قیمت تاچ ال سی دی a20

قیمت تاچ ال سی دی a20، با توجه به آنکه کمپانی سامسونگ تلاش کرده است تا قیمت این محصول را پایین‌تر بیاورد، نسبت به سایر مدل‌های مشابه مانند گوشی A50، کمتر است. سامسونگ در گوشی آ۲۰، یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۴ اینچی را به کار برده است اما کیفیت در نظر گرفته شده برای آن، برخلاف انتظار عموم، کیفیت HD+ را ارائه می‌کند. از سوی دیگر تکنولوژی سوپر آمولد، با توجه به قیمت تاچ ال سی دی a20، باعث شده است تا این قطعه کیفیت خوبی داشته باشد و نمایش رنگ غنی‌تری را از خود به نمایش بگذارد.

A20 یکی از گوشی‌های خوش قیمت سامسونگ است که در سال ۲۰۱۹ برای کاربران عرضه شده است. این گوشی که جزو گوشی‌های میان‌رده در سری A تقسیم‌بندی می‌شود، توانسته است نظرات کاربران خود را به‌خوبی راضی نگه دارد. با این ‌حال، قیمت مناسب در مقایسه با امکانات و کیفیتی که ارائه می‌کند، کاربران را ترغیب به خرید گوشی A20 می‌نماید.

یکی از قطعات مهم گوشی سامسونگ آ۲۰، تاچ گوشی A20 است که نقش مهمی در تعامل کاربران با این نوع تلفن همراه دارد. به‌طورکلی، در گوشی‌هایی که از قابلیت لمس برخوردار هستند، می‌تواند تاچ ال سی دی را یک جزء بسیار کاربردی در نظر گرفت که می‌تواند دستگاه هوشمند تلفن شما را مطیع فرمان‌های شما درآورد. در این مقاله با ما باشید بیشتر به معرفی تاچ ال سی دی سامسونگ a20 بپردازیم و با شرح ویژگی‌ها و مشکلات آن، راجع به خرید و قیمت تاچ ال سی دی A20 صحبت کنیم.

مشخصات تاچ ال سی دی a20

در ابتدا لازم است راجع به مشخصات تاچ ال سی دی A20 صحبت کنیم که توانسته است به‌واسطه ارائه صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت خود، رضایت کاربران را در بخش صفحه نمایش نیز جلب نماید. از جمله ویژگی‌های تاچ ال سی دی A20 می‌توان گفت:

  • نمایشگر گوشی گلکسی A20 سامسونگ از نوع Super AMOLED لمسی خازنی است که می‌تواند از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی نماید.
  • این صفحه نمایش دارای ابعادی در حدود ۶٫۴ اینچ است که ۸۵ درصد از آن اختصاص به نمایشگر دارد. به همین جهت می‌توان قیمت تاچ ال سی دی a20 را به‌واسطه بزرگی آن، بیشتر از سایر مدل‌ها دانست.
  • رزولوشن ارائه شده توسط این دستگاه نیز عامل دیگری در قیمت تاچ ال سی دی a20 است که در حدود ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل بوده و تراکم پیکسلی در نظر گرفته شده برای این گوشی، ۲۶۸ PPI می‌باشد.
  • تاچ ال سی دی این گوشی، همانند تاچ ال سی دی مدل A50 می‌باشد که هر دو یک اندازه دارند، با این حال، قیمت تاچ ال سی دی a20 از تاچ مدل A50 کمتر است.
  • با توجه به تراکم پیکسلی پایین، کیفیت در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش HD+ است که علت آن را می‌توان پایین نگه‌داشتن هزینه این گوشی با پایین آوردن قیمت تاچ ال سی دی a20 توسط سامسونگ دانست.
  • تاچ ال سی دی سامسونگ A20، قابلیت کارکردن با ۱۰ انگشت به طور هم‌زمان را دارد و به لطف پنل آمولد آن، رنگ‌ها به‌صورت جذاب، پویا و غنی‌تر نمایش داده می‌شود.
  • با توجه به قیمت تاچ ال سی دی a20، از مزایای خرید این قطعه می‌توان به کاهش نرخ Response Time، روشنایی بالاتر و مصرف کمتر شارژ باتری و اما نرخ تازه‌سازی پایین‌تر آن اشاره نمود.
  • حداکثر میزان روشنایی این گوشی ۴۶۵ نیت بوده و شما می‌توانید حتی در زیر نور خورشید نیز دید خوبی داشته باشید.

