معرفی بهترین سایت تولید محتوا

برنامه روزانه خود را در ذهنتان مرور کنید و به پاسخ این سوالات، فکر کنید. چند درصد از وقت خود را صرف فضای مجازی و یا کار کردن با تلفن همراه، تب لت و یا لب تاب خود می‌کنید؟ کدام یک از کارهای خود را به وسیله اینترنت انجام می‌دهید؟ وقتی به اطلاعات در رابطه با یک موضوع نیاز دارید چگونه آنها را به دست می‌آورید؟

با فکر کردن به این سوالات متوجه می‌شوید که زندگی ما تا حد زیادی، وابسته به تکنولوژی است و اکثر ما اطلاعات مورد نیاز خود را، از این طریق به دست می‌آوریم. ساده ترین مثال برای این موضوع این است که، به محض اینکه به اطلاعات جدید در رابطه با یک موضوع نیاز داریم یا با مشکلی مواجه شده‌ایم، آن را در گوگل سرچ می‌کنیم و به مجموعه‌ای از اطلاعات مرتبط دسترسی پیدا می‌کنیم. انجام این کار بسیار متداول است و شاید همین مسئله باعث شده تا زیاد در مورد آن فکر نکنیم. اما خوب است بدانید که این راحتی و آسایش در دسترسی به این اطلاعات مهم و جذاب و یا بسیاری از اطلاعات دیگری که از طریق فضای مجازی آنها را به دست می‌آوریم را، مدیون افرادی هستیم که به شغل تولید محتوا مشغول هستند و تلاش می‌کنند اطلاعات مورد نیاز ما را به صورت تخصصی و در بهترین قالبها در دسترس ما قرار دهند.

حامی ورکس

چگونه می‌توان در زمینه تولید محتوا فعالیت کرد؟

تولید محتوا یک شغل بسیار گسترده و متنوع است و نوشتن، طراحی، ضبط و ساخت هر چیزی که قابل انتشار در بسترهای مختلف باشد را، در بر می‌گیرد. تولید محتوا معمولا برای دستیابی به اهداف مختلفی مانند آموزش، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، کسب درآمد، افزلیش فروش، کسب اعتماد افراد و …. انجام می‌شود. تولید محتوا شغلی مهم، جذاب و پر از خلاقیت است بنابراین اگر به این شغل علاقه مندید و استعداد و تخصصی در این زمینه دارید، تولید محتوا می‌تواند شغل مناسبی برای شما باشد. برای کار کردن در این زمینه شیوه‌های زیادی وجود دارد اما، راحترین و سریعترین آنها این است، که به سایت حامی ورکس که یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فریلنسری ایران است، مراجعه کنید و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر با ثبت نام به عنوان مجری، کار خود را آغاز کنید.

مزایای کار کردن در بهترین سایت فریلنسری ایران (حامی ورکس) را بشناسید.

به جرئت می‌توان سایت معتبر و کارآمد حامی ورکس را، بهترین سایت فریلنسری ایران معرفی کرد. این سایت ویژگی‌های مفید زیادی دارد که می‌توانند به فریلنسرها برای داشتن یک تجربه کاری مطمئن و مفید کمک کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

کمیسیون صفر درصد: بسیاری از سایت‌های فریلنسری بخشی از درآمد شما را به عنوان کمیسیون برمی‌دارند و شما تمام هزینه‌ی پروژه را دریافت نمی‌کنید. که این مسئله می‌تواند برای شما مشکل ساز باشد. اما سایت حامی ورکس تمام هزینه پروژه را به شما پرداخت می‌کند و باعث می‌شود با امید بیشتری به کار خود ادامه دهید.

اطلاع رسانی پروژه ها به صورت پیامکی: سایت حامی ورکس بسیار هوشمند بوده و پروژه‌هایی که با مهارت‌های شما مرتبط باشد را، برای شما پیامک می‌کند. این اقدام مفید سبب می‌شود تا شما هیچ پروژه‌ای را از دست ندهید و بتوانید از میان پروژه‌های مرتبط با توانمندی‌های خود، بهترین آنها را برگزینید.

سیستم چت پرقدرت: شما در صورتی می‌توانید در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش یک پروژه تصمیم بگیرید که، اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید و بتوانید بر سر شرایط انجام آن با کارفرما مذاکره کنید. از این رو سایت حامی ورکس (hamiworks.comبه دلیل داشتن یک سیستم آنلاین چت پرقدرت می‌تواند انتخاب مناسب و مفیدی برای شما باشد.

