در سریع‌ترین زمان ممکن انگلیسی را در بهترین آموزشگاه زبان ایران بیاموزید

در سریع‌ترین زمان ممکن انگلیسی را در بهترین آموزشگاه زبان ایران بیاموزید

زبان انگلیسی؛ مهم‌ترین زبان بین‌المللی که باید بیاموزید

بریتانیا در در قرن هجده میلادی بزرگترین امپراطوری در جهان را تشکیل داده بود. به دلیل نفوذ و قدرت بالای بریتانیا، زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای تحت تسلط آن گسترش پیدا کرد. امروزه انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی جهان شناخته می‌شود. در حال حاضر زبان مادری نزدیک به ۴۰۰ میلیون نفر انگلیسی است که هر روز به شمار آن‌ها افزوده می‌شود. با توجه به کاربردهای مختلف این زبان در زندگی امروزی، شما باید برای یادگیری آن از منابع گوناگونی استفاده کنید. مسلما اگر به این زبان تسلط کامل پیدا کنید، از مزایای ویژه آن بهره‌مند خواهید شد.

چرا یادگیری زبان انگلیسی اهمیت دارد؟

امروزه یادگیری زبان انگلیسی بیشتر به یک ضرورت تبدیل شده است و در موقعیت‌های مختلف به آن نیاز پیدا خواهید کرد. به طور قطع کسی که به طور کامل به انگلیسی مسلط است، فرصت‌های مناسبی را برای کار و زندگی در ایران خواهد داشت. برای درک بهتر این موضوع مهم‌ترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی را بیان خواهیم کرد.

تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان

امروزه بخش قابل توجهی از جمعیت ایران را دانشجویان تشکیل می‌دهند. بخشی از دانشجویان دوست دارند که تحصیل خود را در دانشگاه‌های بین‌المللی ادامه دهند. در چنین شرایطی فرد باید به صورت کامل به زبان انگلیسی مسلط شود تا بتواند در کلاس‌های آموزشی شرکت کند.

با توجه به ضرورت ویژه‌ای که در این زمینه وجود دارد، باید هر چه سریع‌تر برای آموزش زبان انگلیسی اقدام کنید. فراموش نکنید که اکثر منابع علمی معتبر در دنیا به زبان انگلیسی هستند که اگر شما به این زبان تسلط پیدا کنید،‌ همه این منابع بی‌نظیر در اختیار شما قرار خواهند گرفت. شما برای تحصیل در کانادا، انگلستان، نیوزلند و استرالیا باید به صورت کامل به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. در سایر کشورها نیز انگلیسی به عنوان زبان دوم آموزشی در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت بالای آن است.

فرصت‌های شغلی بهتر با یادگیری زبان انگلیسی

اگر شما نگاهی به دنیای اطرافتان بیاندازید، مسلما اثرات زبان انگلیسی را در همه بخش‌های زندگی خود می‌بینید. یکی از دلایل اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی بهره‌مند شدن از فرصت‌های شغلی بهتر است. کسی به این زبان تسلط دارد از فرصت‌های شغلی بهتری در داخل ایران برخوردار است. فعالیت‌هایی نظیر ترجمه کردن متون و آموزش زبان دو مهارت مهم در این عرصه هستند که شرایط شغلی خوبی را برای شما رقم خواهند زد.

کسب و کارهایی که بر مبنای پژوهش شکل  گرفته‌اند نیز به دنبل نیروهای مسلط به زبان انگلیسی هستند. در واقع این شرکت‌ها می‌خواهند با تکیه بر منابع انگلیسی زبان،‌ آن را بومی‌سازی کرده و در کسب و کار خود پیاده کنند. اگر شما بنابر هر دلیلی از ایران مهاجرت کنید، برای کار کردن در کشور مقصد باید زبان انگلیسی را بلد باشید. در حال حاضر برای اشتغال ایرانیان در سایر کشورهای جهان، میزان تسلط به زبان انگلیسی به صورت ویژه بررسی می شود. این مورد به خصوص در کشورهای انگلیسی زبان اهمیت بیشتری دارد زیرا تمام ارتباط شما با همکاران و مردم با این زبان صورت می‌پذیرد.

