چگونه بلاگر ارز دیجیتال شویم؟

اگر از قدرت نویسندگی بالایی برخوردار هستید و یا خلاقیت بالایی دارید، وبلاگ نویسی یکی از راه‌های مناسب برای کسب درآمد است.  با توجه به افزایش محبوبیت رمزارز‌ها شما می‌توانید قدرت نویسندگی خودتان را در این حوزه استفاده کنید. در این مقاله به بررسی روش‌های مختلف تبدیل شدن به بلاگر ارز دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

وبلاگ چیست؟

یک وبلاگ را می‌توان به عنوان یک صفحه وب آنلاین توصیف کرد که عمدتاً بر محتوای نوشته شده تمرکز دارد و به پست‌های وبلاگ نیز شناخته می‌شود.در فرهنگ عامه، ما اغلب در مورد وبلاگ‌های خبری یا سایت‌های وبلاگ افراد مشهور می‌شنویم اما در حال حاضر یک وبلاگ می‌تواند حاوی هر نوع محتوایی باشد که ذهن خلاق شما درنظر دارد .

وبلاگ نویسان اغلب از دیدگاه شخصی می‌نویسند که به آنها امکان می دهد مستقیماً با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنند. این امکان به هر شخصی در سراسر دنیا اجازه می‌دهد بتواند با دیگران ارتباط برقرار کند. علایق و تخصص شما می‌تواند یک پل مهم ارتباطی بین شما و دنیای اطرافتان باشد. حال اگر به دنیای رمزارزها و بلاکچین علاقمندید،‌ وقت آن رسیده که به بلاگر شدن در این حوزه فکر کنید.

چگونه وبلاگ کریپتوکارنسی درست کنیم ؟

پروسه درست کردن وبلاگ شخصی در حوزه کریپتوکارنسی هیچ تفاوتی با سایر وبلاگ‌ها ندارد. سرویس‌های رایگان بسیاری در اینترنت وجود دارند که شما را برای شروع وبلاگ نویسی آماده می‌کنند. اما نکات مهمی در حوزه کریپتوکارنسی و وبلاگ نویسی وجود دارد که در زیر با هم بررسی می‌کنیم.

اهداف وبلاگ را مشخص کنید

بعد از آماده سازی وبلاگ با قالب مورد علاقه خودتان، چالش بعدی این است که آنها را با دانش مورد نیاز خود تغذیه کنید. اینجاست که هدفی که شما از ایجاد وبلاگ دارید مشخص می‌شود. شما می‌توانید وبلاگ خود را صرفاً برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با خوانندگان وبلاگ اختصاص دهید .می‌توانید مشاوره مالی سرمایه گذاری ارائه دهید و یا هر موردی که ذهن خلاق شما به آن فکر می‌کند.

در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان خود را با محتوای غیر ضروری گیج نکنید . همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به گونه ای سازماندهی و طبقه بندی شده است تا بازدیدکنندگان این فرصت را داشته باشند که فقط مطالبی را که به دنبال آن آمده اند، مرور کنند. هرچه وبلاگ شما کاربرپسندتر باشد، بازدیدکننده بیشتری جذب می‌شود.

به‌روز باشید و محتوای باکیفیت بنویسید

حوزه بلاکچین در هر ساعت دچار تحولات عظیمی می‌شود. دولت‌ها سیاست‌های جدیدی بر این حوزه اعمال می‌کنند، تغییرات ساختاری جدیدی رخ می‌دهد و یا یک آپدیت بزرگ ممکن است روی شبکه خاصی از رمزارز رخ بدهد.

برای اینکه مخاطبان شما به سراغ وبلاگ‌ها و منابع دیگر برای مطالعه در خصوص این تحولات نروند، شما می‌بایست به‌روز باشید. از منابع معتبر در پست‌ها و مقالات خود استفاده کنید و مهم تر از همه در پایان مقالات از ذکر منبع مقاله غافل نشوید.

وظایف وبلاگ نویس حوزه کریپتوکارنسی

همانطور که در بخش اهداف نیز عنوان شد، ارایه اطلاعات مفید و به‌روز در این حوزه به خوانندگان، کمک بسیار زیادی به افزایش مخاطبان شما می‌کند. خصوصاً اگر اطلاعات ارایه شده به‌روز و با کیفیت باشد.  پس ارایه اطلاعات با کیفیت را در اولیت اول خود قرار دهید.

وبلاگ نویسی و در کل نوشتن قطعاً برای علاقمندان بسیار لذت بخش خواهد بود. نوشتن در حوزه کریپتوکارنسی و انتقال دانش به خوانندگان یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد در این حوزه است. پلتفرم‌های آنلاین تبادل ارز دیجیتال مانند صرافی آنلاین والکس همواره بخشی را به وبلاگ نویسی اختصاص می‌دهند که شما می‌توانید با الگوبرداری از آنها اقدام به وبلاگ نویسی کنید.

کمک گرفتن از بلاگر‌ها

در ابتدای راه ممکن است حجم بالای اطلاعات حوزه کریپتوکارنسی شما را دچار سردرگمی کند. بهتر است ابتدا شروع به مطالعه سایر وبلاگ‌ها کنید. خط مشی آنها را پیدا کنید و سعی کنید مشابه آنها بنویسید. پس از بدست آوردن تجربه و اعتماد به نفس لازم، به سراغ مطالب تخصصی‌تر بروید و مخاطبان خودتان را شگفت زده کنید. می‌توانید از دیگر بلاگر‌ها نیز در نوشتن مطالب خود کمک بگیرید.

نوشتن مطالب تخصصی

کریپتوکارنسی بیش از یک دهه است که در بازار‌های مالی خودنمایی می‌کند. با این همه هنوز هم مطالب فوق تخصصی در این حوزه وجود دارد که نگارش پست یا مقاله در خصوص آنها به صرف زمان زیادی برای مطالعه نیاز دارد.  اگر قصد دارید مطالب تخصصی در این زمینه بنویسید سعی کنید با زبانی ساده اقدام به نگارش مقاله کنید چرا که محتوا به اندازه کافی پیچیده است و برگ برنده با بلاگری است که بتواند مطالب تخصصی را با زبانی ساده به خورد مخاطبانش بدهد.

کسب درآمد از وبلاگ ارز دیجیتال

همه این مطالب برای شروع نوشتن ضروری است اما اگر به کسب درآمد منجر نشود قطعاً برای شما مناسب نخواهد بود. روش‌های زیادی برای کسب درآمد از طریق وبلاگ وجود دارد.

  1. شما می‌توانید برای وبلاگ‌های معروف در این حوزه مقاله بنویسید. معمولاً این وبلاگ‌ها افرادی را به طور فریلنس با امضای قراردادی مشخص جذب می‌کنند که روشی مناسب و البته با ریسک کمتر برای کسب درآمد است.
  2. همچنین اگر تعداد خواننده‌های وبلاگ شما بالا باشد می‌توانید در وبلاگ خود تبلیغات نیز انجام دهید که البته ممکن است در ابتدا درآمد کمتری برای شما داشته باشد.
  3. درکنار وبلاگ، شما می‌توانید از طریق سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام پست‌های کوتاه‌تر برای مخاطبانتان بنویسید و یا با استوری کردن قسمت کوتاهی از مقاله، مخاطبان خودتان را به سمت وبلاگ سوق دهید.  اینکار باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می‌شود و همچنین خوانندگان وبلاگ شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

منابع:

africanexponent

releaseyourdigitaltalent

bloggingdoneright

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.