دارای سیستم پرداخت امن: قبلا اشاره شد که یکی از چالشهای کار به عنوان یک فریلنسر، می‌تواند نگرانی بابت دریافت دستمزد باشد. از این رو سایت حامی ورکس سیستم پرداخت امن را به وجود آورده است که در این سیستم هزینه درخواستی شما برای انجام پروژه قبل از شروع کار، توسط کارفرما پرداخت شده و نزد سایت امانت می‌ماند و پس از تحویل پروژه توسط شما، سایت هزینه را پرداخت خواهد کرد.

دارای سیستم ضمانت انجام پروژه: یکی از دلایلی که باعث می‌شود کارفرمایان پروژه خود را برون سپاری نکنند، این است که  در رابطه با انجام نشدن کار توسط فریلنسر و بر زمین ماندن پروژه نگران هستند. ولی با وجود سیستم ضمانت انجام پروژه سایت حامی ورکس، دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد.

تضمین حداقل هزینه انجام پروژه: یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان را، کاهش هزینه‌های انجام پروژه و صرفه‌ جویی در هزینه‌ها تشکیل می‌دهد. سایت حامی ورکس با تضمین حداقل هزینه انجام پروژه این دغدغه را نیز برطرف نموده و شما می‌توانید با خیالی آسوده به این سایت مراجعه کرده و پروژه خود را برون سپاری کنید. علاوه بر این شما می‌توانید پیش از واگذاری پروژه خود، با درخواست نمونه کار از فریلنسر از مهارت او اطمینان یابید.

حامی ورکسبا بخش‌های مختلف سایت حامی ورکس آشنا شوید.

سایت حامی ورکس تمام فعالیت‌های فریلنسری را پوشش می‌دهد و در بخش‌های متنوعی فعالیت می‌کند. هر کدام از این بخش‌ها، برای راحتی بازدیدکنندگان سایت به زیر مجموعه‌های مرتبط خود تقسیم بندی شده‌اند. در ادامه این مطلب با زیر مجموعه‌های بخش تولید محتوا بیشتر آشنا می‌شوید.

تولید محتوای سایت (وبلاگ، مقاله)

همانگونه که گفته شد، محتوای سایت‌ها نقش بزرگ و موثری در زندگی ما دارند به گونه‌ای که، حتی تصور آنکه بعد از سرچ کلمه یا عبارت مد نظرمان به مجموعه‌ای مفید از اطلاعات دست پیدا نکنیم نیز، برای ما مشکل است. همین مسئله به خوبی اهمیت تولید محتوای سایت را توضیح می‌دهد. تولید محتوای مناسب و اصولی می‌تواند به سئو سایت شما کمک کند و بازدید آن را بالا ببرد. تولید محتوای مناسب می‌تواند باعث اعتماد افراد به شما شود و آنها را به خرید از شما ترغیب کند، و تاثیر مناسبی در فروش شما داشته باشد. سایت‌ها، وبلاگ ها و مواردی از این قبیل راه ارتباط شما با دنیای اطرافتان هستند و محتوایی که شما درون آن قرار می‌دهید، معرف شما است. در نتیجه توصیه می‌کنم کار تولید محتوای سایت خود را جدی بگیرید و از طریق سایت حامی‌ورکس، به راحتی اقدام به استخدام فریلنسر کنید.

تولید محتوای اینستاگرام

اگر در میان اطرافیان خود جستجو کنید کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که، در یک یا چند شبکه اجتماعی عضو نباشد. شبکه‌های اجتماعی به سرعت جای خود را در میان مردم باز کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و به یکی از پر مخاطب ترین رسانه‌ها در عصر حاضر تبدیل شده‌اند. بنابراین تولید محتوای مناسب و جذاب برای صفحه‌های اجتماعیتان، می‌تواند قدم بزرگ و موثری برای موفقیت شما باشد. اگر قصد دارید در این زمینه تولید محتوا کنید و یا دنبال فردی می‌گردید تا با خیالی آسوده تولید محتوای صفحه خود را به او بسپارید، توصیه می‌کنم به حامی ورکس مراجعه کرده و همین امروز عضو شوید.

استخدام تولید محتوا اینستاگرام

ویراستاری

هر محتوایی برای اینکه کامل و بدون اشکال باشد، به ویراستاری نیاز دارد. ویراستاری مفهمومی بسیار ساده و در عین حال بسیار کارآمد دارد. ویراستاری عبارت است از ارتقا دادن یک متن به بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن که این کار گاه به وسیله حذف بخش‌هایی از متن یا افزدون بخش‌های جدید به آن و گاه به وسیله تکمیل و تصحیح علائم نگارشی مورد نیاز متن و یا تصحیح نکات دستوری و املایی متن، ممکن می شود. حتی کوتاه‌ترین متن‌ها هم به ویراستاری نیاز دارند. برخی از افراد خود کار ویراستارای متنشان را انجام می‌دهند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند این کار را به افراد  متخصص و با تجربه بسپارند، تا خروجی بهتری تحویل بگیرند.