مشکلات ال سی دی سامسونگ a20

اگر کمی با مشکلات گوشی‌های موبایل هوشمند آشنا باشید، حتماً تجربه خراب‌شدن و ایجاد مشکلات متعدد برای صفحه نمایش گوشی را داشته‌اید. مشکلات ال سی دی سامسونگ A20 نیز با توجه به نوع مشکل ایجاد شده، می‌تواند متفاوت باشد. در ابتدا راجع به مشکلات ال سی دی سامسونگ A20 می‌توان گفت:

  • برخی از کاربران، مشکل کارنکردن تاچ صفحه نمایش این گوشی را عنوان کرده‌اند.
  • همچنین مشکل دیگری که از سوی کاربران ذکر شده است را می‌توان کیفیت پایین آن دانست.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای تاچ ال سی دی گوشی‌های هوشمند ایجاد شود، بایستی به مواردی از جمله:

  • کار نکردن تاچ: که می‌تواند علاوه بر مشکلات فیزیکی، ناشی از باگ‌های نرم‌افزاری نیز باشد.
  • عدم روشن شدن صفحه نمایش
  • پرش و یا سیاه‌ شدن قسمتی از صفحه اسکرین گوشی
  • ایجاد خطوط رنگی و بنفش شدن تاچ ال سی دی گوشی A20 در اثر ضربه و فشار بیش از حد

اگر به هریک از این مشکلات دچار شده‌اید، راهکارهای را در ادامه ذکر کرده‌ایم که ممکن است در رفع آنها جوابگو باشد. با این حال، در صورت بروز مشکلاتی که ناشی از آسیب‌های فیزیکی می‌شود، لازم است برای تعمیر تاچ ال سی دی A20، از یک تکنسین ماهر در این حوزه کمک بگیرید و یا با پرداخت قیمت تاچ ال سی دی a20، اقدام به تعویض این قطعه کنید.

تعمیر و رفع مشکلات تاچ و ال سی دی گلکسی a20

قبل از آنکه به شما پیشنهاد کنیم تا اقدام به تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی a20 نمایید، در این قسمت راهکارهایی را برای خرابی تاچ ال سی دی a20 بیان می‌کنیم تا کاربران بتوانند با انجام آن، مشکل احتمالی را رفع کنند.

  • برخی از اختلالاتی که ممکن است برای تاچ ال سی دی گلکسی a20 رخ دهد، باگ و مشکلات نرم‌افزاری است که می‌تواند آن را با ریست فکتوری و یا به‌روزرسانی گوشی برطرف نمود.
  • خاموشی صفحه نمایش می‌تواند ناشی از عدم وجود شارژ کافی در گوشی باشد که برای این حالت، شما می‌توانید میزان شارژ گوشی خود را چک کرده و آن را به شارژر متصل نمایید.
  • سوسو زدن صفحه نمایش یک علامت هشدار برای شما است، به این معنا که ممکن است هر آن، تاچ ال سی دی شما بسوزد و بایستی به‌سرعت به نزد یک تعمیرکار مراجعه شود.
  • تاری و کیفیت پایین صفحه نمایش ممکن است ناشی از نصب گلس نامناسب، بالا بودن دمای گوشی، وجود چربی و رطوبت، کش پارتیشن که ری ستارت گوشی برطرف می‌شود، باشد که باید این موارد را رفع کنید.

با این حال، برخی مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی، تنها با تعویض تاچ ال سی دی برطرف می‌شود. جهت تعمیر و یا خرید تاچ این گوشی، می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کرده و به‌صورت مستقیم از هزینه و قیمت تاچ a20 و اجرت تعمیر آن آگاه شوید.

خرید و قیمت تاچ ال سی دی a20

اگر شما هم دچار مشکلات سخت‌افزاری مربوط به تاچ ال سی دی a20 شده‌اید، بایستی برای تعمیر آن اقدام کنید. بنا به نوع مشکلی که برای تاچ ال سی دی ایجاد شده است، نیاز است تا در برخی موارد اقدام به پرداخت هزینه و قیمت تاچ ال سی دی a20 نموده و تاچ ال سی دی را به طور کامل تعویض نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت “موبایل کمک”، از خدمات تخصصی تیم فنی و مهندسی این مجموعه جهت رفع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل خود استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی این شرکت، از قیمت تاچ ال سی دی a20 آگاه ‌شده و درخواست تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی خود را ثبت کنید.

برای این کار تنها کافی است تا وارد وب‌سایت موبایل کمک شوید و با پشتیبانی وب سایت هماهنگ کنید. همچنین شما می‌توانید از صفحه خرید این محصول، با کلیک بر روی گزینه “تماس با شرکت موبایل کمک | ۰۲۱۷۵۱۴۷”، درخواست خود را به تیم موبایل کمک ارائه نمایید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.