مازند پلاست مرجع قطعات یدکی لوازم خانگی

 

امروزه با توجه به گران شدن لوازم خانگی و به دنبال آن قطعات یدکی آن اکثر خانواده ها و تعمیرکاران به دنبال خرید از دست تولیدکنندگان هستند . در واقع برای کم کردن هزینه ها به دنبال پخش کنندگان عمده لوازم خانگی و قطعات لوازم خانگی مورد نیاز خود می باشند تا هزینه های خود را کم کنند .اکثر پخش کننده قطعات یدکی لوازم یدکی در کشور در تهران هستند و کالاها و محصولات بعد از ورود به تهران به کل کشور ارسال میگردد , البته ناگفته نماند که بسیاری از قطعات یدکی لوازم خانگی هم اکنون در خود کشور ما بدست تولید کنندگان تولید و عرضه میشود .

به همین دلیل پیشنهاد ما برای خرید مشتریان و همکاران گرامی به صورت عمده یا خرده قطعات یدکی لوازم خانگی از فروشگاه اینترنتی مازند پلاست نور میباشد .

شرکت مازند پلاست نور فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در زمینه تولید و پخش انواع قطعات یدکی لباسشویی در سراسر ایران آغاز کرده و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.  سایت شرکت مازند پلاست نور با در اختیار داشتن سهمی از بازار عرضه اینترنتی کالا نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند که مشتریان ‏‏‌بتوانند با داشتن حق انتخاب و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کند,  همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری ست.

شرکت مازند پلاست توانسته با همکاری با شرکت بیترون ایتالیا (Bitron) که تنها نماینده رسمی این شرکت در سراسر کشور میباشد ، به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات یدکی لوازم خانگی تبدیل شود . طوری که پخش کنندگان لوازم خانگی در سایر شهرها نیز قطعات خود را از این فروشگاه تهیه می کنند و قیمت فروش عمده آن نیز با چیزی که در سایت می باشد متفاوت هست . به طور کلی مازند پلاست در سه حوزه به تولید و پخش قطعات یدکی لوازم خانگی می پردازد:

  • لوازم لباسشویی
  • لوازم یخچالی
  • لوازم ظرفشویی

لوازم لباسشویی که خود به دو دسته ۱- قطعات لباسشویی اتوماتیک و ۲ – قطعات لباسشویی دوقلو تقسیم میشوند که هرکدام دارای دسته بندی خاص خود هستند. اکثر فروشنده گان و تعمیرکاران در حوزه لوازم لباسشویی و قطعات آن شرکت مازند پلاست را به خوبی میشناسند چرا که علاوه بر تولید انواع لوازم لباسشویی با کیفیت بالا به عرضه و پخش انواع لوازم لباسشویی وارداتی نیز می پردازد.

علاوه بر تولید انواع لوازم لباسشویی ، مازند پلاست به تولید و طراحی انواع برد لباسشویی نیز پرداخته است . واحد الکترونیک شرکت مازندپلاست نور فعالیت خودرا از سال ۱۳۹۱ درزمینه طراحی و تولید بردهای الکترونیکی و همچنین ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر بردهای لوازم خانگی آغاز کرده است . این واحد از مهندسین متخصص در حوزه تعمیر و طراحی برد تشکیل شده و همچنین تمامی برد هایی که توسط خود مازند پلاست ساخته شده دارای ۱ سال گارانتی از نظر فنی می باشد.

از دیگر خدماتی که مازند پلاست ارائه میدهد عرضه و پخش انواع لوازم یخچال میباشد که بخشی از این قطعات تولید خود شرکت میباشد و بخش دیگر توسط تولید کنندگان داخلی به مشتریان عرضه میشود که از نظرکیفیت، دارای کیفیت ویژه ای میباشد .

مازند پلاست همچنین در قسمت پخش لوازم ظرفشویی در بازار لوازم خانگی حرفی برای گفتن دارد و رفته رفته در حوزه لوازم ظرفشویی قوی تر نیز می شود.

سایت شرکت مازند پلاست

باتوجه به نیاز روزافزون کاربران و مشتریان برای دسترسی به فروشگاه های اینترنتی و اینکه کسی نیست که اهمیت وب سایت خوب را دست کم بگیرد ، مازند پلاست تلاش کرده بر طبق خواسته و راحتی کاربران خود سایتی را طراحی کند که پاسخ گوی همه جانبه انواع مشتریان در حوزه فروش قطعات و لوازم لباسشویی باشد.

شرایط خرید از سایت مازند پلاست

  • کاربران میتوانند با ثبت نام در سایت و تایید توسط مدیریت می توانید قیمت تمامی اجناس را مشاهده و خرید کنید . عضویت در سایت رایگان می باشد . پس از انجام ثبت نام و ثبت سفارش ، پیش فاکتور درخواستی شما درانتظار تأیید نهایی قرار میگیرد و از طریق تلگرام یا واتس آپ برای شما ارسال می گردد.
  • توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مازند پلاست از سوی کاربر است.
تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.