دانلود فیلم های مستند با دوبله فارسی از بزرگترین آرشیو مستند ایران!

شبکه من و تو یکی از پر طرفدارترین شبکه های ماهواره ای بین فارسی زبانان میباشد که سال هاست اقدام به دوبله و پخش فیلم های مستند روز جهان نموده است.

جالب است بدانید امکان دانلود فیلم های مستند پخش شده از شبکه من و تو مدت هاست برای کاربران فراهم شده, برای اطلاع از چگونگی دانلو فیلم های مستند منوتو در ادامه این مقاله با ما همراه باشید…

TVmostanad |  | بزرگترین سایت دانلود فیلم مستند دوبله فارسی

وبسایت تی وی مستند از سال ۱۳۸۸ و همرمان با شروع فعالیت شبکه من و تو راه اندازی گردید. این سایت از اولین مستند پخش شده از شبکه تا آخرین مجموعه های درحال پخش را در دل آرشیو جامع خود جای داده است.

دانلود فیلم های مستند من و تو با دوبله فارسی

تی وی مستند که در بین دانشجویان, اساتید دانشگاه و محققان به عنوان یک پایگاه بزرگ فیلم های مستند علمی و تاریخی و سیاسی شناخته شده است, با آرشیو کردن برنامه های تلویزیونی من و تو نظیر مسابقات؛ برنامه های سرگرمی و سایر برنامه های باکیفیت این شبکه, جای خود را در بین همه علاقه مندان به دانلود فیلم و سریال نیز باز کرده است.

اما در آرشیو بزرگ این مجموعه چه مستند هایی قابل دانلود هستند؟

دانلود فیلم های مستند شبکه من و تو

مهمترین و بزرگترین قسمت آرشیو این وبسایت را فیلم های مستند شبکه من و تو تشکیل داده است. TVmostanad در لحظه نگارش این مقاله بیش از ۶۵۰۰ عنوان فیلم مستند در ژانر های مختلف علمی , تاریخی و سیاسی , طبیعت و حیات وحش , گردشگری و توریسم و … را در دل خود جای داده است.

دانلود فیلم های مستند بی بی سی با دوبله فارسی

یکی دیگر از شبکه هایی که فیلم های مستند زیبایی را تولید و پخش مینماید شبکه BBC میباشد. برخی از مستند های این شبکه در بین جوانان شناخته شده تر است نظیر مستند تخت گاز و یا مستند خانه با موضوع زمین و حیات وحش

برخی از مستندهای تاپ پخش شده از شبکه بی بی سی نیز در آرشیو تی وی مستند قابل دانلود میباشد.

دانلود فیلم های مستند نشنال جئوگرافی فارسی

شبکه National Geographic که بسیاری در ایران آن را نشنال جغرافی میخوانند, یکی از بزرگترین تولید کنندگان فیلم های مستند با موضوعات علمی و تاریخی میباشد. مستندهای این شبکه نیز با دوبله فارسی توسط سایت TVmostanad آرشیو شده و برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مستندهای نسنال جئوگرافی شامل موضوعات علمی از زمین تا کیهان و فضا, طبیعت و حیات وحش از صحرا و جنگل گرفته تا اعماق دریا ها و اقیانوس ها , و همچنین مستندهای تاریخی از ایتدای تاریخ تا جنگ های جهانی را پوشش میدهد.

شبکه های تولید کننده فیلم های مستند

دسته بندی موضوعی فیلم های مستند

یکی از نقاط قوت سایت تی وی مستند, دسته بندی تمام مستندها بر اساس موضوع آنهاست.

این وبسایت فیلم های مستند خود را به صورت زیر دسته بندی نموده است:

  • مستند تاریخی و سیاسی
  • گردشگری
  • حیات وحش
  • مستند علمی
  • فراتر از علم
  • برنامه های من و تو
  • ویژه برنامه
  • پکیج های ویژه!

ورود به آرشیو و دانلود فیلم های مستند من و تو

برای ورود به آرشیو فیلم های مستند TVmostanad و دانلود آن ها روی لینک زیر کلیک نمایید:

TVmostanad.com

دانلود جدیدترین فیلم های مستند دوبله فارسی

 

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاه

  1. سایت تی وی مستند واقعا آرشیو کاملی داره و همه مستندها رو کامل و بدون سانسور با کیفیت عالی برای دانلود گذاشته. انتخاب اول و آخر برای دانلود مستند های کانال من و تو همین سایته! هم قدیمیه هم خوشنام و بروز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.