معرفی ابزار های دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

آموزش کامل دانلود استوری های اینستاگرام - خبرگزاری آنا

معرفی ابزار های دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

حتما برایتان اتفاق افتاده است که حین گشت و گذاری در میان عکس ها و فیلم های منتشر شده در اینستاگرام به پست یا استوری جالبی برخورد کرده اید و دلتان خواسته آن را در دستگاه خود داشته باشید (ذخیره یا دانلود کنید) تا به صورت دائم و بدون داشتن اینترنت هم بتوانید به آن مراجعه کنید یا شاید هم خواسته اید آن را در سایر شبکه های اجتماعی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و در همین لحظه از خود پرسیده اید «چگونه می توانم این عکس یا ویدئو را دانلود کنم؟» از آنجا که اینستاگرام در برنامه اش امکان دانلود مستقیم محتوا را تعبیه نکرده است، برای این کار باید از ابزارهای کمکی دیگر نظیر ربات ها، اپ ها یا سایت ها کمک بگیرید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا تمامی روش های دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام را بررسی کنیم.

.

  1. استفاده از گوشی یا کامپیوتر برای ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام

شما می توانید برای ذخیره سریع عکسی که در پست یا استوری اینستاگرام دیده اید از آن اسکرین شات بگیرید. اسکرین شات یک عکس، تصویر باکیفیتی به شما نمی دهد، ولی اگر عکس را برای استفاده شخصی می خواهید و مهم نیست که حتما کیفیت اصلی باشد از اسکرین شات غافل نشوید که کارتان را به سرعت راه می اندازد. اینگونه خیلی ساده و سریع عکس پست یا استوری شده در اینستاگرام را در دستگاه خود ذخیره می کنید. اسکرین شات گرفتن گوشی های مختلف به روش های متفاوت امکان پذیر است و همه گوشی ها این قابلیت را دارند.

به همین ترتیب، اگر از ویدئویی که در اینستاگرام دیده اید خوشتان آمده است و می خواهید آن را در دستگاه خود داشته باشید، می توانید حین اجرای آن ویدئو، صفحه نمایش خود را ضبط کنید. این روش هم فیلم باکیفیتی به شما نمی دهد اما روش ساده ای است که اگر کیفیت برایتان مهم نباشد، به کارتان می آید. امکان ضبط صفحه نمایش به صورت پیش فرض در بعضی گوشی ها وجود دارد. اگر هم گوشی تان این قابلیت را ندارد با دانلود و نصب اپ ها یا نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش روی گوشی، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوترتان، هر زمان که خواستید می توانید از صفحه نمایش خود فیلم بگیرید.

  1. استفاده از وبسایت ها برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام

بعضی وب سایت ها وجود دارند که اگر لینک عکس یا ویدئویی که در اینستاگرام پست شده است را در فیلد مربوطه وارد کنید، وبسایت آن عکس یا ویدئوی موجود در پست را برایتان دانلود و در پوشه  downloads ذخیره می کند. برای کپی گرفتن از لینک یک پست یا استوری اینستاگرامی باید روی سه نقطه موجود در بالا و سمت راست آن پست کلیک کرده و از باکسی که ظاهر می شود گزینه  copy link را انتخاب کنید تا لینک مدنظر در کلیپ برد گوشی شما کپی شود. نمونه ای از این وبسایت ها که در زمینه دانلود عکس، ویدئوی کوتاه و بلند خوب عمل می کند igram.io است. البته توجه داشته باشید که برای دانلود عکس و ویدئوی استوری نمی توانید از این وبسایت استفاده کنید.

ذخیره استوری اهمیت ویژه ای دارد، زیرا اگر یک استوری مفید و کاربردی در اینستاگرام ببینید و آن را ذخیره نکنید، با توجه به عمر ۲۴ ساعته استوری ها، دسترسی به آن استوری را برای همیشه از دست خواهید داد. کافی است لینک استوری مدنظر خود را در فیلد مربوطه وبسایت وارد کنید تا عکس یا ویدئوی موجود در استوری را برایتان دانلود و در پوشه  downloads ذخیره کند. وبسایت های بسیاری هستند که کار دانلود استوری را انجام می دهند. toolzu.com/downloader/instagram/stories یکی از این نمونه وبسایت ها است.

