چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم؟

همان‌طور که می‌دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان و در کشور ایران به شمار می‌رود. در شرایط امروزی، بسیاری از افراد از این برنامه به عنوان منبعی برای کسب و کار و افزایش در آمد استفاده می‌کنند. برای اینکه این دسته از صاحبان کسب و کار بتوانند از طریق حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام، درآمد مورد نظر خود را کسب نمایند، لازم است در ابتدا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند و از این طریق میزان لایک و بازدید بیشتری را نیز برای خود فراهم سازند. لازم است بدانید که برای افزایش لایک اینستاگرام چندین روش وجود دار.د بعضی از این روش‌ها می‌توانند با سرعتی بسیار بالا به افزایش لایک شما کمک کنند و برخی دیگر می‌توانند به آرامی و در طول زمان، به تعداد بیشتر فالوور و بازدید و لایک منجر گردند. در این مقاله برخی از روش‌های افزایش لایک اینستاگرام مطرح شده است.

۰

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

استفاده از عکس‌ها و تصاویر جالب توجه

یکی از روش‌هایی که با به کار گیری آن می‌توانید تعداد لایک اینستاگرام خود را افزایش دهید استفاده از عکس‌ها و تصاویر جالب توجه و چشم نواز است. این عامل سبب می‌شود تا ویو اینستاگرام شما با افزایش مواجه شود و تعداد لایک بیشتری را نیز به دست آورید.

استفاده از هشتگ‌های مناسب و محبوب

لازم است بدانید که این دسته از عناصر، در حال حاضر نقش بسیار موثری در افزایش لایک اینستاگرام دارند. بنابراین لازم است برای هر پست خود در این فضای اجتماعی، هشتگی مورد پسند و مناسب پیدا کنید و آن را به پست خود اضافه کنید. این هشتگ، باید با موضوع مورد بحث شما در تناسب و تطابق باشد. به کارگیری هشتگ‌ها باعث می‌شود تا پست‌های شما در بخش جستجوی اپلیکیشن اینستاگرام به نمایش در آید. بنابراین کاربران دیگر این فضا، با جستجو کردن هشتگ مورد نظر خود، به هشتگ و پست شما نیز دست خواهند یافت و پست شما را مشاهده و در صورت پسند، لایک خواهند نمود. نکته‌ای که لازم است در این زمینه به آن توجه داشته باشید این است که هشتگ شما باید، هم جالب توجه باشد و هم زیاد جستجو شود.

استفاده از سوژه‌های جالب و مورد توجه کاربران

به طور معمول، کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند علائق خاصی دارند و سوژه‌های مخصوصی را می‌پسندند و آن‌ها را دنبال می‌کنند. بنابراین در صورتی که شما در صفحه خود از این نوع سوژه‌ها استفاده کنید و مطالبی را در ارتباط با این موضوعات، منتشر کنید، شانس بیشتری برای دیده شدن پیدا می‌کنید و دیده شدن بیشتر هم، به افزایش لایک خواهد انجامید.

استفاده از رویدادهای پیش رو

یکی از مواردی که با توجه به آن می‌توانید به افزایش یافتن تعداد لایک‌های خود در اینستاگرام کمک کنید استفاده از پست‌هایی در ارتباط با حوادث و رویدادها و مناسبت‌های پیش روی کاربران است. به ویژه مناسبت‌هایی که برای آنان حائز اهمیت خاصی است. از جمله این رویدادها می‌توان عید نوروز، کریسمس  و…. را نام برد. بنابراین در صورتی که بتوانید این نوع از رویدادها را با تصاویر مناسب و مطالب مرتبط در پیج خود در اینستاگرام قرار دهید می‌توانید تعداد لایک‌های خود را افزایش قابل توجهی بدهید.

فعالیت زیاد در اینستاگرام

به طور کلی، هر چه میزان فعالیت شما در این شبکه اجتماعی بیشتر باشد شما نیز این امکان را پیدا می‌کنید که بیشتر دیده شوید و پست‌های خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید. نکته قابل ذکر این است که دیده شدن بیشتر پست‌ها در بیشتر موارد، با افزایش لایک همراه خواهد بود. بنابراین برای اینکه در این فضا فعال‌تر به نظر برسید می‌توانید به لایک کردن پست‌های افراد مختلف اقدام کنید. حتی پست‌های افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید را نیز لایک کنید. این عامل باعث می‌شود تا با یک لایک، شما هم لایک دریافت کنید. چراکه لایک یک پست در این فضا به طور معمول با لایک بک همراه خواهد شد.

هم‌چنین و برای فعال بودن در این فضای اجتماعی می‌توانید افراد بیشتری را فالو کنید تا آن‌ها نیز شما را دنبال نمایند. این امکان موجب می‌شود تا افراد بیشتری به پیج اینستاگرامی شما وارد شوند و امکان لایک خوردن نیز افزایش پیدا ‌کند. کامنت گذاشتن زیر پست‌های افراد و کاربران دیگر نیز موجب می‌شود تا در این فضا بیشتر  دیده شوید. بیشتر دیده شدن در فضای اینستاگرام به دریافت لایک بیشتر کمک خواهد کرد.

خرید ویو اینستاگرام

راه حل‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد همه می‌توانند تعداد لایک و بازدید از صفحه اینستاگرام شما را افزایش دهند. اما این اتفاق در زمانی طولانی خواهد افتاد. بنابراین تا رسیدن به تعداد لایک مطلوب و مورد نظر خود لازم است صبر و شکیبایی داشته باشد. اما در صورتی که نمی‌توانید به میزان کافی صبوری داشته باشید تا به هدف خود دست یابید می‌توانید از روش‌های دیگری برای افزایش دادن تعداد لایک اینستاگرام خود استفاده کنید. از جمله این روش‌ها می‌توان به خرید ویو اینستاگرام و خرید لایک اشاره کرد.

خرید ویو اینستاگرام از طریق سایت دلتا فالوور

اصطلاح ویو اینستاگرام بدین معنا است که تعداد دفعاتی که فالوورها یک ویوئو اشتراکی را مشاهده می‌کنند، چقدر است. همان‌طور که می‌دانید در اینستاگرام امکان ارسال فیلم‌ها تا ۵۹ ثانیه و به اشتراک گذاشتن فیلم‌های igtv در زمان‌های بیشتر فراهم شده است. تعداد نفراتی که از این فیلم‌ها بازدید می‌کنند به صورت یک عدد در زیر ویدئو به نمایش در می‌آید که به این عدد، ویو اینستاگرام گفته می‌شود که در حال حاضر، امکان خرید آن برای کاربران فراهم شده است.

استفاده از امکان خرید ویو و لایک اینستاگرام موجب می‌شود تا شما بتوانید در زمانی بسیار اندک به افزایش فالوور و هم‌چنین لایک خود کمک کنید. در حال حاضر سایت‌های زیادی هستند که به ارائه خدمات در این زمینه مشغولند. با مراجعه به این وب سایت‌ها می‌توانید فالوور مورد نظر خود با تعداد مناسب، خریداری کنید. برای نمونه می‌توانید از خرید ۱۰۰ فالوور فیک آغاز کنید و سپس تعداد آن را افزایش دهید و از این طریق صفحه خود در اینستاگرام را در معرض دید عده بیشتری از افراد قرار دهید. از جمله وب سایت‌هایی که به ارائه خدمات در این زمینه مشغول هستند می‌توان وب سایت دلتا فالوور را نام برد. با مراجعه به این وب سایت می‌توانید انواع فالوورها و لایک اینستاگرام و … را با قیمت‌های متنوع خریداری کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات, مقالات سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.