عجیب ترین روشها برای یادگیری یک زبان جدید

در این صفحه محبوب‌ترین، بحث‌برانگیزترین و عجیب‌ترین دیدگاه‌های من (نه لزوماً به ترتیب) در مورد چگونگی یادگیری سریع یک زبان جدید را خواهید یافت. اسم عام و اسم خاص

همه چیز در اینجا ناشی از تجربه بیش از ۱۵ سال (که مسلماً غیرمعمول) من در یادگیری زبان، آموزش زبان، و حتی آموزش معلمان برای آموزش زبان است!

این مقاله‌ها و ویدیوها به شما کمک می‌کنند تا با برخی از سؤالات بزرگ یادگیری زبان کنار بیایید، بنابراین می‌توانید دانش‌آموزی مطمئن‌تر و مؤثرتر برای زبان مورد علاقه خود شوید.

شماره ۱ سوالات بزرگ یادگیری زبان

در اینجا سؤالات بزرگی است که در مورد چگونگی یادگیری یک زبان جدید به آنها پاسخ می دهم. به احتمال زیاد همه این سوالات را در مقطعی از خود پرسیده اید.

در مورد بسیاری از این موضوعات سوء تفاهم زیادی وجود دارد، بنابراین توصیه می کنم هر یک از این مقالات را مطالعه کنید.

چگونه دو زبان را همزمان یاد بگیریم – یکی از رایج ترین سوالاتی که دریافت می کنم، این مقاله نگاهی عمیق به مسائل مربوط به یادگیری چندین زبان به طور همزمان دارد.

آیا کودکان بهتر از بزرگسالان زبان می آموزند؟– برای پاسخ به این موضوع بحث برانگیز، با دوست ۷ ساله خود که به ۵ زبان صحبت می کند مصاحبه می کنم.آیا وقت خود را با تماشای فیلم های خارجی تلف می کنید؟ – شما عاشق تماشای تلویزیون و فیلم به زبانی هستید که در حال یادگیری آن هستید. اما آیا این روشی موثر برای یادگیری است یا وقت خود را تلف می کنید؟

چگونه یک زبان خارجی را حفظ کنیم – تبریک! شما یک زبان خارجی را با موفقیت یاد گرفته اید. حالا قسمت سخت فرا می رسد. چگونه از فراموش کردن آن جلوگیری می کنید؟

چرا انگیزه و اشتیاق همه چیز هستند ؟– انگیزه یکی از بزرگترین عوامل پیش بینی کننده موفقیت در یادگیری زبان است. بیاموزید که چگونه انگیزه غیرقابل توقف خود را پرورش دهید و از صدها خواننده در مورد “چرا” خود بشنوید!چگونه یک زبان جدید یاد بگیرم درباره من و نحوه یادگیری من شخصاً زبان ها را بیاموزید. ایده های من در مورد چگونگی یادگیری یک زبان جدید در طول سال ها بسیار تکامل یافته است و همچنان ادامه دارد.

من همچنین هر اشتباهی در یادگیری زبان در زیر نور خورشید مرتکب شده ام. بنابراین شما می توانید با هزینه من اینجا بخندید!

روال زبانی من Crazy 5:00 – من همیشه ساعت ۵ صبح بیدار نمی شوم. اما وقتی این کار را می کنم، آن را حساب می کنم! در اینجا برنامه دقیق زبان من در یک روز ایده آل است.

بدترین تبادل زبان تا کنون (و آنچه از آن یاد گرفتم) – در ژانویه ۲۰۱۷ بدترین تبادل زبانی را داشتم. دریابید که چه اتفاقی افتاده است، چه چیزی از این تجربه یاد گرفتم، و چگونه می توانید از این اتفاق برای شما جلوگیری کنید.

۱۶ مشکل یادگیری زبان که هر روز با آنها دست و پنجه نرم می کنم – چرچیل می گوید: “موفقیت شامل رفتن از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن اشتیاق است.” در مورد بسیاری از شکست‌های کوچکی که در یادگیری زبانم هر روز تجربه می‌کنم، بخوانید، و اینکه چگونه بدون توجه به ادامه راهم ادامه می‌دهم!

