فروشگاه فایل گراپیک

فروشگاه فایل یک وب‌سایت حرفه‌ای درزمینه‌ی طراحی و فروش پکیج‌های آموزشی و مجموعه‌های کاربردی است. در دنیای امروز حتی شیوه‌های آموزش هم، تغییر کرده و همگام با رشد تکنولوژی به تکامل رسیده‌اند. حالا همه افراد می‌توانند به‌راحتی از هر نقطه مکانی و هر زمانی در زمینه‌های تخصصی و موردعلاقه حرفه یا کسب‌وکارشان آموزش‌های لازم را مشاهده نمایند.

ازآنجاکه آموزش نرم‌افزارهای طراحی به امری مهم در بسیار از شغل‌ها و زمینه‌های کاری و تحصیلی تبدیل شده است، امروزه می‌توان به‌راحتی آموزش این برنامه‌های کاربردی را به‌صورت آنلاین و یا آفلاین از وب‌سایت‌های تخصصی فراگرفت. در زمان طراحی وب‌سایت و لوگو در کنار استفاده از تصاویر زیبا، باید در انتخاب یک فونت مناسب دقت فراوانی کرد تا از لحاظ ظاهری زیبا، خوانا و واضح باشد. آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی فرصت‌های شغلی زیادی برای شما فراهم خواهد کرد. فروشگاه فایل وب‌سایتی است که امکان دسترسی به بهترین آموزش‌های طراحی حرفه‌ای، آیکن‌های کاربردی و فونت فارسی و بسیاری از آموزش‌های دیگر در آن به‌صورت یکجا فراهم شده است.

فروشگاه فایل یک مرجع معتبر در آموزش نرم‌افزارهای مختلف

یکی از ویژگی‌های مهم فروشگاه فایل، بخش آموزش‎های آنلاین انواع نرم‌افزارها است. چراکه شما می‌توانید در کمترین زمان بهترین آموزش‌های آنلاین نرم‌افزارهای آفیس شامل دوره ICDL و یا گرافیکی نظیر پریمیر، فتوشاپ، افتر افکت  و ایلستریتور را در قالب پکیج آموزشی در اختیار داشته باشید.

فروشگاه فایل انواع آموزش‌های فتوشاپ، طراحی کارت ویزیت ۳ بعدی، آموزش گوگل کنسول جدید، وبمستر تولز را برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بسیاری از ویژگی‌ها و خدمات همچون مجموعه ۲۰ گرادینت قرمز برای فتوشاپ، بانک ایمیل‌های کاربران فعال جیمیل ایرانی، دانلود فونت طراحی فارسی را متناسب با زمینه کاری خود با بهترین کیفیت از یک فروشگاه معتبر تهیه کنند.

آموزش ایلستریتور چه ویژگی‌هایی دارد؟

ادوبی ایلستریتور (Adobe Illustrator) یک برنامه پیشرفته برای تولید تصاویر، آثار هنری و نقشه است که در سیستم‌عامل‌های ویندوز و رایانه‌های MacOS قابلیت نصب و استفاده دارد. این نرم‌افزار کاربردی در سرتاسر جهان برای خلق آثار هنری باکیفیت بالا استفاده می‌شود. آموزش ایلستریتور می‌تواند برای تصویرگران مبتدی تا حرفه‌ای، طراحان گرافیک، طراحان وب و هنرمندان تجسمی کاربردی باشد. ایلستریتور دارای ابزارهای طراحی پیچیده کاربردی است که از زمان تولید خود در فواصل زمانی منظم به‌روزرسانی شده و اکنون بخشی از Adobe Creative Cloud  است.

معمولاً پکیج آموزش ایلستریتور که در فروشگاه فایل ارائه می‌شود علاوه بر آموزش صفر تا صد، شامل چندین پروژه‌ کوچک و بزرگ است که با هدف یادگیری بیشتر کاربران طراحی شده‌اند.

کاربرد فونت فارسی در طراحی تصاویر و لوگو

قبل از آشنایی با طراحی فونت فارسی باید با معنی فونت یا قلم آشنا شویم. فونت مجموعه‌ای از علائم، حروف و نشانه‌های متنی می‌داند که ظاهر خاصی دارند. درواقع فونت یک نمایش نوشتاری از زبان است. زمانی که طراحان، برای یک برند ایرانی طراحی لوگو و قالب و تصاویر صفحه وب را انجام می‌دهند، باید از فونت‌های مخصوص فارسی استفاده کنند. برنامه‌های طراحی همچون فتوشاپ به‌صورت پیش‌فرض دارای فونت فارسی نیستند اما این قابلیت وجود دارد که پکیج فونت طراحی فارسی را بر روی آن‌ها نصب کرد. کاربران می‌توانند برای استفاده از این ویژگی به سراغ دانلود فونت فارسی از یک فروشگاه فایل بروند.

برنامه فتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایش تصویر تحسین‌شده

پکیج آموزش فتوشاپ فروشگاه فایل یک مجموعه کاربردی است که به آموزش جامع این نرم‌افزار با تمامی کاربردهای حرفه‌ای آن می‌پردازد. ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) با ارائه لیستی از مزایای مختلف، انعطاف‌پذیری، سرعت و دقتی که ارائه می‌دهد از پرکاربردترین و تحسین‌شده‌ترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر است. بسیاری از هنرمندان، طراحان، توسعه‌دهندگان وب‌سایت، فیلم‌سازان، هنرمندان رسانه‌های اجتماعی و طراحان برند از این برنامه استفاده می‌کنند. با یک آموزش فتوشاپ حرفه‌ای می‌توانید به‌سرعت به مهارت کافی درزمینه‌ی طراحی و ویرایش عکس دست پیدا کنید.

پکیج آموزش ادوبی فتوشاپ و ایلستریتور در فروشگاه فایل با هدف پرورش خلاقیت و ایده در کاربران طراحی و  تهیه شده است. این دسته از نرم‌افزارهای گرافیکی برای طراحی و ایجاد تصویر و طرح‌بندی برای پروژه‌های چاپی؛ مانند روزنامه، مجلات و پوستر ایده‌آل هستند. از کاربردهای دیگر یادگیری این نرم‌افزارها می‌توان به استفاده از آن‌ها در طراحی‌های وب‌سایت، آرم و سایر هنرهای دیجیتال اشاره کرد.

گروه طراحی گراپیک یک کادر حرفه‌ای درزمینه‌ی ارائه خدمات طراحی انواع موشن گرافیک، پست و استوری اینستاگرام، لوگو، پوستر، تراکت و کارت ویزیت است. فروشگاه فایل گراپیک همچنین خدماتی ازجمله سفارش طراحی انواع سایت‌های فروشگاهی، خبری، ورزشی و شرکتی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.