قالب آماده پاورپوینت: بهترین روش برای ساخت سریع پاورپوینت حرفه ای

 

 

 

ساخت یک پاورپوینت حرفه ای و جذاب، علاوه بر داشتن تسلط و دانش و مهارت کافی در کار با نرم افزار پاورپوینت، نیازمند هنر و خلاقیت و البته صرف زمان زیاد نیز می باشد. در این مقاله به آموزش ساخت سریع پاورپوینت حرفه ای و پیشرفته با استفاده از قالب آماده پاورپوینت می پردازیم. شما با دانلود قالب پاورپوینت دیگر نیازی نیست صفر تا صد پاورپوینت را خودتان طراحی کنید و در عین حال در هزینه و زمانتان نیز صرفه جویی خواهید کرد.

 

قالب آماده پاورپوینت چیست و چه مزایایی دارد؟

احتمالا برای شما هم بارها و بارها پیش آمده که بخواهید پاورپوینتی حرفه ای بسازید اما زمان کافی نداشته باشید. یا حتی ممکن است با صرف زمان زیاد، باز هم نتیجه دلخواهتان را کسب نکرده باشید.

همان طور که می دانید تم های نرم افزار پاورپوینت دیگر بر خلاف گذشته کارساز نیست و کمتر کسی است که از آن ها استفاده کند. چرا که ثابت شده طراحی و ظاهر اسلاید ها تاثیر به سزا و مهمی در جلب نظر مخاطبان دارد و حتی در مواقعی می تواند ضعف محتوایی اسلاید ها را نیز تا حدی جبران کند.

از طرفی طراحی پاورپوینتی حرفه‌ای برای کسانی که تسلط کافی و کاملی به کار با نرم‌افزار پاورپوینت ندارند، کار بسیار دشواری است و ممکن است ساعت ها و حتی روز ها زمان لازم داشته باشد. به همین دلیل است که در چند سال اخیر دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای  بسیار رایج شده است.

قالب پاورپوینت (تم یا تمپلیت پاورپوینت) یک پاورپوینت حاضر و آماده است که به سبک ها و اشکال مختلف و برای موضوعات گوناگون طراحی شده است. بنابراین شما دیگر زحمتی برای طراحی ظاهر و گرافیک آن نمی کشید و تنها با جایگذاری مطالبتان در اسلاید های آن، می توانید در مدت زمانی بسیار کم خودتان پاورپوینتی حرفه ای تهیه کنید. بعضی از این قالب ها امکاناتی همچون انواع اینفوگرافی ها و اسمارت آرت ها و دیاگرام ها و همچنین افکت ها و انیمیشن های مختلف را دارا می باشند.

بنابراین اگر شما هم قصد ساخت سریع پاورپوینت حرفه ای دارید و می خواهید مخاطبانتان را با ارائه ای درخور و حرفه ای تحت تاثیر قرار دهید، به شما این مژده را می دهیم که می توانید با استفاده از قالب های پیشرفته پاورپوینت، بسته به حجم و نوع مطالبتان، در عرض چند دقیقه الی یک ساعت، پاورپوینتی جذاب بسازید و در نتیجه بیشتر زمانتان را صرف جمع آوری مطالب و آماده سازی خودتان جهت انجام یک ارائه ی جذاب کنید.

 

معرفی چند نمونه از بهترین سایت های دانلود قالب پاورپوینت  

۱- راشاسایت (rashasite.ir)

یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه ارائه قالب های پاورپوینت، راشاسایت است. تمپلیت های پاورپوینت راشاسایت بسیار متنوع بوده و به صورت رایگان یا با قیمت هایی بسیار عالی و به صرفه موجود است.

فارغ از این که هدف شما از ساخت پاورپوینت چیست و یا مخاطبان شما چه کسانی هستند، در این سایت می توانید برای هر موضوع و سبک و سلیقه ای تمپلیت های مناسبی پیدا کنید. مانند تمپلیت های شرکتی، پزشکی، عمران و معماری، عمومی، اینفوگرافیک، مذهبی و غیره.

همچنین برای دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که می خواند پایان نامه خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن دفاع کنند، قالب پاورپوینت پایان نامه  نیز قرار داده شده است.

از مهم ترین مزیت های سایت راشاسایت می توان به این موارد اشاره کرد:

  • قالب های پاورپوینت به صورت مداوم به روز شده و قالب های بیشتر و به روز تری در تمام زمینه ها قرار داده می شود.
  • در صورت وجود مشکل در قالب و یا در دانلود آن، می توانید مشکلتان را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید.
  • بر خلاف بسیاری از سایت های ارائه دهنده قالب پاورپوینت، سایت راشاسایت پذیرش سفارش طراحی پاورپوینت نیز دارد. در صورتی که نیاز به سفارش پاورپوینت دارید یا می خواهید قالب مورد نظرتان برای شما شخصی سازی شود، می توانید از خدمات ساخت پاورپوینت راشاسایت نیز استفاده کنید.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد ساخت سریع پاورپوینت به صورت کاملا حرفه ای دارید، حتما از راشاسایت دیدن کنید. لازم به ذکر است که این سایت علاوه بر ارائه انواع قالب آماده پاورپوینت ، قالب های پست و استوری اینستاگرام نیز ارائه می دهد.

 

۲-  سایت behance

سایت دیگری که می توانید از آن تمپلیت پاورپوینت دانلود کنید، سایت behance است. در این وب سایت خارجی علاوه بر پاورپوینت های جذاب و زیبا، محصولات گرافیکی دیگری مانند بیزینس کارت موجود است.

 

۳-  سایت  fppt

از وب سایت fppt.com نیز می توانید قالب های پاورپوینت رایگان با موضوعات و طراحی های گوناگون دانلود کنید.

 

جمع بندی

طراحی و ساخت پاورپوینت های حرفه ای کاری سخت و زمان بر است. به خصوص برای افرادی که تسلط زیادی به کار با این نرم افزار نداشته و یا مدت زیادی است که با آن کار نکرده اند. با این حال نیازی نیست که صفر تا صد پاورپوینت را خودتان طراحی کنید.  با دانلود قالب پاورپوینت که مناسب موضوع شما و سبک و شیوه طراحی مورد نیاز و سلیقه تان باشد، فقط کافیست مطالب و متن خود را در اسلاید های قالب آماده پاورپوینت قرار داده و به راحتی و با صرف زمانی بسیار کوتاه، یک پاورپوینت کاملا حرفه ای و مناسب بسازید.

تایپ هوشمند

ساعت ها در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید!


ارسال شده در آموزش پاورپوینت powerpoint بصورت تصویری و گام به گام, سایر مقالات.

دیدگاه

  1. مطلبی خیلی خوبی بود
    البته سایت pardweb هم یکی از بهترین سایت های ایرانی هست که مجموعه ی متنوع از قالب پاورپوینت رایگان داره که می تونید دانلود کنید

  2. ممنون از مقاله خوبتون. من از سایت ایرانی که معرفی کردید بار ها استفاده کردم. راشاسایت در این زمینه جزو بهترین ها هست و قالب های متنوع و پشتیبانی خوبی دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.