معرفی سرویس موسیقی اسپاتیفای و چگونگی تهیه اکانت پریمیوم

 

اگر در دنیای موزیک فعال هستید یا خودتان را از علاقه‌مندان پروپاقرص هنر اول جهان می‌دانید؛ حتما نام اسپاتیفای به گوش‌تان خورده است. اسپاتیفای، بزرگ‌ترین سرویس پخش موسیقی در جهان محسوب می‌شود که در کشورهای مختلف جای کانال‌های تلویزیونی پخش آهنگ را به طور کامل گرفته است! البته این سرویس تنها مختص به گوش دادن آهنگ نیست. بلکه فراتر از این‌ها رفته و شما را به دریایی از پادکست‌ها و ویدیوهای خوانندگان جهان متصل می‌کند. همچنین اکانت اسپاتیفای به اینستاگرام هم وصل می‌شود و می‌توانید در استوری پیج‌تان آهنگ موردنظر را به اشتراک بگذارید. در این نوشتار از اسپاتیفای و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ش صحبت می‌کنیم؛ همراه ما باشید

 

اسپاتیفای چیست و چگونه متولد شده است؟

برنامه Spotify Music محبوب‌ترین ابزار برای پخش موسیقی در جهان است که شما را به مجموعه بزرگی از آهنگ‌های بی‌کلام، آهنگ‌های فارسی، خارجی و حتی موسیقی‌های فولکلور دنیا متصل می‌کند. اسپاتیفای توسط شرکتی سوئدی توسعه یافته و از اکتبر سال ۲۰۰۸ به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است. همچنین در این برنامه به مدیریت حقوق دیحیتال، حفاظت از محتوای ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای توجه می‌شود. شاید به همین دلیل باشد که اسپاتیفای هم در میان مردم و هم در میان اهالی موسیقی محبوبیت پیدا کرده است.

همچنین در این برنامه می‌توانید سبک موردعلاقه‌تان را انتخاب کرده و با موزیک‌های جدید آن سبک آشنا شوید. اینجوری بدون اینکه حافظه موبایل یا هر سیستمی که در اختیار دارید را پر کرده باشید؛ به مجموعه‌ای بزرگ از موزیک‌های موردعلاقه‌تان یکجا دسترسی دارید.

اما هنوز تمام نشده؛ با اسپاتیفای امکان داشتن پلی‌لیست شخصی و حتی پلی‌لیست مشترک با دوستتان را هم دارید. در این برنامه هوش مصنوعی حرف اول را می‌زند، به این ترتیب که پس از مدتی کوتاه سلیقه موسیقایی شما را می‌شناسد و آهنگ‌های متناسب با سلیقه‌تان را بدون اینکه دنبالشان بگردید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای ساخت اکانت اسپاتیفای تنها به یک ایمیل نیاز دارید. همینطور از اکانت فیسبوک‌تان هم می‌توانید در اسپاتیفای اکانت بسازید. اما کجاها می‌شود از اسپاتیفای استفاده کرد؟ جواب این سوال “همه جا” است. چراکه این برنامه روی موبایل، کامپیوتر و تلویزیون‌ هوشمند با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا می‌شود. حتی روی مرورگرتان هم می‌توانید از اسپاتیفای استفاده کنید.

 

تفاوت نسخه رایگان و پرمیوم اسپاتیفای در چیست؟

اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پولی یا همان پرمیوم خارجی‌ها ارائه می‌شود. اگر از نسخه رایگان استفاده کنید باید تحمل تبلیغات محیط برنامه و بین آهنگ‌ها را در خود افزایش دهید. چراکه وسط پینک‌فلوید ممکن است با تبلیغ چیپس روبه‌رو شوید! علاوه بر این در نسخه رایگان فقط زمانی که آنلاین هستید، می‌توانید آهنگ گوش کنید.

اما اگر اقدام به خرید اشتراک Spotify پرمیوم کنید؛ بدون مزاحمت تبلیغات‌چی‌ها می‌توانید به هزاران آهنگ، پادکست و ویدیو دسترسی داشته باشید و آن‌ها را برای زمانی که اینترنت هم ندارید، ببینید و گوش کنید!

ناگفته نماند که در نسخه رایگان اگرچه که به کلی آهنگ و موزیک دسترسی دارید حتی با حضور تبلیغات‌، اما مشکل اصلی این است که امکان رد کردن آهنگ‌ها را ندارید! یعنی نمی‌توانید بزنید آهنگ بعدی! اما با خرید اشتراک Spotify پرمیوم دیگر با این معضل روبه‌رو نخواهید بود و تا دلتان بخواهد می‌توانید بزنید بعدی.

ویژگی‌های اشتراک Spotify  پرمیوم:

  • نبود تبلیغات مزاحم
  • قابلیت دانلود و پخش آفلاین
  • دسترسی به موسیقی‌های جدید جهان تا دو هفته زودتر
  • کیفیت بالاتر
  • قابلیت رد کردن آهنگ

 

برای خرید اشتراک Spotify پرمیوم چه کاری باید انجام دهیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عادت دارید همیشه از آخر به اول بخوانید، باید بگویم که در این نوشتار از اسپاتیفای حرف زدیم. محبوب‌ترین پلتفرم برای پخش موسیقی، ویدیو و پادکست.

اسپاتیفای در دو نوع رایگان و پرمیوم ارائه می‌شود که در نوع رایگان تبلیغات همواره در محیط برنامه و بین آهنگ‌ها همراهی‌تان می‌کنند. اما در نسخه پرمیوم علاوه بر حذف تبلیغات، امکان پخش آفلاین، پخش با بهترین کیفیت ممکن، در اختیار داشتن تعداد نامحدود موسیقی و از همه مهم‌تر امکان دانلود موسیقی مورد علاقه‌تان، آن هم با بالاترین کیفیت وجود دارد.

برای خرید اشتراک Spotify پرمیوم علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت account4all اقدام به خرید قانونی این برنامه هیجان‌انگیز کنند. ناگفته نماند که این اپلیکیشن در کشور ما بدون تغییر آی‌پی کار نمی‌کند. اما خوشبختانه با استفاده از account4all ایرانیان داخل کشور هم مثل خارجی‌ها به محتوای جهانی و آن هم از راه قانونی و معتبر دسترسی خواهند داشت. خرید اشتراک spotify پرمیوم یعنی دسترسی به بیش از ۳ میلیارد پلی‌لیست در سبک‌های مختلف. در این نوشتار از زیر و بم اسپاتیفای، این پلتفرم محبوب موزیک برای‌تان گفتیم. حال وقتش رسیده که موسیقی متن زندگی‌تان را با موزیک‌های این اپلیکیشن قهار نونوار کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.