پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

اگر تاکنون با روش‌های سرمایه‌گذاری از جمله سرمایه‌گذاری در بورس و مسکن سر و کار داشتید باید بگوییم که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیز نظیر همان‌ها است. این مدل سرمایه‌گذاری را دارای ریسک‌هایی است که شما هر چقدر در این زمینه اطلاعات داشته باشید می‌توانید از میزان این ریسک‌ها کم کنید.

به‌طور مثال، یکی از ویژه‌ترین عوامل موفقیت و پیروزی شما در سرمایه‌گذاری و مال‌اندوزی مثبت، زمان درست ورود به بازار موردنظر و خروج از آن (در این جا ارز دیجیتال) است. با ما همراه باشید تا مهمترین نکات سرمایه گذاری و دریافت سیگنال ارز دیجیتال چه کوتاه مدت و چه بلندمدت در بازار رمز ارزها را با هم دیگر مرور کنیم.

چرا باید سیگنال بگیریم؟

اگر بیت کوین بهترین و مناسب‌ترین بازار برای سرمایه‌گذاری باشد، ولی شما در زمان و موقعیت درستی اقدام به خرید و فروش بیت کوین نکنید، قطعاً و بی‌شک هیچ‌گونه سودی از این بازار نصیب‌تان نخواهد شد. دریافت سیگنال ارز دیجیتال کار سختی است که باید از افراد متخصص ارائه شود. به این دلیل که بازار رمز ارزها بسیار بازار پرریسک و غیرقابل پیش‌بینی است و اگر درست و دقیق بررسی نشود احتمال بسیار زیادی دارد که سرمایه شما را نابود کند و ضررهای بسیار زیادی تحمل کنید. از این رو سیگنال و دریافت آن باید مبنای اصولی داشته باشد.

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال برای افرادی که دوست دارند در این بازار فعالیت مستمر داشته باشند و به نوعی سرمایه‌گذاری کنند کاری منطقی و درست است. البته پیش از اینکه وارد بازار شوید و سرمایه خودتان را وارد گردش چرخه کریپتو کنید باید دانش و تخصص خود را هم در این زمینه بالا ببرید. برای این کار از شما دعوت می‌کنیم در بخش بعدی با ما همراه باشید.

چرا معامله در بازار انقدر حساس است؟

معامله‌گر یا تریدر کسی است که در انواع بازارهای مالی گوناگون به‌دنبال خرید یا فروش هر نوع ثروت، اندوخته یا دارایی مالی است. این نوع از فعالیت می‌تواند از طرف خود شخص برای خویش، یک سازمان یا فردی دیگر انجام شود. تفاوت عمده و اساسی که بین یک سرمایه‌گذار و یک تریدر وجود دارد، مدت زمانی است که شخص دارایی‌ها و ثروتی را که کسب کرده است، نگهداری می‌کند. سرمایه‌گذاران در این حالت چشم‌انداز طولانی‌مدت را در نظر می‌گیرند ولی تریدرها معمولاً در چنین شرایطی به بازه‌های زمانی کوتاه مدت و پر سود علاقه‌مندند تا از روند‌ها کوتاه‌مدتی که وجود دارد بیشترین کسب سود را کنند. تریدرها خریدوفروش بیشتری در بازه زمانی یکسان و تقریباً برابر انجام می‌دهند که در نسبت به سرمایه‌گذاران بازارهای مالی یکسان است.

معامله‌گران در بازار ارز دیجیتال و شبکه بلاکچین به کسانی می‌گویند که در انواع گونانی از بازه‌های زمانی یک روزه تا چند ماهه به مبادله و خریدوفروش ارزهای دیجیتال متنوع و مختلف در بازار کریپتوکارنسی می‌پردازند. اما سرمایه‌گذاران برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال در چنین شرایطی با نگاه بلندمدت، به‌دنبال نگهداری یک تا چند ساله رمزها و همچنین دریافت سیگنال ارز دیجیتال معتبر و دقیق در کیف پول‌هایشان هستند.

مبادله ارزهای دیجیتال یا ترید به استفاده‌ی مناسب از نواسانات آن‌ها و رویدادهای مختلف و همچنین طی کردن استراتژی‌های مبادلاتی برای به‌دست آوردن سود اطلاق می‌شود. ابزار کار سرمایه‌گذاران با معامله‌گرها نیز تفاوت‌های اندکی دارد. برای مثال، برای خرید و فروش لحظه‌ای ارزهای دیجیتال یا تبدیل آن‌ها به یکدیگر از صرافی‌های آنلاین استفاده می‌کنند. محل نگهداری دارایی‌های دیجیتال متفاوت است اما ریسک کار در این مدل معاملات بیشتر است.

