آموزش سریع و آسان اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس

اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس (Google Docs)،چگونه در گوگل داکس یک “Text Box” به فایل اضافه کنیم؟

برای اینکه بتوانید مطلبی را آماده کنید که بیشتر توجه مخاطب را به خود جلب کند باید از Text Box استفاده کنید. خوشبختانه این کار در گوگل داکس هم قابل انجام خواهد بود، اما چگونه در گوگل داکس یک Text Box را به فایل اضافه کنیم؟ برای انجام این کار روش های مختلف وجود دارد که در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش افزودن شماره صفحات در گوگل داکس با چند گام ساده!

نحوه اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس

افزودن جعبه‌های متنی (text box) به یک متن، یک راه عالی برای برجسته کردن و جلب توجه یک قسمت از نوشته ا‌ست. به هر حال، افزودن این گزینه به یک متن در گوگل داکس کار ساده‌ ای نیست و در جایی غیر قابل انتظار در قابلیت “Drawing” گنجانده شده است.

نحوه اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس

برای دسترسی به این قابلیت در گوگل داکس کافی است که مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

ابتدا به Drawing در تب  “Insert” بروید و سپس در منوی بار روی آیکون جعبه متن که در شکل زیر مشاهده می کنید، کلیک کنید.

نحوه اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس

حالا در فضای ایجا شده، کلیک کرده و آن را بکشید تا جعبه متن ایجاد شده و بعد متن مورد نظر را به آن اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس

در نهایت زمانی که کار تموم شد، بر روی گزینه  “Save & Close” کلیک کنید تا جعبه متنی (text box) به فایل  اضافه شود.

با یکی دیگر از مقالات آموزشی سایت فرازسافت در خدمت شما بودیم. در این مقاله به آموزش نحوه اضافه کردن text box در گوگل داکس پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای مشاهده دیگر مطالب آموزشی گوگل داکس می توانید به بخش آموزش گوگل داکس در سایت فرازسافت مراجعه کنید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در آموزش گوگل داکس (ورد آنلاین), مقالات سایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.