آشنایی مختصر با محیط نرم افزار انگشتان طلائی

نرم افزار انگشتان طلائی,آموزش تایپ ده انگشتی,آموزش تایپ,نرم افزار آموزش تایپ,آموزش تایپ فارسی,آموزش تایپ سریع

نرم افزار انگشتان طلائی نرم افزاری برای آموزش کامل تایپ ده انگشتی و افزایش سرعت تایپ طراحی شده است. شما از طریق درس های استاندارد تمارین و تجارب عملی پیاده شده در این نرم افزار با کمی تمرین قادر خواهید بود با لذت خاص و بدون خستگی تایپ ده انگشتی را فرا گیرید. در این نرم به شیوه های گوناگونی تایپ سریع و ده انگشتی آموزش داده خواهد شد تا شما را  از هر آموزش دیگری بی نیاز سازد. ابتدا برای آشنایی با اصول تایپ فیلم اصول و مبانی تایپ را مشاهده کنید تا شما را با نحوه صحیح قرار گرفتن انگشتان، حرکت آنها بر روی صفحه کلید و سایر نکات اصولی دیگر اشنا سازد؛ سپس کتابچه های آموزشی نرم افزار را مطالعه کنید تا با نکات تکمیلی دیگر آشنا شوید. بعد از مشاهده و مطالعه موارد گفته شده تمرینات خود را با نرم افزار بصورت برنامه ریزی شده انجام دهید. روزانه حداقل نیم ساعت. شما پس انجام تمارین گام به گام که در بخش کلاس درس نرم افزار قرار گرفته اند، به سرعت شاهد پیشرفت چشمگیر خود خواهید شد. در همان روز اول شما قادر خواهید بود ردیف میانی صفحه کلید را بدون نگاه کردن تایپ کنید. و کم کم انگشتان شما بر روی صفحه کلید مسلط خواهند شد. نرم افزار پس از پایان هر تمرین یا درس آمار تایپ شما را ثبت می کند تا دید دقیقی بر میزان پیشرفت خود بدست آورید. از جمله مواردی که نرم افزار ثبت می کند میزان دقت یا Accuracy همچنین WPM و CPM و موارد دیگر می باشد.

در زیر اشاره مختصری به قسمت هایی از نرم افزار انگشتان طلائی خواهیم داشت :

کیبورد راهنما

یکی از قسمت های مهم نرم افزار انگشتان طلائی صفحه کلید راهنما می باشد که طریقه زدن صحیح کلیدها را به شما آموزش می دهد. این صفحه کلید نیز به زبان های مختلف قابل تغییر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این قسمت به مقاله فوت و فن استفاده از کیبورد مراجعه کنید.

قسمت متن تمرین

قسمت متن تمرین، متنی که کاربر باید ان را تایپ کند را نشان می دهد. این قسمت به دو حالت آموزشی و عادی قابل تغییر است. در حالت آموزشی کلمات یا متنی که قرار است تایپ شود بصورت حرف به حرف به کاربر داده می شود. در این حالت نام انگشتی که باید حرف با آن زده شود نیز به کاربر گفته می شود.

جعبه راهنما 

جعبه راهنما با هر بار اجرا کردن نرم افزار ظاهر می شود و نکات کوچکی در مورد تایپ و نرم افزار به کاربر نشان می دهد. کاربر می توان با زدن گزینه دیگر نشان داده نشود از نمایش مجدد این جعبه موقع اجرای نرم افزار جلوگیری کند. برای مشاهده دوباره این جعبه در صورت بستن از طریقه گزینه دیگر نشان داده نشود شما کافیست از منوی بالای نرم افزار از گزینه مشاهده نمایش جعبه راهنما را انتخاب کنید.

منوی عملکرد بالا

منوی عملکرد برای شروع، توقف،ریستارت تمرین و همچنین انتخاب و ساخت تمرین و درس، تغییر حالت نمایش متن، نمایش اطلاعات و وضعیت کاربر و موارد دیگر کاربرد دارد. در این منو سرعت تایپ شما، دقت تایپ، تعداد خطاها، زمان و تعداد مدال های گرفته شده نیز نمایش داده می شود.

نوار منوی بالایی

در بالاترین قسمت نرم افزار واقع شده است و از این نوار می توان به ذخیره وضعیت تمرین، تنظیمات نرم افزار،نمایش قسمت های نرم افزار،کتابچه های راهنما و … دسترسی پیدا کرد.

منوی پایین نرم افزار

از قسمت های مهم این منو می توان به نمودار سرعت و دقت، تسلط دست ها، نمایش وضعیت تمرین، نمایش فیلم،کتابچه ها و نیز دسترسی به بازی ها اشاره کرد. می توان گفت سایر قسمت ها تکراری بوده و جهت سهولت استفاده در منوی پایین نیز قرار داده شده است.

منوی راهنمای آبی

این منو در بالا بعد از دو منویی که در مورد انها اشاره شد قرار گرفته است و نکاتی را به شما گوش زد خواهد کرد.

این آموزش تنها مختصری در مورد محیط نرم افزار بود در آموزش های بعدی به تفکیک این موارد و آموزش بخش های دیگر نرم افزار خواهیم پرداخت.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


دسته بندی تایپ ده انگشتی, دسته‌بندی نشده کلمات کلیدی , , .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.