دهند.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.