انواع معامله و سیگنال ارز دیجیتال به چه شکلی است؟

 

تریدینگ (Trading)  یا همان خرید و فروش یا معامله‌های ارزهای دیجیتال انواع مختلفی دارد. نکته‌ای که در تمامی آن‌ها باید رعایت شود، عنصر اصلی و مهم معاملات یعنی صبر کردن و عجول نبودن است. همچنین هر کدام از سبک‌های مختلف و متمایز باید برای مدت زمان قابل قبولی که صحتشان ازموده شود،  آزمایش شود تا مفید بودن یا نبودن آن در شما و نوع رفتار با معامله و ترید از جانب شما مشخص گردد. اما با این حال همیشه و در همه حال قیمت‌ها موافق تحلیل شما و آنچه پیش‌بینی کرده‌اید پیش نمی‌رود. کلید پیروزی در ترید کردن و معامله ارز دیجیتال تعداد موفقیت‌های بالا نسبت به شکست‌های آن  و همچنین دریافت صحیح سیگنال ارز دیجیتال است.

  • خرید و فروش فوری یا اسکالپینگ (Scalping)

خرید و فروش با هدف سودبری فوری یا اسکالپینگ به‌دنبال سود کردن هرچند این سود ممکن است بسیار جزئی باشد،  از مبادله ارز دیجیتال در بازار کریپتو در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه مدت‌ و به نوعی نوسانی صورت می‌پذیرد. این نوع از تریدینگ و معامله ارز دیجیتال در بازار می‌تواند در عرض چند دقیقه تا چند ساعت به کمک سیگنال دقیق ارز دیجیتال انجام شود. برای مثال شما ممکن است که اتریوم را در نرخ معادل ۵۰۰ دلار  از بازار خریداری ‌کنید و چند دقیقه بعد از اینکه شما ترید کردید بتوانید ارز خریداری شده خود را در قیمت ۵۰۵ دلار بفروشید. سپس دوباره بعد از اینکه ارز نوسان کرد و با پایین آمدن قیمت، آن را مجدد در محدوده قیمت ۵۰۲ دلار می‌خرید و در فرصت مناسب نوسان مجدد در ۵۰۴ دلار درجا می‌فروشید. در چنین مواردی به کمک سیگنال ارز دیجیتال باید حدضرر خود را نسبت به قیمتی که در ابتدا خریداری کرده‌اید، بسیار نزدیک نگه‌ دارید این کار باعث می‌شود تا از ضررهای هنگفت احتمالی که ریسک کار را زیاد می‌کند در امان باشید.

  • خرید و فروش روزانه (Day Trading)

ترید روزانه درست همان چیزی است که از واژه و اصطلاح روشن و واضح آن می‌توان فهمید. این نوع از مبادله در بازار کریپتو کارنسی مشابه نوع قبلی است ولی به جای چند دقیقه و به کمک نوسانات لحظه‌ای، معاملات در طول یک روز کاری در بازار ارز دیجیتال انجام می‌شود. در این معاملات هم از حدضرر و در نظر گرفتن فاکتورهای اساسی استفاده می‌کنید و معمولاً سودی که به دنبالش هستید و در بازار برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید، کمی بیشتر از معاملات اسکالپینگ یا خرید و فروش فوری است.

  • خرید و فروش نوسانی یا سووینگ (Swing Trading)

خرید و فروش نوسانی در بازار ارز دیجیتال یا به اصطلاح سووینگ در بازه‌های زمانی گوناگون و اغلب طولانی‌تری در بازار صورت می‌گیرد. در این روشی که شما اتخاذ می‌کنید،  با توجه به کف قیمت نسبی و همچنین فاکتورهای اینچنینی ایجاد شده، مورد استفاده مستمر قرار می‌گیرید. پس از خریداری دارایی و ارز دیجیتال خودتان به کمک سیگنال دریافت شده می‌توانید آن را در قیمتی که به تحلیل شما سقف نسبی قیمت است، خیلی سریع و در واقع به‌صورت یکباره یا حتی پلکانی و به شکل تدریجی بفروشید. برای موقعیت فروش نیز در اصل عکس این قضیه در بازار کریپتوکارنسی صادق است.

  • موقعیت‌گیری (Position Trading)

این نوع خرید و فروش و تریدینگ در بازار ارز دیجیتال دیدگاه کلی‌تری و جامع‌تری نسبت به خرید و فروش یا تریدینگ نوسانی بوده و در واقع نسخه‌ای از ترید کردن در بازار رمز ارها برای سرمایه‌گذاری است. در این سبک معامله‌گری و تریدینگ در بازار کریپتو کارنسی موقعیت خرید یا فروشی می‌گیرید و سپس بعد از پهن کردن تورها تا هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها در آن موقعیت در بازار باقی می‌مانید.  موقعیت‌گیری شباهت بسیار زیادی به سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی دارد اما کاملاً به آن موقعیت و شرایط شبیه نیست. هدف نهایی در این نوع تریدینگ و معامله‌گری در بازار رسیدن به سود زیاد و قابل توجهی در طول مدت زمانی زیاد و بلندمدت است.

