خدمات مشاوره سئو یاسئومی

مشاوره سئو سایت به صورت چقدر هزینه دارد؟ شما یک سوال کوتاه دارین یا اینکه نیاز به ساعت ها مشاوره برای رسیدن به خروجی مناسب دارین؟ همه این ها به حجم کسب و کار شما بر میگردد. شاید برای یک سایت نوپا چند ساعت مشاوره در جهت بهبود ساختار و استراتژی چیدمان صفحات خیلی کمک کند‌ و احتمالا برای آنها زمان زیادی را بخرد چون استارتاپ های زیادی هستند که یک سال و چندین ماه در فکر سئو شدن سایت در کوچه های پرپیچ خم رسیدن به صفحه اول در کیوردهای مختلف مانده اند و تصور میکردن راه را درست می روند.

اکثر سوالاتی که در جلسات مشاوره سئو با آنها روبرو می شوم. اگر شما هم سوال مشابه دارین حتما سعی کنید با یک تیم یا متخصص سئو صحبت کنید تا بهترین خروجی را بگیرید.

  1. برای سئو از کجا شروع کنیم؟
  2. پوسته آماده خریده ایم و سایت رو کامل کردیم ولی چرا اصلا توی ۱۰ صفحه اول گوگل نیستیم؟
  3. محتوا خیلی خوبی داریم ولی ایندکس نمی شویم؟
  4. لینک های ما فارسی باشد یا انگلیسی؟
  5. رپرتاژآگهی زیاد زدیم ولی چرا رتبه نداریم روی کمله هدف؟
  6. هزینه ساعتی مشاوره چقدر است؟
  7. شما استراتژی سئو هم می نویسید؟
  8. در گوگل مپ بودیم ولی الان اسممان نیست چیکار کنیم؟
  9. از کجا پکیج های بکلینک بخریم؟
  10. برای محتوا ساختار خاصی داریم؟
  11. بعد از اولین مقاله چندین مقاله تولید کرده ایم که هم موضوع بودند ولی رتبه روی عبارت رو از دست دادیم مگر هر چقدر محتوا کامل تر باشد بهتر نیست؟
  12.  و….  شاید هزاران سوال دیگر که درذهن شما هم هست.

مشاوره سئو حرفه ای سایت چقدر زمان لازم دارد؟

بهترین حالت مشاوره این هست که قبل از جلسه کاملا سوالات را آماده کرده باشد و آنها را برای جواد یاسمی ارسال کنید. سوالات و سایت بررسی خواهند شد اگر نیاز به دسترسی یا دیتایی باشد از شما اطلاعات درخواست می شود و بعد از بررسی در جلسه حضوری یا آنلاین به صحبت در مورد سوالات و راه حل ها برای رفع کردن مشکلات سایت می پردازیم.

مشاوره حرفه ای سئو سایت‌ با مطالعه و درک مساله ممکن است. اگر مشاور سئو در زمینه کاری شما تجربه ای از قبل داشته باشد احتمالا خیلی بیشتر و در زمان کوتاه تری می تواند کمک کند. در هر صورت اینکه سوال و مساله سئو چگونه حل شود به دانش سئوکار منتهی می شود.

مشاوره رایگان سئو

خیلی ها کلمه کلیدی رایگان را سرچ می کنند تا بتوانند برای مشکل خود یک راه حل رایگان بدست آورند. تماس های زیادی گرفته می شود و می گویند فقط یک سوال هست همین را پاسخ دهید کاری که نمیخواهید انجام دهید و …. هر کسی برای دانش و تخصص خود زمان گذاشته است و همین که شما آن شخص را پیدا کرده اید یک هزینه ای برای تبلیغات و مارکتینگ صرف شده است پس توقع رایگان استفاده کردن خیلی منطقی و منصفانه نیست.

اگر به دنبال نتیجه هستین و قرار است خروجی بگیرید به دنبال یک مشاوره سئویی خوب بروید. کارخانه ها و شرکت های بزرگ هیچ وقت به دنبال رایگان نیستند چون زمان برای آنها خیلی مهم است. پس نتیجه رایگان بودن و پیدا کردن افراد خوب است ولی خیلی خروجی مناسبی نخواهد داشت. البته هر کیورد پرسنای خود را دارد و هر کسی به دنبال بهترین سرویس با توجه به وضعیت خودش است.

خدمات سئو سایت هم ارائه می دهید؟

بسیاری از کسب و کارها بعد از گرفتن مشاوره سئو می پرسند که خودتان اگر بخواهید انجام بدهید هزینه و زمان چگونه می شود. پاسخ سوال بر میگردد به شرایط پروژه هایی که در دست اجرا داریم و سختی کیوردهایی که قرارداد بسته شده است.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.