چگونه نرم افزار CRM سنا به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

حتی اگر تا به حال از نرم افزار CRM استفاده نکرده باشید، به احتمال زیاد نام آن را در بازار کار خود شنیده اید و می دانید که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها (از جمله رقبای شما) درحال راه اندازی سی آر ام هستند تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند و فروش خود را افزایش بدهند.

اما نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟

CRM یا Customer Relationship Management که به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است، یک نرم افزار مدیریت کسب و کار است که به افراد و تیم های یک بیزینس کمک می کند تا ارتباط با مشتریان و فعالیت های فروش خود را بهبود ببخشند.

CRM صرفا یک سررسید دیجیتال برای ثبت آدرس و اطلاعات مشتریان نیست، بلکه یک سیستم هوشمند است که به تیم شما کمک می کند تا ارتباطات سازنده تری به وجود آورده و بهترین تجربه را از مرحله ی آشنایی با مشتری تا فروش و حفظ ارتباط با او به وجود بیاورد.

در گذشته تنها شرکت های بزرگ می توانستند از نرم افزار های سی آر ام استفاده کنند و در آن زمان راه اندازی و یادگیری استفاده از سیستم کار بسیار دشواری بود. امروزه اما کسب و کار ها با هر اندازه و مقیاس فعالیتی می توانند به راحتی از نرم افزار های مدیریت کسب و کار هوشمند مثل سی ار ام سنا استفاده کنند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا امکانات ویژه ای که هوشمند ترین نرم افزار مدیریت کسب و کار ایران یعنی سی آر ام سنا در اختیار شما قرار می دهد را با همدیگر بررسی کرده و ببینیم این نرم افزار هوشمند چطور می تواند به شما در پیشبرد امور کاریتان کمک کند.

چگونه نرم افزار CRM سنا به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

خدمات ویژه ی CRM سنا

نرم افزار CRM سنا مفتخر است که در بین نرم افزار های ایرانی توانسته است کامل ترین و جامع ترین سیستم موجود در بازار را ارائه کند، و علاوه بر خدمات اصلی یک سی آر ام ، توانسته امکانات ویژه ی خود هر آنچه یک کسب و کار نیاز دارد را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهد.

برخی از این امکانات شامل مواردی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

۱-  سنا یک باشگاه مشتریان کامل است

استفاده از باشگاه مشتریان یکی از اثبات شده ترین و پر کاربرد ترین روش های بازاریابی برای به دست آوردن مشتریان جدید و بخصوص حفظ مشتریان فعلی است.

سالانه کسب و کار هایی که می خواهند با حفظ مشتریان فعلی خود میزان فروش فعلی شان را افزایش بدهند، و همچنین با کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات خود درآمد خالص خود را بالا ببرند، هزینه های قابل توجهی برای بهبود باشگاه مشتریان خود صرف می کنند.

– باشگاه مشتریان چطور به شما کمک می کند؟

شرکت ها با استفاده از باشگاه مشتریان برای انجام کار های مختلف مثل خرید محصولات، استفاده از خدمات و یا معرفی دوستان و آشنایان و … به مشتریان جایزه می دهند که این جوایز می تواند بسته به نوع کسب و کار و فعالیتی که دارد انواع مختلفی داشته باشد.

به عنوان مثال، یک شرکت سیاست خود بر پایه امتیاز دهی قرار می دهد، و در سیستم خود تعریف می کند که هر مشتری با خرید تعداد مشخصی از یک محصول، در خرید بعدی خود ۳۰ درصد تخفیف دریافت کند.

نوع دیگر از سیاست های جایزه دهی، سیاست امتیازی است. در این روش مشتریان با انجام کار های مختلف مانند خرید یک محصول یا معرفی دوستان و آشنایان خود به آن شرکت امتیاز دریافت می کنند. بعد ها مشتریان می توانند از این امتیاز ها برای بدست آوردن جوایز مختلف استفاده کنند.

همچنین باشگاه های مشتریان حرفه ای مثل نمونه موجود در سی آر ام سنا به شما این امکان را می دهند تا مشتریان را دسته بندی کنید، و آنها را در دسته های مختلف (مثل برنزی، نقره ای، طلایی، الماسی و …) قرار بدهید، و جوایز مختلفی برای هر دسته اختصاص بدهید.