 

  1. استفاده از اپ ها برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

اپ های مختلفی برای دانلود انواع مدیا از اینستاگرام موجودند. این اپ ها معمولا کم حجم و رایگان بوده و طرز کار ساده ای دارند. یکی از این اپ ها که در گوشی های اندرویدی قابل استفاده است  video downloade  for Instagram است. بعد از دانلود این اپ از گوگل پلی و نصب آن روی تلفن همراهتان، می توانید لینک پست مورد نظرتان را به این اپ بدهید تا آن عکس یا ویدئو را در گوشی تان ذخیره کند. شما با این اپ نمی توانید استوری اینستاگرام را ذخیره کنید.

اگر استوری مهم یا مفیدی دیدید حتما آن را ذخیره کنید زیرا استوری ها بعد از ۲۴ ساعت خودبخود حذف میشوند و اگر صاحب پیج آن استوری را هایلایت نکرده باشد، دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. اپلیکیشن های زیادی برای دانلود استوری از اینستاگرام موجود هستند، یکی از این اپ ها  story saver است که در گوشی های اندرویدی اجرا میشود. شما با استفاده از این اپ، می توانید استوری کاربرانی که آنها را دنبال(فالو) می کنید دانلود و ذخیره کنید.

پس از دانلود و نصب این اپ روی گوشی خود، باید از طریق آن وارد حساب اینستاگرام خود شوید  و استوری هایی که مدنظرتان است انتخاب کنید تا در گالری گوشی تان ذخیره شوند.

 

  1. استفاده از ربات های تلگرامی برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

ربات های تلگرامی بسیاری هستند که بعضی ها پولی هستند و بعضی هم در صورت عضویت در کانال پیشنهادی شان خدمات دانلود پست و استوری از اینستاگرام به شما ارائه می دهند. کافی است لینک پست یا استوری مدنظر خود را به ربات تلگرامی دهید تا فایل عکس یا ویدئوی مربوطه را در همان صفحه از تلگرام به شما نشان دهند. حال با دانلود کردن آن فایل می توانید آن را در هر جا که بخواهید ذخیره کنید. instasave_bot  نمونه ای از این ربات های تلگرامی است.

  1. استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی

ربات دانلود پست و استوری از اینستاگرام کاربر مجازی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا عکس و ویدئوی موجود در پست یا استوری، IGTV و عکس پروفایل را از اینستاگرام دانلود کنید. این ربات یک نرم افزار است که روی کامپیوتر و در سیستم عامل ویندوز قابل اجراست. اگر می خواهید محتوای موجود در یک پست یا استوری را دانلود کنید کافی است لینک مربوطه را در اختیار ربات قرار دهید. برای دانلود عکس پروفایل هم، ربات تنها به آی دی پیج مدنظر شما نیاز دارد. عکس و ویدئوی مورد نظر شما به راحتی و سریع توسط ربات دانلود و در پوشه مربوطه موجود در پکیج ربات ذخیره می شود.

خوبی این ربات این است که با استفاده از تنها یک ابزار (همان ربات) می توانید انواع و اقسام مدیای منتشر شده در اینستاگرام را دانلود کنید. مزیت دیگر ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام امنیت آن است، زیرا برخلاف بسیاری از وبسایت ها و اپ ها، این ربات اطلاعات شخصی شما نظیر یوزرنیم و پسورد را از شما نمی خواهد. لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده توسط این ربات کاملا رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این ربات، آشنایی با طرز کار آن و دانلود رایگان به این لینک مراجعه نمایید:

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-دانلود-از-اینستاگرام

همچنین شرکت کاربر مجازی محصولات دیگری برای ربات دایرکت اینستاگرام و ربات اینستاگرام بدون پسورد در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت کاربر مجازی  v-user.com  با سایر محصولات این شرکت آشنا شوید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.