اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس (Google Docs)،چگونه در گوگل داکس یک “Text Box” به فایل اضافه کنیم؟
برای اینکه بتوانید مطلبی را آماده کنید که بیشتر توجه مخاطب را به خود جلب کند باید از Text Box استفاده کنید. خوشبختانه این کار در گوگل داکس هم قابل انجام خواهد بود، اما چگونه در گوگل داکس یک Text Box را به فایل اضافه کنیم؟ برای انجام این کار روش های مختلف وجود دارد که در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشید.
این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش افزودن شماره صفحات در گوگل داکس با چند گام ساده!
نحوه اضافه کردن یک Text Box در گوگل داکس
افزودن جعبههای متنی (text box) به یک متن، یک راه عالی برای برجسته کردن و جلب توجه یک قسمت از نوشته است. به هر حال، افزودن این گزینه به یک متن در گوگل داکس کار ساده ای نیست و در جایی غیر قابل انتظار در قابلیت “Drawing” گنجانده شده است.
برای دسترسی به این قابلیت در گوگل داکس کافی است که مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.
ابتدا به Drawing در تب “Insert” بروید و سپس در منوی بار روی آیکون جعبه متن که در شکل زیر مشاهده می کنید، کلیک کنید.
حالا در فضای ایجا شده، کلیک کرده و آن را بکشید تا جعبه متن ایجاد شده و بعد متن مورد نظر را به آن اضافه کنید.
در نهایت زمانی که کار تموم شد، بر روی گزینه “Save & Close” کلیک کنید تا جعبه متنی (text box) به فایل اضافه شود.
با یکی دیگر از مقالات آموزشی سایت فرازسافت در خدمت شما بودیم. در این مقاله به آموزش نحوه اضافه کردن text box در گوگل داکس پرداختیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد. برای مشاهده دیگر مطالب آموزشی گوگل داکس می توانید به بخش آموزش گوگل داکس در سایت فرازسافت مراجعه کنید.