پرفروش ترین کتاب های انتشارات کارنامه برای رشته ی هنر

پرفروش ترین کتاب‌های انتشارات کارنامه کتاب

اگر دانش آموزش رشته‌ی هنر باشید، حتما نشر کارنامه کتاب را به خوبی می‌شناسید. کارنامه کتاب ناشر تخصصی رشته‌ی هنر است که برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور این رشته کتاب های زیادی را منتشر کرده است. در این مقاله قصد داریم لیستی از پرفروش‌ترین کتابهای کمک آموزشی این انتشارات را بررسی کنیم. شناسایی کتاب‌های محبوب راهی است که شما با برترین‌ کتب آموزشی آشنا شوید.

معرفی انتشارات کارنامه کتاب

نشر کارنامه کتاب از معدود انتشاراتی است که به صورت تخصصی در زمینه کتابهای هنر به فعالیت می­پردازد. این انتشارات در طول بیست و یک سال فعالیت خود، توانسته است حسن شهرت زیادی کسب نموده و اعتماد مخاطبان خود را به خوبی جلب کند. امروز کمتر دانش آموزی است که از کتاب های مفید این مجموعه استفاده نکند.

تنوع کتاب های انتشارات کارنامه کتاب بسیار زیاد است. اگر در زمینه هنر فعالیت می نمایید، بدون شک کتاب های بی نظیر و متنوع این انتشارات برای شما مفید خواهد بود. بخش عمده ای از کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات ویژه آموزش مقطع متوسطه دوم و کنکور هنر است.

 

لیست پرفروش ترین کتاب‌های نشر کارنامه

اگر دانش آموز رشته‌ی هنر باشید، حتما به دنبال پرفروش‌ترین کتاب‌های هر رشته خواهید بود. چراکه کتب پرفروش همان کتاب‌هایی هستند که اکثر دانش آموزان توانسته اند با آن ارتباط برقرار کنند و احتمالا جزو کتاب‌های مناسب و مفید قرار می‌گیرند.

۱- کتاب خلاقیت تصویری کارنامه کتاب

درس خلاقیت تصویری یکی از پر مناقشه ترین دروس اختصاصی کنکورهنر است. روش های تدریس مختلف ، منابع گسترده تصویری می باشد. این امر نیاز به داشتن اطلاعات گسترده در زمینه فرهنگ تصویری، تاریخ هنر، سبک شناسی آثار هنری و گرافیکی ، مبانی هنرهای تجسمی و … دارد.

۲- مجموعه تست های تاریخ هنر ایران و جهان کارنامه کتاب

پرفروش‌ترین‌های نشر کارنامه کتاب

درک عمومی هنر در کنکور سراسری شامل پرسش های متنوعی است که دراین میان حجم عمده پرسش هابین ۶۰ تا ۸۰ درصد شامل مضامینی چون تاریخ هنر اقوام پیشاتاریخی و پریمی تیو، تمدن های باستانی هنر اسلام می باشد.

۳- درک عمومی ریاضی و فیزیک کارنامه کتاب

کتاب شامل سه بخش ریاضیات (جبر) هندسه و فیزیک بوده که متناسب با میزان اهمیت و تاثیر گذاری بخش های مذکور بر میزان موفقیت داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد تهیه و تدوین گردیده است . برای خرید کتاب دانشگاهی به صورت اینترنتی کلیک کنید.

۴-کتاب طراحی پارچه, پری یوش گنجی, کارنامه کتاب

این کتاب اولین کتاب جامع به بان فارسی در زمینه آموزش این رشته است که همه انواع محتلف پارچه را از پایه تا سطوح پیشرفته آموزش می دهد.

۵- خلاقیت موسیقی کارنامه کتاب

این کتاب جامع تست و تمرین برای درسی با همین عنوان درد کنکور هنر است که در دو بخش کلی تدوین و تالیف شده است.

۶- کتاب مبانی موسیقی کارنامه کتاب

این کتاب دارای سه بخش اصلی است که شامل تیوری موسیقی/ تاریخ موسیقی/ سازشناسی می باشد.

۷- خلاقیت نمایشی کارنامه کتاب

خلاقیت نمایشی عنوانی بحث برانگیز برای داوطلبان کنکور سراسری هنر است.فقدان منبع درسی مدون و کامل در نظام آموزش و‌پرورش و تعریف نشدن مبحث ها و منابع آن ، از سوی سازمان سنجش ، موجب پیچیدگی بیشتر این درس شده است.

 

کتب نشر کارنامه را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال یک وب‌سایت برای خرید کتاب کمک درسی با تخفیف هستید، یونیکتاب منبعی مناسب است که بیش از ۵۰۰۰ جلد کتاب ارائه کرده است. برای مشاهده‌ی این کتاب‌ها می‌توانید به نشانی Uniketab.com مراجعه کنید.

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.