تفاوت بیت کوین کش با بیت کوین اصلی چیست؟

تفاوت بیت کوین کش با بیت کوین اصلی چیست؟

ارز های دیجیتال به وجود آمدند تا هر کدام نیازی از ما را برطرف کنند، بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و محبوب ترین ارز دیجیتال تا به حال شناخته می‌شود و بهتر است این نکته را بدانید که هر کدام از این ارز های دیجیتال دارای مزایا و معایبی هستند که در برخی مواقع برای برطرف‌کردن معایب آن ها نیاز به انجام کارهای دیگری است که ممکن است مسیر هر کدام از این پروژه ها را از یکدیگر جدا کند. این مورد در خصوص بیت کوین به این شکل است که بیت کوین نمی تواند حجم بالایی از تراکنش ها را در ثانیه انجام دهد و همین موضوع باعث شده تا کاربرد آن برای پرداخت ها محدود شود. بیت کوین کش به وجود آمده تا به این مشکل رسیدگی کند و راهی ارزان تر و سریع تر را برای پردازش پرداخت ها ارائه کند. در واقع پس از معرفی بیت کوین کش توانست به یکی از ۲۵ ارز دیجیتال برتر در بازار تبدیل شود که در حال حاضر هم می توانید بررسی کنید که این ارز دیجیتال در بین برترین ها قرار دارد.

بیت کوین کش چیست؟

بیت کوین کش یک ارز دیجیتال است که بر روی همان بلاک چین ساخته شده است. این کوین در ۱ آگوست ۲۰۱۷ از طریق به اصطلاح (هارد فورک) بلاک چین بیت کوین راه اندازی شد.

برخی از شرکت کنندگان بلاک چین بیت کوین پیشنهاد کردند قوانین را تغییر دهند تا بیت کوین بتواند حجم بیشتری از تراکنش ها را پردازش کند. اکثر نودها به تغییر قوانین رای منفی دادند که منجر به هارد فورک شد و هر دو ارز بیت کوین و بیت کوین کش راه جداگانه ‌ای را در همان بلاک چین دنبال کردند.

بیت کوین کش چگونه کار می کند؟

بیت‌ کوین کش از اندازه بلاک بزرگ‌تری نسبت به بیت‌ کوین استفاده می‌کند. بلاک‌ها در بر گیرنده گروهی از تراکنش‌ها هستند که همزمان به بلاک چین اضافه می‌شوند.

بیت کوین، بلاک ها را به ۱ مگابایت محدود می کند که تنها حدود هفت تراکنش در ثانیه را می تواند انجام دهد. در مقابل بیت کوین کش در ابتدا اندازه بلاک را به ۸ مگابایت و بعداً به ۳۲ مگابایت افزایش داد که به آن امکان می دهد بیش از ۱۰۰ تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

بیت کوین یا بیت کوین کش

همان طور که اشاره شد، تفاوت اصلی بین بیت کوین و بیت کوین کش در اندازه بلاک است. به همین دلیل، بیت‌کوین کش می‌تواند تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری داشته باشد. هزینه تراکنش بیت کوین به طور متوسط ​​۵۹ دلار است در حالی که بیت کوین کش هزینه بسیار کمتری دارد.

اما نقطه ضعف پردازش سریع‌تر این است که به طور بالقوه بیت کوین ایمن تر از بیت کوین کش است. ماینرهای کمتری برای پردازش و تایید تراکنش‌ها مورد نیاز است که می‌تواند امنیت بیت‌کوین کش را کمتر کند.

بیت کوین یا بیت کوین کش

چگونه بیت کوین کش بخریم؟

شما می توانید با استفاده از صرافی های مختلفی این ارز دیجیتال را خریداری کنید. در واقع تفاوتی بین خرید ارز دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش وجود ندارد و شما می توانید هر کدام از آن ها را خریداری کنید. اما باید به این نکته دقت کنید که از چه صرافی برای این کار استفاده می کنید بسیاری از صرافی هایی که در حال حاضر خدمات خود را به کاربران سراسر جهان ارائه می‌کنند در مورد کاربران ایرانی شرایط سختگیرانه‌ای دارند و این کاربران نمی‌توانند به صورت مستقیم از آنها استفاده کنند و ناچار به استفاده از برنامه های تغییر آی پی می شوند. در سمت دیگر استفاده کردن از این برنامه‌های تغییر آی پی باعث می شود تا امنیت حساب کاربری فرد دچار مشکل شود، چون زمانی که از چنین ابزارهایی استفاده می شود ممکن است که ناخواسته با چندین آی پی مختلف به سایت صرافی مورد نظر وارد شوید و همین موضوع کافی است تا صرافی حساب کاربری شما را مسدود کند.