فاکتورهای کلیدی دریافت سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

 

بعد از ایجاد و پدید آمدن بیت کوین در سال ۲۰۰۹، ارزهای دیجیتال بسیار زیاد و متنوعی وارد بازار رمزارزها شده‌اند. بی‌شک همۀ این ارزها در بازار ارزش سرمایه‌گذاری و دریافت سیگنال رمز ارز را ندارند و باید از بین آن‌ها و تنوعی که وجود دارد، بهترین ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید. در ادامه، ۹ فاکتور مهم و جذاب برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال و انتخاب ارز دیجیتال را با همدیگر بررسی می‌کنیم.

  • بررسی وایت پیپر ارز دیجیتال
  • ارزش بازار در زمان سیگنال ارز دیجیتال
  • حجم در گردش ارز دیجیتال
  • حداکثر عرضه یا تعداد کل ارز دیجیتال
  • حجم معاملات ارز دیجیتال
  • کیف پول ارز دیجیتال
  • طول عمر بالاتر ارز دیجیتال
  • میزان کاربردی بودن ارز دیجیتال
  • جهانی بودن و میزان پذیرش ارز دیجیتال

۵  اقدام مهم برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال جهت سرمایه‌گذاری

۹  فاکتوری که در بالا به‌طور خلاصه ذکر شد، عوامل کاربردی و کلیدی برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال هستند که شما نمی‌توانید کنترلی بر روی آن‌ها داشته باشید. ولی در ادامه چند مورد را مطرح می‌کنیم که به‌صورت کامل به شما بستگی دارد و این توانایی را دارید تا آن‌ها را کنترل کنید.

  1. ثبت نام در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال
  2. ورود به بازار در زمان مناسب و خروج به موقع از آن
  3. داشتن سبد سرمایه‌گذاری متنوع و مدیریت بهینه آن
  4. آگاهی از شت کوین‌ها
  5. توجه به نوسانات بازار

سیگنال‌های پرشین الیت چه کمکی به ما می‌کند؟

 

ما بهترین سیگنال‌های خرید و فروش ارزدیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهیم. خرید به روش معتبرترین نتدهای روز دنیا مثل روش پله‌ای و مارتینگل که در حال حاضر بیشترین آمار استفاده از این روش‌ها است. همراه با یک پشتیبانی ۷۲ ساعته (در طول سه روز) با تست وی آی پی و رایگان به شما کمک می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آورید. همچنین کانال و گروه تلگرامی ما کاملاً رایگان در خدمت شماست تا به‌صورت کاملا رایگان مطالب و سیگنال‌های اختصاصی ما را دریافت کنید. همچنین هر روزه مقالات تخصصی و آموزشی در سایت به اشتراک گذاشته می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال، ۱۳ مورد زیر را فراموش نکنید:

  1. در مورد بازار موردنظر، تحلیل‌های شخصی انجام دهید.
  2. بررسی کنید که شخصیت شما به کدام نوع سرمایه‌گذار نزدیک‌تر است؟
  3. هیچ‎گاه بیش‏تر از مقدار توان مالی خود سرمایه‌گذاری نکنید.
  4. با سرمایه‌گذاری‌های کوچک شروع کنید.
  5. پایین بودن قیمت دلیل قاطعی برای سرمایه‌گذاری نیست.
  6. در بالاترین حد قیمت، ارز دیجیتال نخرید.
  7. ارزهای دیجیتالی که ارزش حقیقی ندارند را خریداری نکنید.
  8. میزان عرضه و تقاضای ارز دیجیتال مورد نظر را بسنجید.
  9. از کیف پول‌های امن برای ذخیره دارایی‌هایتان استفاده کنید.
  10. در بازار دقیق عمل کنید.
  11. هیجانات خودتان را کنترل کنید.
  12. سمت سیستم‌های پانزی نروید.
  13.  همیشه به یاد داشته باشیم که هیچ فردی نمی‌تواند پیش‌بینی قطعی انجام دهد.

برای خرید ارز دیجیتال و دریافت سیگنال چه کاری باید بکنیم؟

برای این امر تنها کافی است تا نکات مهم زیر را به یاد داشته باشید:

  • برای خودتان حد سود و زیان تعیین کنید.
  • مدت زمانی که می‌خواهید در بازار بمانید را مشخص کنید.
  • مشخص کنید تا چه حد می‌خواهید ریسک کنید.
  • سطوح مقاومتی و حمایتی را برای ارز دیجیتال موردنظر بررسی کنید.
  • از گرفتن تصمیم‌های احساسی دوری کنید.

پرشین الیت بهترین مرجع سیگنال ارز دیجیتال

 

با پرشین الیت نگران دریافت سیگنال ارز دیجیتال جهت خرید و فروش نباشید! با ما به‌راحتی می‌توانید همه این موارد را داشته باشید: سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز بایننس، سیگنال فیوچرز کوکین، سیگنال شت کوین، سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پله‌ای، سیگنال رایگان رمز ارز، سیگنال خرید و فروش اتریوم. پس اگر به‌دنبال مرجعی درست و صحیح برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال هستید و نگران سرمایه خودتانید، با ما تماس بگیرید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.