دانلود پابجی موبایل با دیتا با لینک مستقیم!

یکی از بهترین بازی های بتل رویال که در دسته بازی های اکشن از نوع اندروید قرار دارد، بازی پابجی می باشد که توسط Level Infinite ساخته شده است. قیمت این بازی که در گوگل پلی به صورت رایگان ارائه می شود و بیش از یک میلیارد بار نصب شده است، دارای لینک دانلود مستقیم است، به اینترنت نیاز دارد، به دیتا و حافظه کافی نیاز دارد، به روت نیاز ندارد و نسخه مود نیز ندارد. لازم به ذکر است، سایت های مختلفی وجود داند که لینک مستقیم این بازی مهیج را به اشتراک می گذارند با این وجود شما می توانید به راحتی از گوگل پلی، مارکت و … بازی پابجی موبایل را دانلود کنید.

بازی پابجی موبایل، دانلود و راهنمای نصب

پابجی موبایل همانند بازی های کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت یک بازی به سبک بقا- اکشن است. که در آن ۱۰۰ نفر به صورت آنلاین، برای زنده بودن با هم رقابت می کنند و سه نفر از این افراد، هم تیمی های شما هستن. تمامی این افراد در یک هواپیما قرار دارند که در یک جزیره، به همراه یک چتر نجات رها می شوند. هر یک از بازیکنان پس از رسیدن به جزیره باید به دنبال سلاح، مهمات، جلیقه و هر نوع وسیله ضروری باشد و تمام سعی خود را به کار گیرند تا زنده بمانند.

پابجی موبایل

 

زنده ماندن و نابودی دشمن تنها و اصلی ترین هدف شما در این بازی است که می توان به صورت تک نفره و یا گروه های دو نفره و سه نفره و ۴ نفره انجام داد و نیاز به تاکتیک، سرعت عمل و استراتژی برتر برای زنده ماندن دارد. شما در این بازی با طیف گسترده ای از مهماتی که در حین بازی به دست می آورید، می توانید وارد میدان نبرد شوید و از خود و گروه تان دفاع کنید. برای پیشرفت در بازی و خرید تجهیزات نیازمند یوسی پابجی موبایل هستید که پیشنهاد ما به شما خرید یوسی از سایت جمینجا می باشد.

از امکانات بازی پابجی:

بازی مهیج پابجی موبایل  (PUBG mobile) که بیشتر مردم جهان را به خود وابسته کرده توسط یکی از بهترین کمپانی های چینی به نام  Tencent Game  برای سیستم عامل اندروید و آی او اس (IOS) طراحی و توسعه داده شده است همچنین بازی PUBG MOBILE  از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 که گرافیک خارق العاده کنسولی را برای موبایل ایجاد می کند، استفاده می کند. به علاوه دلیل روان اجرا شدن این بازی، پشتیبانی از ۹۰ فریم بر ثانیه می باشد. این بازی دارای ویژگی های دیگری نیز است که در ادامه برایتان لیست کرده ایم:

  • سلاح و وسایل نقلیه متنوع.
  • دارای مودهای متنوع بازی.
  • امکان رقابت گروهی آنلاین.
  • مناسب برای رده سنی +۱۲
  • امکانات شخصی سازی فراوان.
  • دارای سیستم قدرتمند زد هک.
  • گیم پلی اول شخص هیجان انگیز.
  • دارای گیم پلی و گرافیک جذاب.
  • امکان چت صوتی با اعضای گروه.
  • امکان گشت و گذار در هر نقطه ای از جزیره.
  • برخورداری از نقشه های مختلف در بازی.
  • امکان مکالمه صوتی افراد گروه با میکروفون.
  • حضور حریف های آنلاین از سراسر جهان در بازی.
  • امکان اضافه شدن لباس های رایگان و پولی متناسب با هر فصل.

دانلود پابجی

نکاتی قبل از نصب بازی پابجی موبایل (PUBG mobile):

  1. به اندروید ۳ به بالا نیاز است.
  2. بازی به صورت آنلاین و اینترنتی است.
  3. بازی برای اجرا شدن نیاز به حداقل دو گیگ رم دارد.
  4. هیچ نسخه ی مود و هک شده ای برای این بازی وجود ندارد.
  5. نسخه ARM64 برای اندروید ۱۰ به بالا فقط قابل اجرا می باشد.
  6. در صورت ضعیف بودن موبایل تان می توانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده نمایید.
  7. قبل از به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز است تا فایل و دیتای قبلی ها را حذف کرده و فایل های جدید را دانلود نمایید.

راهنمای نصب PUBG mobile؟

دیتای بازی داخل فایل نصبی قرار دارد که پس از نصب بازی، دیتا به صورت خودکار در پوشه مورد نظرتان کپی شده و شما به راحتی می توانید بعد از نصب دیتا، فایل بازی را اجرا نمایید. دانلود فایل نصبی نسخه ۲٫۰٫۰ این بازی همراه با دیتای داخلی با لینک مستقیم ۱۰۲۰ مگابایت می باشد.

جمع بندی:

از جمله معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی first person (اول شخص) که در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (Battle Royale) قرار می گیرد و نسخه رسمی بازی محبوب Player Unknown Battleground برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود، بازی پابجی (PUBG Mobile) نام دارد این بازی مخصوص گیمرهایی است که به بازی های شوتر علاقمند بوده و خواهان تجربه یک بازی خوش ساخت و هیجانی روی گوش های اندروید خویش هستند.

با دانلود و نصب بازی بر روی گوشی به طور خودکار فایل دیتای آن نصب شده و کار را برای شما آسان می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید اطمینان از در اختیار داشتن فضایی به حجم ۲ گیگابایت در گوشی تان است.

منبع : https://geminja.com

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.