همه چیز درباره تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶

 

خرابی های گوشی های هوشمند  در طول عمر استفاده از آن امری اجتناب ناپذیر بوده و کاربران در هر شرایطی بالاخره با این موارد روبرو می شوند.  اما به دلیل ناآگاهی بسیاری از کاربران از شرایط و مسائل مربوط به تعمیرات موبایل آیفون خود، مشکلاتی از این بابت در میان آنها به وجود آمده است.  استفاده از قطعات بی‌کیفیت،  عدم دریافت  گارانتی برای تعمیرات موبایل،  زمان لازم برای تعمیرات گوشی و مواردی از این دست از جمله چالش هایی هستند که معمولاً کاربران اطلاع دقیقی از آنها نداشته و در صورت نیاز به دریافت این خدمات هر چیزی که تعمیرکار ادعا کند را قبول می کنند.  در این مقاله سعی کرده ایم تا تمامی موارد و مسائل را درباره تعویض و قیمت تاچ ال سی دی آیفون ۶ با هم مرور کنیم.  البته قسمت های تخصصی مربوط به این مسائل را نیز  با کمک یکی از تعمیرکاران حرفه ‌ای شرکت موبایل کمک تبیین کرده ایم تا جزئیات را دقیق تر برای شما بیان کنیم.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6

مشخصات تاچ ال سی دی آیفون ۶

صفحه نمایش آیفون ۶ از نوع لمسی خازنی است و با فناوری LED-backlit IPS LCD تولید شده است. این صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی دارای رزولوشن تصویر ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسلی بوده و تراکم پیکسلی آن نیز به ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ مربع می رسد. این ال سی دی همچنین می تواند ۱۶ میلیون طیف رنگ مختلف را برای کاربران به نمایش در آورد. اپل برای محافظت از این ال سی دی عالی نیز از فناوری های محافظتی Shatter proof glass, oleophobic coating استفاده کرده است.

 

در چه مواقعی نیاز به تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ داریم؟

در بسیاری از موارد این سوال در میان کاربران وجود دارد که آیا امکان تعمیر تاچ ال سی دی آیفون ۶  وجود دارد یا اینکه آن ها ناچار به تعویض این قطعه خواهند بود.  واقعیت این است که مواردی که در آنها امکان تعمیر این قطعه وجود دارد، بسیار کم بوده و معمولاً ترفند های لازم برای تعمیر آن نیز بسیار ساده هستند.  مثلاً گاها با  برگرداندن گوشی به حالت تنظیمات کارخانه ممکن است خرابی های مربوط به تاچ گوشی شما حل شود.  یا برخی ایرادات نرم افزاری هم ممکن است باعث خرابی تاچ گوشی شما شده باشند.

در اکثر موارد و خرابی های رایجی که برای تاچ ال سی دی آیفون ۶ وجود دارد، کاربران ناچار به استفاده از خدمات تعویض این قطعه در موبایل خود هستند.  شکستن ال سی دی،  پیکسل مردگی ال سی دی،  سوختن ال سی دی،  ترک برداشتن تاچ ال سی دی،  تار شدن صفحه نمایش،  سوسو زدن صفحه نمایش و ایجاد خط های رنگی در قسمت‌های مختلف ال سی دی گوشی شما، همگی از جمله خرابی هایی هستند که کاربران را ناچار به تعویض این قطعه خواهند کرد.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون 6

قطعات مورد استفاده برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶

اگر دوباره بند مربوط به مشخصات تاچ ال سی دی آیفون ۶ را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که کیفیت این قطعه در حد عالی در نظر گرفته شده و استفاده از قطعات متفرقه می ‌تواند تمام این فناوری ها و کیفیت های موجود در این قطعه را در گوشی شما از بین ببرد.  با توجه به اینکه ال سی دی یکی از قطعات اصلی در موبایل ‌های هوشمند بوده و از بین رفتن کیفیت آن ممکن است باعث از بین رفتن کیفیت تمام موبایل شما شود،  از این رو حتما در هنگام تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ از قطعات اورجینال و درجه یک استفاده کنید. برای اینکه هرچه بیشتر با تفاوت های میان  تاچ ال سی دی اورجینال آیفون ۶ و قطعه متفرقه آن آشنا شوید می توانید مشخصات این قطعات را در سایت mobilekomak.com  دنبال کنید.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ چقدر زمان نیاز دارد؟

در برخی از موارد شاهد هستیم که تعمیرکاران برای ارائه خدمات تعویض تاچ ال سی دی اپل آیفون ۶ دو تا سه روز فرصت نیاز داشته و به کاربران اعلام می‌ کنند که بعد از انجام خدمات با آنها تماس خواهند گرفت.  در این میان مراکزی  مانند شرکت موبایل کمک هم هستند که این خدمات را در کمتر از ۲ تا ۳ ساعت برای کاربران انجام می‌دهند.  دو دلیل عمده برای این تفاوت زمانی فاحش در ارائه خدمات در مراکز مختلف وجود دارد.

۱-  اولین و اصلی ترین دلیل این اختلاف زمانی بسیار زیاد به دلیل عدم دسترسی بسیاری از مراکز تعمیرات موبایل به قطعات اصلی و اورجینال موبایل های آیفون است.  از این رو این تعمیرکاران برای ارائه خدمات خود نیاز به تامین قطعه از سایر مراکز داشته و در نتیجه زمان زیادی را بایستی صرف کنند.

۲-  در درجه دوم هم عدم داشتن تخصص کافی و لازم برای ارائه خدمات،  یرکاران تازه‌کار ترجیح می‌دهند که در وقت بسیار زیادی خدمات را به دقت انجام دهند تا ایراد از این بابت برای موبایل کاربران خود ایجاد نکنند.

کاربران آگاه با اطلاع از این موارد بایستی در زمان مقتضی اقدام به استفاده از خدمات نمایندگی های معتبر تعمیرات گوشی آیفون نمایند.

بهترین مرکز برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ کجاست؟

ایرانی بهترین خدمات را در مدت زمان بسیار کوتاه و همچنین دسترسی به قطعات اورجینال برای تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ و همچنین ارائه گارانتی برای خدمات می‌تواند معرف بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات باشد.  در موبایل کمک شما به مزیت های زیر در ارائه خدمات دسترسی خواهید داشت:

۱-  برای خدمات تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ خود گارانتی دریافت خواهید کرد.

۲-  این خدمات را در کمتر از ۲ تا ۳ ساعت دریافت می کنید.

۳-  موبایل کمک به صورت مستقیم به قطعات اورجینال گوشی های اپل دسترسی داشته و این قطعات را در موبایل های کاربران خود استفاده می نماید.

۴-  از همه اینها گذشته موبایل‌کمک تمامی خدمات را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه برای کاربران خود انجام می‌دهد تا از نظر هزینه تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶ خود نیز نگرانی نداشته باشند.

 

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در دسته‌بندی نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.