دانلود فیلم های کمدی خارجی

فیلم های کمدی

فیلم های کمدی در شرایظ سخت و طاقت‌ فرسا، تحمل جهان و رویدادهای زندگی را آسان تر می کند همچنین در زمان تماشای فیلم کمدی به علت خندیدن زیاد هورمون رشد انسان و ضد افسردگی فعال می شود چرا که کمدی قطب مخالف اضطراب و آشفتگی است. فیلم های کمدی برای سلامت روان بسیار مفید هستند و استرس را از بین می برند همچنین با تحمل پذیری درد را شدت می دهند. پس بینندگان با تماشای فیلم های خنده آور و کمدی انعطاف‌ پذیری رگ‌ های خونی را افزایش می‌ دهد و جریان خون را به وضعیت مطلوب و کارآمد می‌ رساند. در دسته میتوانید به دانلود فیلم های کمدی بپردازید.

پیشنهاد ۵ فیلم کمدی خنده آور و خوشحال کننده

۱- خانواده فوری

فیلم خارجی کمدی خانواده فوری Instant Family محصول ۲۰۱۸ کشور امریکا به کارگردانی شان آندرس ژانری کمدی و درام دارد همچنین نویسندگی این فیلم را شان اندرس جان موریس بر عهده دارند.! در این فیلم بازیگرانی چون مارک والبرگ”، “ایزابلا مونر”، “رز بیرن”، “الیزا شلزینگر”، “چارلی مک‌درموت”، “تام سگورا”، “جون کیوسک” و “اکتاویا اسپنسر” هنرمندی کرده اند.! فیلم خانواده فوری با بودجه ۴۸ میلیون دلاری ساخته ‌شده و به‌ فروش ۱۱۴.۶ میلیون دلاری رسیده است. منتفدان این فیلم را جذاب و دلگرم‌ کننده خوانده‌ اند و عملکرد بازیگران آن را مورد ستایش قرار داده‌ اند. این فیلم کاندیدای دریافت یک جایزه از جشنواره Young Entertainer Awards شده است. داستان فیلم : زوج متاهل پیت و الی واگنر، که در ازدواج احساس خلأ می کنند، به یک مرکز نگهداری از خانواده مراجعه می کنند. دو مددکار اجتماعی، کارن و شارون، والدین امیدوار را در مورد مراحل تبدیل شدن به والدین خوانده راهنمایی می کنند. زوج‌ها به نمایشگاهی آورده می‌شوند که در آن فرصت دارند به سراغ بچه‌هایی بروند که علاقه‌مند به فرزندخواندگی هستند. پیت و الی از کنار نوجوانان عبور می کنند، اگرچه الی در مورد بزرگ کردن یک نوجوان تردید نشان می دهد، یکی از نوجوانان، لیزی، به الی اطلاع می دهد که همه آنها می دانند که هیچ کس نمی خواهد نوجوانان را به فرزندی قبول کند. پیت و الی با کارن و شارون صحبت می کنند تا بتوانند لیزی را بالقوه قبول کنند. مددکاران اجتماعی به این زوج اطلاع می دهند که مادر لیزی یک معتاد به مواد مخدر است که در حال حاضر در زندان به سر می برد و او خانه آنها را به دلیل روشن گذاشتن لوله کراک به آتش کشید. آنها همچنین متوجه می شوند که لیزی دو خواهر و برادر کوچکتر به نام های خوان و لیتا دارد. اگرچه این برای پیت و الی بیشتر یک چالش به نظر می رسد، آنها موافقت می کنند که خواهر و برادر را ملاقات کنند. پیت و الی شام روز شکرگزاری را با خانواده الی می گذرانند، جایی که همه آنها در مورد اینکه هرگز به فرزندخواندگی واگنرها اطمینان ندارند اظهار نظر می کنند. الی به اندازه کافی فرصت دارد و تصمیم می گیرد که آنها تحت سرپرستی قرار بگیرند تا ثابت کنند که می توانند والدین خوبی باشند.

۲- عملیات نجات عروسک

فیلم خارجی کمدی عملیات نجات عروسک Looking for Teddy محصول ۲۰۱۸ کشور فرانسه به کارگردانی جولین اروه، فیلیپ میشلن ژانری کمدی و درام دارد همچنین نویسندگی این فیلم را نسیم چیخائوی، جولین هروه، فیلیپ مچلن بر عهده دارند.! در این فیلم بازیگرانی چون کاد مراد، مالیک بنتالها، رومین لانسری، دیوید سلی، گای مرچند، ایزابل سادویان، لو چاوین، اینا باروکس، گابریل واشر، الاین ریموکس، الی سیمون، کلیر ویویل، ونسا پونسه، هیوگیس مارتل هنرمندی کرده اند.! فیلم عملیات نجات عروسک توسط کمپانی TF1 Films Production تهیه و تولید شد. داستان فیلم : پدری برای یافتن عروسک دخترش از یک کارمند فرودگاه کمک می گیرد. دانلود فیلم Looking for Teddy در رسانه نیکی دیلی امکان پذیر است.

۳- مردی که همه چیز میداند

فیلم خارجی کمدی مردی که همه چیز میداند Mr. Know-It-All محصول ۲۰۱۸ کشور فرانسه به کارگردانی استفان آرچینارد فرانسوا پروو-لیگونی ژانری کمدی و درام دارد همچنین نویسندگی این فیلم را استفان آرچینارد آلن ژیلو فرانسوا پروو لیگونی بر عهده دارند.! در این فیلم بازیگرانی چون آرناد داکرت، آلیس دیوید، جین فرانسیوس کایری، کارولاین سیهول، فئودور آتکین، مرینا توم، کریستف بورسیلر، برونی ماکایا، هوگو چالان مارسیو، آلادین ریبل، دلفینی سرینا، ژان دل، سوفی گوردین هنرمندی کرده اند.! این فیلم توسط کمپانی Wy Productions منتشر شد.. داستان فیلم : وینسنت بارتو ۳۵ ساله، ۱٫۹۲ متر قد، لیسانس و مربی فوتبال تایید شده است. در ۱۳ سالگی، برادرزاده ۱٫۵۳ متری او لئو یک شطرنج باز قهرمان با آسپرگر است. اتحاد مجدد آنها – به همان اندازه که بعید و قدرتمند است – دنیای وینسنت را وارونه خواهد کرد و به لئو فرصت یک عمر می دهد.

۴- کلبه هورنر

فیلم خارجی کمدی کلبه هورنر Hampstead محصول ۲۰۱۷ کشور بلژیک و انگلیس به کارگردانی جوئل هاپکینز ژانری کمدی،عاشقانه و درام دارد همچنین نویسندگی این فیلم را رابرت فستینگر بر عهده دارند.! در این فیلم بازیگرانی چون داین کیتن، جیمز نورتون، برندن گلیسون، هیو اسکینر، الیستر پیتری، لسلی منویل، سیمون کالو، جیسون واکینز، فیل دیوِس، دبورا فیندلی، روزالیند آیرس، ویل اسمیت، برایان پراترو، الیزابت کانبوی هنرمندی کرده اند.! این فیلم توسط سه کمپانی Ecosse Films و Motion Picture Capital و Scope Pictures تهیه و توزیع شد…. داستان فیلم : یک بیوه آمریکایی زمانی که با توسعه دهندگانی که می خواهند خانه او را ویران کنند، با مردی که وحشی در همپستد هیث زندگی می کند، عشق غیرمنتظره ای پیدا می کند. دانلود فیلم سینمایی جدید و کمدی در سایت نیکی دیلی با ترافیک داخلی نیم بها بسیار دلپذیر خواهد بود.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.