شماره ۳: پروژه های یادگیری زبان، یادگیری زبان های جدید

من سعی می کنم تجربیات یادگیری زبان خود را در فیلم ها و پست های وبلاگ مستند کنم. من این کار را برای حفظ انگیزه و مسئولیت پذیری خود انجام می دهم، اما همچنین برای اینکه بتوانید از تجربیات من بهره مند شوید.

من همیشه برای یادگیری زبان سفر نمی کنم. با این حال، برای این پروژه ها، بیشتر ویدیوها در مکان های مختلف در سراسر جهان فیلمبرداری می شوند.

پروژه یادگیری تایلندی – تایلند

در سال ۲۰۱۶ به یک ماموریت دو هفته ای برای یادگیری زبان تایلندی در بانکوک تایلند رفتم. خواهید دید که چگونه پیش رفتم، در هر مرحله از راه – از مبتدی کامل، تا مکالمه ۲۵ دقیقه ای با معلمم بعد از ۱۰ درس.

پروژه غوطه وری اسپانیایی – مکزیک

در سال ۲۰۱۷، من به همراه دوستم یان به مکزیک سفر کردم تا به زبان اسپانیایی “غوطه ور شدن” را پیدا کنم. خیلی خوب پیش نرفت و خیلی ها پروژه را شکست خورده می دانستند. با این حال، شکست بزرگترین معلم است، و این پروژه حاوی چند درس ارزشمند در مورد چگونگی یادگیری یک زبان جدید برای کسانی است که قصد سفر به خارج از کشور را دارند.

پروژه کانتونی را بیاموزید – کشورهای مختلف

چند سال پیش، تصمیم گرفتم کانتونی، زبان هنگ کنگ (و دیگرزبانها) را یاد بگیرم.

در سال اول بیشتر ، به‌روزرسانی‌های ویدیویی ماهانه را ضبط می‌کردم و درباره نحوه یادگیری این زبان بسیار دشوار ،بحث می‌کردم.

شماره ۴ : مهارت های زبانی

در حال تحصیل فرانسوی

یادگیری یک زبان جدید مستلزم ایجاد شایستگی در چهار مهارت اصلی است. مقالات به شما نشان خواهند داد که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه به طور موثر به زبان خارجی بخوانیم – خواندن یکی از بهترین راه ها برای گسترش دایره لغات و افزایش تسلط کلی شماست. اما چگونه از تبدیل شدن به یک کار سخت و موفقیت آمیز خواندن برای لذت اجتناب کنید؟

مشکل بزرگ ،گوش دادن – چرا بیشتر مواد تمرینی گوش دادن برای هدف مناسب نیستند – ۹۹٪ از مطالب تمرین گوش دادن در کلاس های زبان و کتاب های درسی برای هدف مناسب نیستند. در اینجا دلیل و چگونگی درک سریع زبان گفتاری بهتر است.

۱۳ راه برای غلبه بر ترس و شروع صحبت کردن به زبان خارجی – کف دست های عرق کرده. نرخ گرما بالا میل ناگهانی به فرار و پنهان شدن…. فکر می کردید تنها هستید که از صحبت کردن به زبان هدف خود با افراد واقعی می ترسید؟

چگونه لغات را در یک زبان خارجی بیاموزیم – وقتی یک کلمه جدید درست در لحظه ای که در مکالمه به آن نیاز دارید از ذهن شما خارج می شود … جالب نیست. این مجموعه کوتاه به شما می آموزد که چگونه کلمات را حفظ کنید و بعداً آنها را فراموش نکنید. صفات تفضیلی در زبان

اسطوره گرامر… بی اعتبار شد! – فقط چه مقدار از زمان گرانبهای خود را باید صرف یادگیری گرامر کنید؟ در محافل زبانی و آموزشی برای « Bash» دستور زبان رایج است. اما در اینجا برداشت شخصی من از ارزش گرامر در یادگیری زبان است.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.