تایپ متن

درصد بالایی از نوشته‌هایی که ما در طول روز معالعه می‌کنیم تایپ شده هستند، از مطالبی که در تلفن همراه یا کامپیوتر خود مطالعه می‌کنیم گرفته تا کتاب‌هایی که برای مطالعه برمیگزینیم و یا تحقیقی که قصد ارائه آن را داریم و … استفاده از تایپ به حدی گسترش یافته است که حتی یک اطلاعیه کوچک بر روی شیشه یک مغازه نیز، تایپ شده است. تمام موارد ذکر شده گواه این موضوع هستند که تایپ دانشی کاربردی است و بازار کار خوبی دارد. علاوه بر این یادگیری این کار ساده است و اگر شما بتوانید مهارت لازم را پیدا کنید و از سرعت بالایی بهره مند باشید، می‎‌توانید به راحتی و با مراجعه به سایت حامی‌ورکس، کسب درآمد داشته باشید.

ساخت و ویرایش فایل‌های پاور پوینت

سالهای سال است که بسیاری از سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و حتی تدریس‌های آموزنده و موثر، به همراه نمایش دادن یک فایل پاور پوینت انجام می‌شوند. دلیل جذابیت و استقبال از این کار این است که، دیدن یک سری از مطالب که در قالب زیبایی به نمایش درآمده‌اند، به یادگیری انسان کمک می‌کند و توجه مخاطب را به سخنران و موضوع بحث جلب می‌کند. علاوه بر این به سخنران در یادآوری صحبت او کمک کرده و کار را برای او، راحت تر می‌کند. بسیاری از افراد به ویژه دانشجویان و دانش آموزان بارها در طول عمر خود یک فایل پاور پوینت آماده کرده‌اند و تا حدودی با مشقت‌های آن آشنا هستند علاوه بر وقتگیر بودن این مسئله، این نرم افزار کاربردی امکان خلق فایل‌های ارائه فوق‌العاده‌ای را دارد که در صورتی که فردی که با آن کار می‌کند حرفه‌ای باشد، می‌تواند نتایج جذابی خلق کند. در صورت نیاز به یک فایل پاورپونت و یا علاقه به کار کردن در این زمینه، می‌توانید با مراجعه به سایت حامی ورکس به راحتی این کار را انجام دهید.

تولید محتوا به زبان انگلیسی

تعامل با دنیا و ارتباط برقرار کردن با دیگر کشورها، امری اجتناب ناپذیر در دنیای امروز محسوب می‌شود. البته گفتنی است که، گسترش استفاده از اینترنت موجب تسهیل این امر نسبت به گذشته شده است. اما همچنان چالش‌هایی در این رابطه وجود دارد. مهم ترین چالش را می‌توان تفاوت زبان دانست که تولید محتوا را مشکل می‌سازد. در میان تمام زبانها، تولید محتوا به زبان انگلیسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زبان انگلیسی زبان رسمی بسیاری از کشورهای جهان است و علاوه بر آن زبان بین المللی نیز محسوب می‌شود و بسیاری از کشورها، با این زبان ارتباط برقرار می‌کنند بنابراین اگر قصد دارید که در دنیا شناخته شوید و یا تجارت خود را جهانی سازید، توصیه می‌کنم تولید محتوا به زبان انگلیسی را جدی بگیرید. لازم به ذکر است که تولید محتوا با ترجمه متفاوت است و بسیار پیش می‌آید که ترجمه توانایی انتقال موضوع را به صورت کامل ندشته باشد.

بارگذاری و درج کالا و محصول

دنیای تجارت به سرعت به سمت فروش آنلاین پیش می‌رود و قرنطینه ناشی از بیماری کرونا نیز، به گسترش آنلاین شاپ‌ها کمک کرده و هر روزه عده‌ی بیشتری به خرید آنلاین اعتماد می‌کنند و رقابت در این فضا جدی‌تر می‌شود. در این رقابت کسی پیروز است که بهترین ارائه را از محصول خود به نمایش بگذارد، از این رو بارگذاری و درج کالا و محصول اهمیت ویژه‌ای دارد و بهتر است برای هر چه بهتر انجام شدن آن، وقت و هزینه صرف شود. اگر تصمیم به برون سپاری پروژه بارگذاری و درج کالا و محصول خود را دارید توصیه می‌کنیم با مراجعه به حامی ورکس و بهره بردن از امکانات ویژه آن، با اطمیان خاطر و آسایش این کار را انجام دهید.

 

این مطلب به سفارش حامی ورکس در فرازسافت قرار داده شده است

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.