قالب پاورپوینت آماده، راهکار جیب استور برای ساخت پاورپوینت حرفه ای

احتمالا شما هم پاورپوینت‌هایی را دیده‌اید که در طراحی آن از یک قالب پاورپوینت حرفه‌ای استفاده شده است و همان ابتدای کار توانسته توجه همه را به خودش جلب کند. در واقع طراحی پاورپوینت‌های حرفه‌ای و متحرک، می‌تواند تاثیر بسیار خوبی روی مخاطبان شما داشته باشد و همچنین می‌تواند به شما کمک کند که یک ارائه‌ی خوب بدهید. اما مشکلی که وجود دارد این است که طراحی پاورپوینت زمان زیادی می‌برد مخصوصا اگر بخواهید یک پاورپوینت حرفه‌ای بسازید.

اما اگر به شما بگویم که راهی وجود دارد که در کمتر از یک ساعت یک پاورپوینت بسیار حرفه‌ای بسازید چه می‌گویید؟ در این مقاله از مجموعه مقالات سایت فرازسافت همراه ما باشید، تا روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید در زمان کوتاهی، پاورپوینت‌های حرفه‌ای بسازید.

قالب پاورپوینت

راهکار ساخت پاورپوینت حرفه ای

در واقع ایده‌ای که ما در این مطلب قصد بیان آن را داریم، استفاده از المان‌های آماده‌ی هر اسلاید است. چون اکثر ما دوست داریم که چرخ را از اول اختراع کنیم مثلا یک پاورپوینت بسیار حرفه‌ای را در اینترنت مشاهده می‌کنیم و چندین ساعت یا حتی چندین روز را صرف طراحی آن پاورپوینت می‌کنیم ولی سایت‌های بسیار زیادی هستند که قالب‌های بسیار حرفه‌ای را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند و کاربران فقط باید متن خود را در قسمت‌های مشخص شده بگذارند.

اما اگر نمی‌دانید قالب پاورپوینت چیست و یا در استفاده از آن مردد هستید، پیشنهاد می‌کنم که ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

قالب پاورپوینت چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

قالب پاورپوینت که با نام تم پاورپوینت و همچنین تمپلیت پاورپوینت نیز بکار می‌رود، پاورپوینت‌های آماده‌ای است که با توجه به موضوعات مختلف و در رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون، طراحی می‌شود و کافی است که کاربران متن خود را در آن قرار دهند.

مزیت استفاده از قالب پاورپوینت این است که کاربران دیگر نیاز ندارند که وقت زیادی را برای طراحی پاورپوینت قرار دهند و فقط کافی است که متن خود را در درون قالب بگذارند. همچنین بعضی از این تمپلیت‌ها انیمیشن و ترنزیشن نیز دارند و کار کردن با آن‌ها بسیار آسان است.

در واقع برای ساخت یک پاورپوینت حرفه‌ای شما کافی است اول به یکی از سایت‌ها بروید و از بین قالب‌های آن، یکی را انتخاب کنید و بعد از آن پاورپوینت مورد نظر خود را دانلود کنید. اما از چه سایتی تم پاورپوینت حرفه‌ای دانلود کنیم؟

برای دانلود تم و تمپلیت حرفه‌ای کافی است که از سایت جیب استور استفاده کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی لینک قالب پاورپوینت به سایت جیب استور بروید و از بین صدها تم پاورپوینت، قالب مد نظر خود را انتخاب کنید.

قالب آماده پاورپوینت

جیب استور؛ مجموعه‌ای تخصصی برای دانلود قالب پاورپوینت

جیب استور یکی از بهترین سایت‌هایی است که در زمینه‌ی طراحی قالب پاورپوینت و فایل‌های آماده، فعالیت می‌کند. اگر قصد دارید یک پاورپوینت حرفه‌ای را طراحی کنید، جیب استور یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای دانلود قالب پاورپوینت از آن استفاده کنید.

سایت جیب استور دسته بندی‌های مختلفی برای دانلود قالب پاورپوینت دارد و پیشنهاد ما به شما این است که اول از قالب‌های رایگان این سایت استفاده کنید. در واقع سایت جیب استور در دسته بندی تم پاورپوینت رایگان خود قالب‌های بسیار زیادی را قرار داده است که با دانلود آن‌ها می‌توانید در مدت زمان کوتاهی پاورپوینت مورد نظر خود را آماده کنید.

همچنین با توجه به اینکه خیلی از دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیاز به تم های پایان نامه دارند و هزینه ساخت پاورپوینت‌های پایان نامه زیاد است، در بخشی از این سایت قالب‌های پاورپوینتی مخصوص جلسه دفاع پایان نامه طراحی شده است. پاورپوینت‌های پایان نامه این سایت بسیار بروز است و اکثر سلیقه‌ها را نیز پوشش می‌دهد برای دیدن نمونه پاورپوینت‌های جلسه دفاع نیز می‌توانید به دسته بندی تم پاورپوینت پایان نامه مراجعه نمایید.

پاورپوینت‌ حرفه ای را با ابزار حرفه‌ای بسازید!

 

در ابتدای متن هم اشاره‌ای به این موضوع کردم اما واقعا نیازی نیست که چرخ را از اول اختراع کنیم. من در این مطلب می‌توانستم شما را با روش‌های ساخت پاورپوینت و اسلایدهای حرفه ای آشنا کنم یا به شما یاد بدهم چگونه اینفوگرافیک‌های متنوع بسازید ولی این موضوعات در سایت‌های بسیار زیادی گفته شده و ما حس کردیم می‌توانیم روش متفاوتی را مطرح کنیم تا بتوانید براحتی و بدون سختی زیاد و با استفاده از ابزار و سایت‌های مناسب پاورپوینت‌های حرفه‌ای را بسازید.

امیدواریم که این مطلب برایتان کارساز بوده باشد. اگر نظری در مورد این مطلب داشتید حتما در قسمت دیدگاه‌ها آن را برایمان قرار دهید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در آموزش پاورپوینت powerpoint بصورت تصویری و گام به گام, دسته‌بندی نشده.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.