۵ تا از حرفه ای ترین برنامه های ادیت عکس را بشناسید

همان گونه که خود در دنیای امروز مشاهده می کنید عکس ها از مهم ترین یافته هایی هستند که بشر به خود دیده است؛ عکس ها با خود داده ها و احساسات و مفهوم های زیادی را حمل می‌کنند. دانستن روش ادیت کردن و تغییرات حرفه ای در عکس، از جمله مهارت های مهمی است که امروزه باید به آن مسلط بود. حتما شما هم برایتان پیش آمده که قبل از پست کردن عکسی در صفحه های مجازی، آن را ادیت کنید و روی عکس یک یا چند فیلتر بگذارید. ما در اینجا شما را با چند اپلیکیشن حرفه ای ادیت عکس آشنا می کنیم که به شما قابلیت هایی بیش از یک فیلتر و یا اضافه کردن استیکر به عکس را می دهد؛ پس با ما همراه باشید.

 

فوتوشاپ اکسپرس

در برنامه فتوشاپ اکسپرس ( photoshop express )

شما می توانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ادیت کنید؛ این برنامه روی کامپیوتر وصل می شود و ساختار پیچیده تری نسبت به نسخه اندروید و قابل نصب بر روی گوشی شما را دارد. حتی در صورت نداشتن اطلاعات کافی راجب برنامه و فقط داشتن تسلط به زبان انگلیسی،  این برنامه به شما این امکان را می دهد که روی تصویر خود فیلتر بگذارید، تصاویر را ترکیب کنید، قسمتی از عکس را حذف کنید، پیر را جوان کنید و… که برای بیشتر اشنا شدن با این برنامه می توانید کلیپ های اموزشی آن را ببینید.

نسخه گوشی اندروید:  Adobe photoshop express

: Vsco

برنامه vsco یکی دیگر از برنامه هایی است که برای ادیت عکس توصیه می شود؛ شما با استفاده از این برنامه می توانید به عکس های خود جلوه ببخشید و از امکانات و فیلتر های جذاب این برنامه استفاده کنید. در آخر نیز می توانید با دیدن تصویر اولیه و تصویر ادیت شده ی آن تفاوت میان این دو تصویر را به صورت کامل مشاهده کنید. برای ادیت ویدئو در این برنامه باید پول پرداخت کنید.

 

 

: Picsart

این برنامه از جذاب ترین اپلیکیشن هایی است که برای ادیت عکس استفاده میشود و به کاربران خود این امکان را میدهد که روی عکس های خود فیلتر دلخواه بگذارند و با کمی سرچ در قسمت استیکر ها و تصاویر این برنامه، عکس هایی فانتزی درست کنند. محیط این برنامه به شما امکان کشیدن نقاشی دیجیتالی در سطح حرفه ای را نیز می دهد. پس از چند روز استفاده از این برنامه باید اشتراک پیکس ارت را بخرید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

 : Ribbet

این برنامه یکی دیگر از برنامه های تخصصی ادیت عکس است که از پک کاملی از امکانات و قابلیت ها مختلف را برای شما فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که تصویر را به صورت دلخواه و در هر سطحی از جمله ابتدایی تا حرفه ای ادیت کنید؛ فیلتر ها و کات کردن عکس ها در ابن برنامه از ابتدایی ترین قابلیت های این برنامه هستند.

: Snapseed

با برنامه اسنپ سید می توانید تصاویر را به صورت حرفه ای ادیت کنید. این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا عکس هایی با نوع فایل متفاوت را باز کنید و برای خود حالتی دلخواه از انواع جزئیاتی که می خواهید عکستان داشته باشد درست کنید و این حالت را در برنامه سیو کنید. این برنامه تمامی امکاناتی که یک برنامه ادیت تصویر، در سطح ابتدایی و متوسط احتیاج دارد را داراست.

 

 

در آخر همانطور که می‌دانید  زیباترین طبیعتی که می توانید برای گرفتن عکس هایتان استفاده کنید طبیعت بکر و خیره کننده شهر های شمالی است، که می توانید عکس هایتان با این طبیعت حیرت انگیز را با برنامه های بالا به صورت دلخواه ادیت کرده و با دوستانتان به اشتراک بگذارید، برای اجاره ویلا ارزان در شمال و استفاده از طبیعت سرسبز آن می توانید به سایت رنتی جا مراجعه کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در سایر مقالات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.