ماجرای وبسایتی که تکنولوژی سفر کردن را زیر و رو کرد!

اجاره ویلا و سوئیت در شمال

بعید می دانم که کسی باشد که از سفر رفتن خوشش نیاید. اگر هم کسی باشد که سفر رفتن را دوست نداشته باشد بعید نیست به خاطر تجربیات بدی باشد که در گذشته دارد. تجربیاتی مثل کنسل شدن سفر به خاطر تمام شدن بلیط قطار و هواپیما یا پیدا نکردن اقامتگاهی برای اجاره ویلا ارزان در شمال برای استراحت وقتی ساعت ها در ترافیک چالوس رانندگی کرده ایم. یا هر مشکل دیگری که هر کدام از ما زمانی با آن سر و کله زده ایم اما حالا از آن تجربیات تنها خاطراتش برایمان مانده است. امروزه با وجود وبسایت های آنلاین هم رزرو بلیط کار سه سوت است هم از صدها کیلومتر دورتر می توان به راحتی به اقامتگاه های سراسر کشور دسترسی داشت. یکی از همین وبسایت هایی که حسابی کارمان را در سفر راه می اندازد وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه «لیدوماتریپ» است. اما لیدوما چیست و چگونه کار می کند؟

استارتاپی که بازار اجاره ویلا را ساماندهی کرد!

اجاره سوئیت در تهران

درست است که در دنیای پر استرس این روزها سفر کردن بهترین چیزی است که می تواند ما را چند روزی از این زندگی پر تنش جدا کند. اما با وضعیت اقتصادی که همه ما کمابیش با آن درگیر هستیم نمی توان بی گدار به آب و زد و چمدان به دست راهی سفر شد. در این روزها باید قبل از هر چیزی به خوبی تمامی هزینه های سفر را برآورد کرد. مخصوصا در این آشفته بازار، که هر کسی که ویلا دارد با قیمتی چند میلیونی آن را به مسافرینی می دهد که از همه جا بی خبر برای تعطیلات سفر کرده اند. مخصوصا اگر قصد سفر به شهر درندشتی مثل تهران را دارید و به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران باشید حسابی کارتان گیر است. پس اگر نمی خواهید تا در شهری غریب و ناآشنا دلال ها کلاه سرتان بگذارند و اقامتگاهی را به چند برابر قیمتش به شما اجاره دهند باید دور رزرو حضوری را یک خط قرمز بکشید!

لیدوماتریپ همراه مطمئنی است که قبل از شما شهر به شهر؛ سراسر ایران را گشته تا اقامتگاه های با کیفیتی را با قیمتی منصفانه برای اقامت مسافرین در وبسایت خود قرار دهد. اقامتگاه هایی که با امکانات رفاهی مناسب و با قیمتی منصفانه برای اقامت مهمانان مجهز شده اند تا سفری بی دغدغه را برای مسافرین رقم بزند.

لیدوماتریپ سامانه ای به وسعت ایران است که به همراه همیشگی شما در سفرهایتان تبدیل خواهد شد. فرقی نمی کند در کدام شهر دنبال اجاره ویلا در لیدوما هستید. از اجاره ویلا در کیش بگیر، تا شهرهای شمالی که محبوب دل ایرانی هاست بگیر تا سوئیت در اصفهان و تبریز و کیش و هر جایی که فکرش را بکنید لیدوماتریپ دارای متنوع ترین اقامتگاه ها می باشد.

نیم نگاهی به مهم ترین مزایای وب سایت لیدوماتریپ

اجاره سوئیت در تهران

  • اقامتگاه های سراسر ایران زیر دست شماست

لیدوماتریپ وبسایتی است که در همه شهرهای ایران دارای اقامتگاه های فعالی است. به هر شهر و روستای ایران که بخواهید سفر کنید اگر سری به وبسایت لیدوماتریپ بزنید مطمئن باشید تا دسته خالی بیرون نخواهید آمد. از اجاره سوئیت در کردان در فاصله چند کیلومتری تهران و کلبه ای چوبی بین جنگل های شمال بگیر تا پنت هاوسی در کیش رو به ساحل و اقامتگاهی سنتی در نصف جهان. کافیست با همین گوشی که در دست دارید از طریق نشانی اینترنتی https://lidomatrip.com وارد این وبسایت شوید.

  • لیدوما گزینه ای ۲۴ ساعته برای اجاره ویلا

اگر از آن هایی هستید که شب قبل از سفر فکر و خیال شروع سفر خواب را از چشمانتان می گیرد بهتر است تا از قبل فکری برای دغدغه های خود کنید تا خواب راحت تری داشته باشید. لیدوما جایی است که در آن در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می توانید اقدام به اجاره سوئیت و ویلا کنید. فرقی نمی کند روز تعطیل است یا نصفه شب، لیدوما در هر زمانی آماده خدمات رسانی به کاربران خود می باشد. با وجود چنین وبسایتی دیگر نه نیازی است وقت خود را در رزرو حضوری از این سوئیت به آن سوئیت تلف کنید و نه به سراغ آژانس های مسافرتی بروید، بلکه همه چیز تنها به شرط دسترسی به اینترنت به راحتی حل می شود.

  • اقامتگاه خود را سفارش دهید

در لیدوماتریپ این شما هستید که تعیین می کنید که چه فاکتورهایی را برای اقامتگاه خود می خواهید. کافیست در بخش جستجوی پیشرفته لیدوماتریپ لیستی از امکانات مد نظرتان را تعیین کنید تا تنها اقامتگاه هایی به شما نمایش داده شود که درست مطابق چیزی است که می خواهید. این کار باعث می شود تا در سریع ترین زمان ممکن به همان چیزی برسید که در ذهنتان دارید. تمامی اقامتگاه های ثبت شده در لیدوما بعد از احراز هویت توسط کارشناسان در وبسایت قرار گرفته است. هر ملک دارای تصاویری از نقاط مختلف اقامتگاه، توضیحات کاملی راجع به امکانات آن و موقعیت جغرافیایی روی نقشه می باشد تا با اشراف کامل بتوانید اقامتگاه خود را آنلاین رزرو کنید.

برای آشنایی بیشتر با خدمات این وبسایت بهتر است چرخی در لیدوماتریپ بزنید. در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۷۰۰۲۱-۰۲۱ تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی راهنمایی بخواهید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.