این روش امتیاز دهی و دسته بندی، مشتریان را ترغیب می کند تا با تلاش برای به دست آوردن امتیاز بیش تر، به جوایز و دسته های بالاتر برسند، که این به معنای سود بیش تر کسب و کار شما (افزایش فروش و ارتباط مشتری با شما) خواهد بود.

۲-  اتوماسیون فروش

نرم افزار مدیریت کسب و کار هوشمند سنا تمامی امکاناتی که از یک نرم افزار فروش جامع و کامل نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

نرم افزار فروش سیستمی است که با استفاده از آن می توانید نظارتی کامل و جامع بر روی روند فروش محصولات و خدمات خود داشته باشید.

امکاناتی که سنا در حوضه فروش در اختیار شما قرار می دهد شامل موارد زیر می باشند:

– طراحی و شخصی سازی فاکتور

فاکتور شما برای نهایی شدن از چند مرحله و دپارتمان باید عبور کند؟ چه بخش هایی می بایست پیش فاکتور یا فاکتور شما را تائید کنند؟ چه اطلاعاتی باید در فاکتور شما ثبت شوند؟

سی ار ام سنا بخشی ویژه برای شما ایجاد کرده است که با استفاده از آن می توانید روند صدور فاکتور خود را به هر شکلی که می خواهید طراحی کنید، هر نوع اطلاعاتی که لازم می دانید را در آن درج کرده و تا بی نهایت مرحله برای فرایند صدور فاکتور خود طراحی کنید.

برخی از ویژگی های شخصی سازی فاکتور در سنا شامل:

  • تعیین صدور فاکتور یا پیش فاکتور،
  • رسمی یا غیر رسمی بودن فاکتور،
  • ثبت اطلاعات کامل مالی،
  • ارجاع هر مرحله از فاکتور به بخش مربوطه،
  • ارسال اس ام اس شخصی سازی شده در هر مرحله،
  • ارسال تسک (Task) به هر شخص یا دپارتمان،
  • قابلیت ثبت گارانتی و تخفیف بر روی محصولات،
  • تائید یا رد هر مرحله توسط بخش مربوطه،
  • قابلیت نمایش فرم نظرسنجی به مشتری،
  • پرینت فاکتور به اشکال مختلف در هر مرحله از فاکتور،
  • و ده ها امکانات مختلف دیگر، درست بر اساس نیاز شما!

۳- قیف فروش خود را دست بگیرید

دیگر ویژگی نرم افزار سی ار ام سنا قیف فروشی است که در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

قیف فروش به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که نسبت به هر مشتری در کجای راه قرار دارید، امکان خرید مشتری در چه حد است و تیم فروش باید بیش تر روی چه بخش هایی تمرکز کند.

علاوه بر آن، مدیریت بهینه ی قیف فروش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مشتریان خود را بر اساس شاخصه های مختلف دسته بندی کنید. اینکار به تیم فروش اجازه می دهد تا بدانند برای هر مشتری، بسته به دسته بندی که در آن قرار دارد چه اقداماتی را در پیش بگیرند تا در وقت و منابع نیز صرفه جویی شود.

– مدیریت محصولات و خدمات

با سنا می توانید تمامی محصولات خود را در یک صفحه ی مشخص ثبت نموده و اطلاعات کامل آنها را نظیر برند، قیمت خرید، قیمت واحد، کف قیمت، اطلاعات مربوط به گارانتی و اطلاعات مربوط به کسب امتیاز در صورت خرید را ثبت نمایید.

علاوه بر آن، سنا به شما این امکان را می دهد تا تمامی محصولات خود را دسته بندی کنید تا نظم و ترتیب محصولات بطور کامل حفظ شود.

– موجودی محصولات و مواد اولیه

هیچ چیز برای یک کسب و کار بدتر از این نیست که بعد از ثبت سفارش از سوی مشتریان، در زمان ارسال متوجه شوید که موجودی محصول یا مواد اولیه ی یک محصول به اتمام رسیده است و امکان ارائه آن به مشتری وجود ندارد.

این کار به شدت بر روی وجهه کسب و کار شما تاثیر گذاشته و اثرات بسیار مخربی بر روی تجربه ی مشتری خواهد گذاشت.

سنا در راستای دیگر امکاناتی که برای اتوماسیون فروش کاربران خود طراحی کرده است، این قابلیت را به شما می دهد تا چندین و چند انبار برای سیستم خود تعریف کنید، و موجودی محصولات و مواد اولیه ی خود را در آن ثبت نمایید.