بهترین راهکار برای خرید بیت کوین و بیت کوین کش این است که از صرافی‌های استفاده کنید که چنین خطراتی را برای شما به همراه نداشته باشد. در حال حاضر صرافی های ایرانی بسیاری کار خود را آغاز کرده‌اند و خدماتی را به کاربران ارائه می کنند که آن ها را از صرافی‌های خارجی بی‌نیاز می‌کند. یکی از این صرافی‌ها کیف پول من است که در حال حاضر جزء برترین صرافی های ایرانی ارز های دیجیتال است و به عنوان اولین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. در این صرافی شما می توانید امکان خرید هر کدام از این ارز های دیجیتال را داشته باشید.

 بیت کوین بخریم یا بیت کوین کش؟

این سوالی است که با توجه به تفاوت های هر کدام از این ارز های دیجیتال برای بسیاری از کاربران به وجود می آید. ولی باید به این نکته دقت کنید که نحوه عملکرد هر کدام از این ارز های دیجیتال متفاوت است و در نهایت برای شمایی که قصد سرمایه گذاری و یا خرید و فروش آن ها را دارید باید به نکات دیگری توجه کنید که بتواند روی روند قیمتی آن ها تاثیرگذار باشد.

به طور مثال شما می‌توانید با استفاده از تحلیل فاندامنتال به بررسی نکاتی که در مورد بیت کوین و یا بیت کوین کش وجود دارد، بپردازید و سپس با بررسی کردن شرایط دقیق هرکدام از آن ها تصمیم به سرمایه گذاری بگیرید. در واقع به تمامی اخبار، اطلاعات وایت پیپر و یا هر نوع اطلاعاتی که می تواند روی این ارز های دیجیتال تاثیرگذار باشد باید دقت کنید و در کنار آن ها از تحلیل تکنیکال هم می‌توانید برای پیش‌بینی روند قیمتی هر کدام از این ارزها در آینده استفاده کنید. در نهایت شما می توانید برای خرید هر کدام به سامانه کیف پول من مراجعه کنید.

چگونه اخبار در مورد ارز های دیجیتال را دنبال کنیم؟

کیف پول من

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که تنها با استفاده از تحلیل تکنیکال می توانند تصمیم بگیرند که یک ارز دیجیتال آیا برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر. در صورتی که آن ها باید به نکات زیادی توجه داشته باشند و حتماً از تحلیل بنیادی استفاده کنند و اخبار در مورد هر ارز را در نظر داشته باشند. در قدم اول فرد باید بداند که یک ارز دیجیتال چه کاری را انجام می دهد و چه کسانی آن را به وجود آورده اند، سپس به بررسی نکات دیگری بپردازد. به طور مثال ما در این مقاله به بررسی تفاوت بیت کوین با بیت کوین کش پرداختیم، حال شما می‌دانید که این دو چه تفاوت هایی با هم دارند و مطمئناً زمانی که اخبار ارز دیجیتال و اطلاعاتی در مورد هر کدام از آن ها منتشر می‌شود، به خوبی می دانید که بیت کوین کش به وجود آمده تا تراکنش های سریع تری نسبت به بیت کوین داشته باشد و همین نکته ممکن است که روی روند سرمایه‌گذاری شما تاثیرگذار باشد.

ولی سوالی که در این بین به وجود می آید، این است که از چه مرجعی می توانید تمامی این اطلاعات را به دست آورید؟ صرافی کیف پول من چنین مشکلی را برای شما برطرف کرده و در بخش بلاگ خود اطلاعات کاملی در مورد ارزهای دیجیتال منتشر می کند که شما می توانید با مراجعه به آن، نحوه عملکرد هر ارز را مطالعه کنید و یا به اطلاعات بسیار خوبی در زمینه ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید.

در این مقاله همه چیز در مورد تفاوت بیت کوین کش با بیت کوین اصلی را مطرح کردیم و حال می توانید بقیه بررسی‌های خود را انجام دهید و با توجه به نتایجی که به دست می آورید اقدام به سرمایه‌گذاری در هر کدام از ارزهای دیجیتال کنید. اگر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یک بستر نیاز دارید که بتوانید معاملات خود را در آن انجام دهید و به ارزهای دیجیتال زیادی دسترسی داشته باشید قطعاً کیف پول من به عنوان بهترین گزینه برای شما در نظر گرفته می شود چون در این سامانه بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف در اختیار شما قرار گرفته که می توانید از آن ها استفاده کنید. پس از خرید هر کدام از ارزهای دیجیتال می توانید برای نگهداری آن ها از این سامانه استفاده کنید و با استفاده از کیف پول اختصاصی هر ارز دیجیتال امکان نگهداری آن ها را داشته باشید.

https://kifpool.me/wallet/bitcoin-cash-bch

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.