اهمیت یادگیری ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی دارای چهار مهارت اصلی و پایه است که باید بر آن‌ها به صورت کامل تسلط پیدا کنید. این مهارت‌ها هر کدام بخشی از میزان تسلط شما به زبان انگلیسی را نشان می‌دهند. در واقع کسی که به این چهار مهارت مسلط باشد، به یک فرد حرفه‌ای و خبره در زبان انگلیسی تبدیل می‌شود. این چهار مهارت شامل موارد زیر خواهند شد.

  • مهارت صحبت کردن (speaking)
  • مهارت شنیداری (listening)
  • مهارت نوشتن (writing)
  • مهارت خواندن (reading)

اگر شما بخواهید که به طور کامل زبان انگلیسی را یاد بگیرید، باید بر این چهار مهارت اصلی تسلط کافی را پیدا کنید. هر کدام از این موارد در نوع خود حائز اهمیت هستند و بخش مهمی از زبان انگلیسی را تشکیل می‌دهند. میزان اهمیت این مهارت‌ها با توجه به نوع کاربرد شما از زبان انگلیسی تغییر می‌کند. به طور مثال اگر داخل ایران هستید بیشتر از هر چیز دیگری به مهارت خواندن و نوشتن نیاز دارید. این در حالی است که برای مهاجرت باید به مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ هم تسلط بالایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی با بقیه افراد ارتباط بگیرید. معمولا در آزمون‌های معتبر بین‌المللی هر چهار مهارت مورد امتحان قرار می‌گیرند تا میزان آگاهی شما به زبان انگلیسی به خوبی سنجیده شود.

برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه زبان انگلیسی را یاد بگیرید

شاید سخت‌ترین بخش مهاجرت این است که وارد کشوری شوید که هیچ چیزی از زبان آن‌ها نمی‌دانید. اگر شما هم به فکر مهاجرت هستید بهتر است که برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه‌ریزی کنید. به غیر از کشورهایی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان مادری دارند،‌ کشورهای زیادی نظیر هند زبان انگلیسی را به عنوان دومین زبان رسمی خود انتخاب کرده‌اند. همه این موارد ضرورت یادگیری زبان انگلیسی را دوچندان خواهد کرد. اگر به دنبال یک زبان مشترک هستید که در تمام دنیا کاربرد داشته باشد، بدون شک یادگیری انگلیسی مهم‌ترین اقدام شما در این بخش خواهد بود.

شما می‌توانید با ارائه مدارک زبان خود به سفارت‌خانه‌ها، به راحتی ویزای کشورهای انگلیسی زبان را دریافت کنید و برای مهاجرت اقدام نمایید. به طور کلی هر چقدر که نمره شما در آزمون‌های انگلیسی بیشتر باشد، کار دریافت ویزا برای شما آسان‌ترخواهد بود. البته قوانین مربوط به حداقل نمره کسب شده برای کشورهای مختلف متفاوت است و شما باید قانون مهاجرت کشور مدنظر خود را در نظر بگیرید.

با کمک موسسه زبان ایرانمهر زبان انگلیسی را به سادگی یاد بگیرید

امروزه یاد گرفتن زبان انگلیسی به شکل یک ضرورت درآمده و بسیاری از مردم به نوعی با آن ارتباط دارند. کاربردهای مختلف این زبان در تمامی بخش‌های زندگی انسان دیده می‌شود پس بهتر است که برای تسلط بر این زبان از همه ظرفیت‌ها استفاده کنید. آموزشگاه زبان ایرانمهر یکی از بهترین مراکز آموزش زبان انگلیسی ایران است. این موسسه با کمک گرفتن از بهترین اساتید زبان در ایران، برای شما فرصتی به وجود آورده است تا هر چه سریع‌تر زبان انگلیسی را بیاموزید.

در حال حاضر این موسسه در سه استان تهران، البرز و مرکزی دارای شعبه است و افراد می‌توانند برای ثبت‌نام دورهای آموزشی زبان انگلیسی به آن مراجعه کنند. موسسه زبان ایرانمهر با بیش از ۱۷ سال سابقه امکان مشاوره رایگان را برای شما در نظر گرفته تا به همه دغدغه‌های شما در این زمینه پاسخ دهد. البته زبان‌های دیگری مثل ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسوی هم در این مرکز آموزشی نوین، آموزش داده می‌شود.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.