در این صورت بعد از ثبت هر فاکتور، محصول و مواد اولیه ی مربوط به آن از انبار شما کاسته شده، و زمانی که موجودی شما رو به اتمام باشد، سیستم بصورت هوشمند و خودکار به شما هشدار خواهد داد.

۴-  طراحی و شخصی سازی گردش کار شما

سنا در راستای بهینه سازی اتوماسیون فروش کاربران خود، این قابلیت را در اختیار آنها می گذارد تا گردش کار خود را به هر شکلی که باشد، و هر تعداد مرحله ای که دارد طراحی کرده و آن را پیاده سازی کنند.

گردش کار سنا به شما این امکان را می دهد تا بی نهایت مرحله برای گردش کار خود طراحی کرده، هر مرحله را به بخش مربوط به خود ارجاع داده، فاز های مختلف برای آن تعیین نموده و با استفاده از ویجت های مختلف (آپلود بیجک، نظرسنجی، نمایش فرم هایی که طراحی کرده اید و …) هر مرحله را شخصی سازی کنید.

۵-  اتصال به VoIP

VoIP یا Voice over Internet Protocol به عقیده ی بسیاری انقلابی ترین پدیده ای است که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده است و ما را از شر تلفن های سنتی خلاص کرده است.

خدمات تلفن تحت شبکه یا وُیپ، به خدمات تلفن های اینترنتی گفته می شود که با استفاده از امکانات بسیار زیادی که دارند (نظیر برقراری تماس های اینترنتی، تماس های تصویری، ضبط مکالمات، تلفن گویا و ده ها امکانات دیگر) توانسته اند تا حد بسیار زیادی باعث صرفه جویی در هزینه های تماس شرکت هایی شوند که حجم تماس های بالایی دارند.

از جمله امکانات ویژه ای که نرم افزار سی ار ام سنا در اختیار شما می گذارد این است که می توانید تنها در چند دقیقه سیستم خود را به تلفن تحت شبکه ی خود متصل کنید.

این کار می تواند مزایای مفیدی در اختیار شما قرار بدهد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضبط مکالمات برقرار شده با مشتری،
  • ثبت اطلاعات مشتری جدید به محض تماس با شما،
  • ثبت اطلاعات و محتوای تماس برقرار شده،
  • قابلیت گزارش گیری تماس های ورودی و خروجی هر پرسنل و چندین و چند مزیت بزرگ و کوچک دیگر که با تماس با مشاوران سنا می توانید از آنها آگاه شوید.

۶-  پروفایل ۳۶۵ درجه مشتری

یکی از نیاز های هر کسب و کار سازمان یافته ای این است که بتواند ریز و درشت اطلاعات یک مشتری را بصورت یکجا در یک صفحه ی متمرکز در اختیار داشته باشد.

با پروفایل ۳۶۵ درجه مشتری سی آر ام سنا، اطلاعات کامل مشتریان را در دست داشته باشید:

  • تمامی فاکتورها و پیش فاکتور های ثبت شده،
  • ارتباطات برقرار شده به شکل های مختلف (تماس تلفنی، اس ام اس و …)،
  • نظرات و کامنت های درج شده برای مشتری از سوی کاربران،
  • سرنخ ها و فرصت های مربوط به مشتری،
  • کمپین هایی که مشتری در آنها شرکت کرده است،
  • میزان امتیاز مشتری در باشگاه مشتریان،
  • تسک های ثبت شده مربوط به مشتری،
  • جوایزی که مشتری آنها را درخواست کرده است به همراه پاسخ تائید یا رد شما به درخواست ها،
  • تمامی پرداخت های صورت گرفته از سوی مشتری به اشکال مختلف (چک، اعتباری، نقدی و واریز به حساب).

سنا، ابزاری همه فن حریف

سنا، ابزاری همه فن حریف

نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار سنا سیستمی است که با خرید آن از بسیاری از نرم افزار ها و سیستم های دیگر کسب و کار بی نیاز خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص نرم افزار CRM سنا، همین حالا می توانید از طریق وب سایت ما اقدام نموده و یا با مشاوران سنا تماس حاصل فرمایید.

https://crmsana.com/

در نهایت از شما دوستان و همراهان گرامی بابت مطالعه ی این مقاله متشکریم و امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاه

  1. فوق العاده ست که یک شرکت این همه امکانات رو با همچین قیمت مناسب و کیفیت بالایی ارائه میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.