سفارش تایپ آنلاین را با ایتایپ تجربه کنید!

ایتایپ

 

تایپ از جمله خدماتی است که بسیاری از دانشگاهیان و صاحبان کسب و کار در مسائل روزمره با آن سرو کار دارند. تا به امروز خیلی از سفارشات تایپ در دانشگاه ها و به صورت آفلاین در تایپ و تکثیر ها و دیگر مراکز انجام می شد اما با همه گیر شدن کرونا استفاده مردم از فضای آنلاین روز به روز بیشتر شد و افراد بیشتری روی به سفارشات اینترنتی آوردند.

در این میان کسب و کار های آنلاین زیادی تشکیل شد که یکی از آن ها خدمات تایپ آنلاین بر بستر اینترنت بود. در این مقاله قصد داریم مزایای سفارش تایپ آنلاین را بررسی و چند نمونه از سایت های تایپ را معرفی کنیم.

چرا تایپ را به صورت آنلاین سفارش بدهیم؟

سفارش تایپ به صورت آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد از جمله:

  • فرایند کاملا بر خط: در این سایت ها تمام فرایند به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود. و شما کافی است ابتدا سفارش تایپ خود را ثبت کنید و بعد از قیمت گذاری و و شروع تایپ، تمام مراحل پرداخت و تحویل سفارش آنلاین بوده و در حین انجام سفارش نیز روند پیشرفت آن قابل مشاهده خواهد بود.
  • کیفیت و سرعت مناسب: موسسات سنتی تایپ معمولا با تعداد انگشت شماری تایپیست همکاری می کند اما سایت های آنلاین تایپ تعداد بالایی تایپیست در اختیار دارند و قادرند هزاران صفحه را در روز به راحتی تایپ کنند. از این رو زمانی که کار شما فوریت دارد به راحتی کار بین چند تایپیست پخش می شود و در مدت زمان بسیار کوتاهی کار شما جمع و تحویل داده می شود.
  • ارتباط آنلاین با تایپیست: در اکثر سایت های تایپ آنلاین ارتباط مستقیم بین مشتری و تایپیست وجود دارد و از این رو شما به راحتی می توانید از روند اجرای پروژه مطلع شوید و اگر سوالی برای تایپیست یا کارفرما به وجود آمد از طریق همین ارتباط این سوالات پاسخ داده می شود.
  • هزینه مناسب: با توجه به حجم بالای کار و طراحی پلن های مخصوص و متناسب با نیاز های مختلفی که مخاطبین سایت های تایپ دارند، هزینه تایپ از سوی سایت های آنلاین منعطف و استاندارد است. در واقع قیمت تایپ هر صفحه در اکثر سایت های تایپ به طور منصفانه چیده شده است و شما می توانید با هزینه مناسب سفارش خود را به این سایت ها بسپارید.

بهترین سایت برای سفارش تایپ کدام سایت است؟

بهترین سایت های فارسی در حوزه تایپ سایت های تایپ ایران، تایپ سرا، ایتایپ و همچنین پونیشا هستند.

سایت تایپ ایران و تایپ سرا جزو قدیمی ترین سایت های تایپ در ایران هستند که به طور تخصصی در این حوزه فعالند و به صورت فریلنسری خدمات تایپ را انجام می دهند. و قیمت تایپ به صورت مناقصه ای در این سایت ها تعیین می شود.

سایت پونیشا نیز یکی از بزرگترین سایت های فریلنسری ایران است که خدمات تایپ نیز ارائه می دهد ولی پونیشا علاوه بر خدمات تایپ کلی خدمت در حوزه های مختلف نیز دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

سایپ ایتایپ یکی از بهترین سایت های تخصصی در حوزه تایپ است که به صورت شرکتی کار می کند. در واقع برعکس تایپ سرا و تایپ ایران سایت ایتایپ فریلنسری نیست و شما سفارشتان را به طور مستقیم به ایتایپ می دهید و این مجموعه با تایپیست هایی که دارد کار شما را انجام و به شما تحویل می دهد.

در واقع برای سفارش تایپ آنلاین و فوری می توانید از سایت ایتایپ و دیگر سایت های معرفی شده در این مطلب استفاده کنید.

تجربه سفارش تایپ از ایتایپ

در این مطلب در مورد سفارش تایپ آنلاین توضیح دادیم و گفتیم که چطور و با چه سایت هایی می توانید از خدمات تایپ اینترنتی استفاده کنید.

شما می توانید برای سفارشات تایپ خود به آدرس اینترنتی e-type.ir مراجعه کنید و از خدمات تایپ سایت ایتایپ استفاده کنید. جالب است بدانید که در ایتایپ می توانید از طریق واتساپ و تلگرام سفارشات خود را ارسال کنید بدون نیاز به ثبت نام در سایت و از همین طریق نیز سفارشاتان را دریافت کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.